old cat rašė:
Tikrai negalima zmoniu skirstyt i "britvininkus", "nebritvininkus", "citroencikus' ir t.t..
O, jau nusprest, kam geriau uzsimust - visai sveiku protu nesuprantama!
grumlinai, va tamstai nepatinka "britvininkai". Bet, juk nesunku paziuret i situacija is kitos puses - kaip "britvininkui" atrodo Kibiriux'u brazdantis "intelegentas"?
manęs visiškai nedomina, ką apie mane galvoja "britvininkai", kai aš važiuoju laikydamasis (na bent jau iš esmės laikydamasis

KET reikalavimų ir to tikėdamasis iš kitų
tai, kad kažkas turi birbalą tarp kojų, jam nesuteikia išimtinių teisių važinėti, kaip dūšia nori. kaip ir tam, kuris sėdi Kibiruxe
todėl, kai važiuojantis dvirate motorine transporto priemone, laikosi KET, jis yra motociklininkas ir man su juo pakeliui, o kai jis nesilaiko KET - jis yra "britvininkas" ir geriau, kad jo kelyje nebeliktų
Cituoti:
Vat, kad pamatom vien blogiausius pavyzdzius - tai teisybe.
va čia esi teisus - dažnai apibendrinam pagal blogus pavyzdžius. todėl, kad tikimės iš žmonių normalaus elgesio, tai laikydami norma. maži nukrypimai nuo normos toleruotini, tačiau dideli formuoja kategorišką požiūrį į kitus. pvz, nesu matęs "britvininko", kuris judėtų vienodai su visu transporto srautu tiek mieste, tiek užmiestyje. mieste, per prievartą grūsdamiesi tarp automobilių, jie jaučiasi "visus padarę". o aš nemėgstu gudručių, "visus darančių". ir, ko gero, nepamėgsiu. nebent pamatysiu teigiamų pavyzdžių. bet, ko gero, greičiau pargaras užšals, negu "britvininkas" KET ims laikytis

Cituoti:
Dar kita vertus - ne vienas nesam sventas juk.

Bet, tai kazkodel netrukdo mums kitus teist...

Va, kai kurie "citrojencikai" neretai auksciau uz kitus ("audistus", "liaudvagenistus") save laiko<...>
šventi nesame - tai teisybė, na bet kam dabar lengva

o dėl citroenščikų požiūrio į kitus yra ne kartą ir daug diskutuota: ir
kodėl tas kyla, ir
kaip tas pasireiškia, todėl nematau prasmės dar kartą šita tema zaunyt

Cituoti:
<...>bet ko tai atsiliepimai is slalomo byloja, kad ir cia "kaip visur"...
o ar slalome buvai, kad išvadas daryti apie "kaip visur"
