WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 04 2025, 16:24

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 13 2007, 17:28 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2006, 22:28
Pranešimai: 425
Miestas: Kaunas
Sveiki.

Susiduriau su problema. Kai vaziuoji viskas OK. Kai variklis dieba tusciomis apsukomis ar padidintomis irgi viskas gerai. Taciau uzgesinus ir palaikus 15-20 minuciu sukieteja slangoa (einanti i radijatoriu virsutine) ir net ismusa antifriza per kamsti!!! Variklis 2.0 HDI. Gal kas susidure su sia problema ir gali patarti?

_________________
Volvo XC70 - Mano
Citroen C5 2.0 HDI - Zmonos
Xantia Break 2.0 HDI Exclusive - Parduota :(


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 13 2007, 17:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 21:37
Pranešimai: 394
Miestas: Utena-europa
gal gali variklio tarpine but pramusta :roll: :( :(


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 13 2007, 17:40 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2006, 22:28
Pranešimai: 425
Miestas: Kaunas
Bet jei butu pramusta tai dirbant varikliui i ausinimo sistema pripumpuotu oro, bet taip nera. Slanga dirbant varikliui buna minkstutele. Bet kai pastovi 15-20 min. tada sukieteja.

_________________
Volvo XC70 - Mano
Citroen C5 2.0 HDI - Zmonos
Xantia Break 2.0 HDI Exclusive - Parduota :(


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 13 2007, 19:19 
Raimis_26 rašė:
Sveiki.

Susiduriau su problema. Kai vaziuoji viskas OK. Kai variklis dieba tusciomis apsukomis ar padidintomis irgi viskas gerai. Taciau uzgesinus ir palaikus 15-20 minuciu sukieteja slangoa (einanti i radijatoriu virsutine) ir net ismusa antifriza per kamsti!!! Variklis 2.0 HDI. Gal kas susidure su sia problema ir gali patarti?


O vaziuojant variklis nekaista? Gal reikia pabandyk nuorint sistema, gal prie kurios nors slangos oro burbulas kabo?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 13 2007, 20:29 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2006, 22:28
Pranešimai: 425
Miestas: Kaunas
Variklis vaziuojant uzkaista maximum iki 80 laipsniu. Nuorinau prie termostato esanti metalini varzta. O kur dar ju yra?
Nes vandens teko apie 1.5 litro dapilti, nes kai sustojau ir palaukiau apie 20 minuciu slanga virsutine sukieteja ir per kamsti isbego.

_________________
Volvo XC70 - Mano
Citroen C5 2.0 HDI - Zmonos
Xantia Break 2.0 HDI Exclusive - Parduota :(


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 14 2007, 08:22 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 09 2006, 21:09
Pranešimai: 116
Miestas: kaunas
Vandens pompa gali but :roll:

_________________
Buves XM turbo d12 94 visas zalias su visais kiausiukais


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 14 2007, 11:09 
proffanas rašė:
Nesusidūriau su tokiu atveju,bandau pamąstyt:
jei būtų pramušta tarpinė,šlangos kietėtų (rinktųsi dujos) įjungus variklį,o ne jį išjungus.
Neįstengiu pamatyti tiesioginio ryšio tarp pompos ir šlangų kietėjimo išjungus variklį,taigi ir pompą.
Gaunasi,kad išjungus variklį ir nutrūkus antifrizo cirkuliacijai,kažkur lieka didelis šilumos šaltinis,kuris per minėtas 15-20min atiduoda šilumą antifrizui ir pakelia jo temperatūrą tiek,kad antifrizas stipriai išsiplečia,gal netgi pradeda garuoti ir iššauna per kamštį? Tada priežastis gali būti užkalkėjusi (todėl sunkiai/sulėtintai perduodanti duodanti šilumą) aušinimo sistema? :roll: Reiktų praplaut sistemą.
Kazin, ar ausinimo sistema galetu taip pakaitinti skysti, kad anas tiek issiplestu. Bandyk sistema praplauti.Gal gi ir pades.
Abejotina mintis, nezinant komplektacijos: gal yra variklio pasildymas, kuris suveikia ne tuo laiku ( nors vargu, ar galetu tiek prisildyti)??


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 14 2007, 13:33 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2006, 22:28
Pranešimai: 425
Miestas: Kaunas
Dar vienas nesklandumas. Per nakti visiskai numire akumuliatorius. Samprotauju: Gal masinoje yra koks vidinis elektrinis cirkuliacinis siurblys? Ir kas dar galetu iskrauti akumuliatoriu per nakti? Gal kas susidurete su tuo?

_________________
Volvo XC70 - Mano
Citroen C5 2.0 HDI - Zmonos
Xantia Break 2.0 HDI Exclusive - Parduota :(


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 14 2007, 13:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
pas HDI buna autonomke, vairuotojo pusej po priekiniu bamperiu stovi, gal ji kazkaip susijus su tom problemom??

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 14 2007, 13:57 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Raimis_26 rašė:
Dar vienas nesklandumas. Per nakti visiskai numire akumuliatorius. Samprotauju: Gal masinoje yra koks vidinis elektrinis cirkuliacinis siurblys? Ir kas dar galetu iskrauti akumuliatoriu per nakti? Gal kas susidurete su tuo?


Kažkada rašei,kad neveikia tenai.Gal jie kažkaip susiję tiek su antifrizo kaitimu išjungus variklį,tiek su akumo išsikrovimu?T.y. suveikia ne laiku,o išjungus variklį,kuriame antifrizas ir taip karštas?? :roll: Kadangi energijos jie ryja sočiai,akumas ir išsikrauna,o perkaitintas necirkuliuojantis antifrizas iššauna.

Kas išjungus variklį ir degimą naudoja elektrą,patikrinti faktiškai tėra vienas kelias:tikrinti naudojamą srovę ir,po vieną atjunginėjant saugiklius,išsiaiškinti,kurioje grandinėje yra srovės nuotėkis (atjungus tą saugiklį,srovės vartojimas sumažės).Pradedu manyti,kad kalti visgi tenai (berods,juos Paulius ir turėjo omeny rašydamas "autonomkė"). :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 14 2007, 14:09 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2006, 22:28
Pranešimai: 425
Miestas: Kaunas
Gal tu ir teisus. Reiks tikrinti sroves nuoteki ir ieskoti kame saknys. Kai issiaiskinsiu parasysiu cia. Aciu uz patarimus.

_________________
Volvo XC70 - Mano
Citroen C5 2.0 HDI - Zmonos
Xantia Break 2.0 HDI Exclusive - Parduota :(


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 14 2007, 15:44 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jei problema tokia kaip aš spėju,tai jos šaknys gali būti net ne kažkokioje tenų relėje,o ten,iš kur tenai gauna signalą veikti.
Tai tradiciškai kalti turėtų būti spynelės kontaktai? :roll:

Šiaip dar paprastutis testas: jei kiekvienąkart po variklio išjungimo tas antifrizas iššauna,tai pabandyk užgesinęs variklį atjungti akumą pusvalandžiui.Jei visvien iššaus-plauk sistemą,nes elektra ne prie ko.Jei nešaus-kaltas kažkoks elektrinis prietaisas,ir greičiausiai tenai;tiksliau-jiems veikti duodantis komandą prietaisas (ar trumpasis jungimas).

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 15 2007, 14:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2006, 22:28
Pranešimai: 425
Miestas: Kaunas
Eureka !!!

Suradau kas tuos 13 AMPERU (ne voltu kaip kaz kas bande issireiksti) suvalgo. Suradau ir kas per D saugikli pajungta. Bet viskas nuo pradziu...

Masina pas mane su HDi varikliu, o pas juos i vandens ausinimo sistema ideti 4 tenai. Na cia tikriausiai del to kad greiciau salone silciau butu ir kad greiciau variklis ikaistu. Taigi tas D saugiklis tuos tenus ir saugo. Toje pacioje dezuteje kur ir saugikliai yra, stovi 2 zalios reles. Viena is ju buvo sudegusi (uzsitrumpinusi). Del to nuolat veikdavo tie pasildymo tenai ir taip iskraudavo akumuliatoriu. T.P. jie kaitindavo vandeni ir jis ikaites bei issil\pletes isbegdavo pro issipletimo bakelio kamsti net tada kai uzgesini varikli (po 20-30min). Taigi pakeicisu ta rele ir viskas ok. Sroves dabar paima apie 0.01-0.03A. Labai gerai:)

Noriu visiems padekoti uz patarimus ir pagalba. Dziaugiuosi kad yra toks tinklapis, kad yra tikru Citroen fanatu. Aciu JUMS.

P.S. Ypac dekoku Pauliui ir Profanui uz idejas.

_________________
Volvo XC70 - Mano
Citroen C5 2.0 HDI - Zmonos
Xantia Break 2.0 HDI Exclusive - Parduota :(


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 15 2007, 16:00 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Prašom;bile mačijo! :D
Mum tas irgi buvo naudinga-pagaliau sužinojom,kad HDI tenai yra 4 po ~40W ;)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 15 2007, 17:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2006, 22:28
Pranešimai: 425
Miestas: Kaunas
Tenai po 80 vatu. Nes stovi 2 reles kurios jungia po 2 tenus. Na o masina nesudege nes visa srove naudojo tenai, o ne trumpas jungimas buvo :wink:

_________________
Volvo XC70 - Mano
Citroen C5 2.0 HDI - Zmonos
Xantia Break 2.0 HDI Exclusive - Parduota :(


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007