xminde rašė:
<...>nevengė ir aukšta pavara po miesta važineti ir reikalui esant varikli iki lektuvo kaukimo įsukti

.
nu ir aš nevengiu nei aukšta pavara po miestą važinėti, kai tam sąlygos yra, ir variklį iki lėktuvo kaukimo įsukti, kai to prireikia

Cituoti:
Ši tema nėra rekomendacinio tipo, joje šnekame apie tai kokia pavara kas važinėjame, ir ar tai kenkia ar nekenkia arba kaip kenkia. Niekas čia jokios naujos automobilizmo teorijos nekuria ir juolab jos nebruka kitiems.
nujau, nujau... kol buvo rašoma (čia ir kitur) apie aukščiausios pavaros mieste ypatingą naudą automobilio savijautai ir kuro ekonomiją, tol diskusija buvo ok

o kai tik leidau sau suabejoti šiais teiginiais, tai nebe OK

tipo 5tas bėgiz mieste roolez, o kitaminčiai šaaa
o dėl teorijos, tai:
xminde rašė:
Grįšiu prie ankščiau išsakytos nuomonės, kad miesta važiuojant KET leidžiamu maksimaliu greičiu aukščiausia pavara galimas nepakankamas variklio tepimas. Aš manau, kad tai netiesa, nes variklis dirba vistiek didesnėm apsukom nei lasiva eiga, o ir perkaitimo neesu pastebėjęs . Sakoma, kad tai blogiau bendzininiams auto, bet ir tai nėra tiesa .
o aš manau, kad automobilio važiavimas vidutinių apsukų diapazone, kas rekomenduojama ir automobilio juzerio manuale (nu nebent jį neišmanėliai rašė, o kai kurie forumo dalyviai tą dabar pastebėjo ir nutarė ištaisyti šitas nesąmones), yra geriau
šiaip diskusija šita IMHO daros tuščias grajus, nes nei jūs elementarios automobilizmo literatūros (tipo pridėtas prie jūsų automobilio juzerio manualas) pasiskaitysit, nei aš į jūsų tikėjimą atvirsiu ir iš pirmo bėgio iškart penktam įmesiu...
peace forevah, rytoj Aitvare arbatos susgersim
