WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 21 2025, 07:40

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 66 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 15 2007, 15:08 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
OK.To paties norėto tiuninguoti 90AG 2.0HDI variklio duomenys-tiek originalaus,tiek čipuoto.
Paveikslėlis
Aš akiniuotas,tai gal man ir blogai matosi,bet net ir penktąkart žiūrėdamas matau tiek sukimo momento kritimą maždaug nuo 2200rpm,tiek galios kritimą viršijus 3900rpm.Kitiems gal pakaks pasižiūrėti vienąkart? :roll:
O po "tiuningo",nors absoliučiais skaičiais tiek sukimo momentas,tiek galia išauga,bet ir kreivių smukimas prasideda prie kur kas mažesnių apsukų,taigi ir greičio.

Pastudijuokime-tai kur visgi tas didelių apsukų gėris dyzelyje? Aš nematau.Gal kas nors mato? :roll:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 15 2007, 17:44 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Taip... Kai proffaną pramoderuoji , o Bosą pakoreguoji tai visai neblogas ir suprantamas diskusas gaunasi, o tiems kas tyngi visą tai skaityti reziumuosiu - tobulas pagreičio ir galios atžvilgiu automobilis būtų tas kuris tūrėtų didžiausia alkūninio veleno sukimosi amplitudę+didelė apkrovą nuo kelio (super sukibimas) tai jam duotų didelį sukimo momentą, tūrėtų tokią kuro padavimo ir valdymo sistemą kuri sugebėtų tą sukimo momentą išlaikyti iki, na kokių... 13 000 apsukų per min, manau tiek užteks... pradžiai. Be to... greičių dėžę kuri sugebėtų tokį momentą atlaikyti ir kas be ko, tai tūrėtų būti dyzelis :).

Jei šiandieninis V6 2,7 HDi su savo apie 450 Nm sugebėtų šį momentą išlaikyti prie ~7000 aps/min, tai jo galia būtų apie 450 Aj... FANTASTIKA...

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 15 2007, 17:50 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Ir dar - Nm gebėjimas išlikti prie aukštų apsukų, tai variklius konstruojančių inžinierių subtilybės. Viena yra daroma sportiniams automobiliams ir visai kita serijiniams. taip, kad - kiek besuksi serijinį dyzelį - jis nevažiuos, jei nebus pakoreguota kuro padavimo sistema. Vat šito Bosai aš pasigedau tamstos pasisakymuose... Vien tik apsukų kėlimas - jis apsoliučiai nieko neduoda, nes kW kėlimas apsukų saskaita tik padidins maksimalų automobilio greitį, bet ne jo pagreitį, o pagreitį gali pakelti tik Nm padidinimas, bet tai jau, kaip minėjau - inžinieriu konstruktorių duona

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 15 2007, 17:56 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Šį trečiadienį proffaną ir Bosą oficialiai kviečiu į Aitvarą, atvirai diskusijai apie tai ką mes čia rašinėjome. Abu jus vaišinu kava ar arbata, kam pagal skonį.

prieš diskusiją bitutes, kastetus ir lenciūgėlius prašau priduoti saugojimui ;)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 15 2007, 18:53 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
kW kėlimas apsukų saskaita tik padidins maksimalų automobilio greitį, bet ne jo pagreitį, o pagreitį gali pakelti tik Nm padidinimas, bet tai jau, kaip minėjau - inžinieriu konstruktorių duona

Dar nuo savęs pridėsiu,kad standartiniams dyzeliams variklio sukimas nuėmus apsukų ribotuvą (už redlaino) ir max.greitį ne ką tepadidina,nes prie tokių apsukų sukimo momentas artėja prie nykstamai mažų dydžių,ir papildomi ,ženkliai didesni už standartinius kW negeneruojami.
Gamykliniai kuro siurblio/variklio nustatymai paprastai būna optimaliausi sąnaudų/traukos (galios)/taršos atžvilgiu,ir bent vieno jų "pagerinimas" paprastai iššaukia kitų pablogėjimą.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 15 2007, 19:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Ir dar - Nm gebėjimas išlikti prie aukštų apsukų, tai variklius konstruojančių inžinierių subtilybės. Viena yra daroma sportiniams automobiliams ir visai kita serijiniams. taip, kad - kiek besuksi serijinį dyzelį - jis nevažiuos, jei nebus pakoreguota kuro padavimo sistema. Vat šito Bosai aš pasigedau tamstos pasisakymuose... Vien tik apsukų kėlimas - jis apsoliučiai nieko neduoda, nes kW kėlimas apsukų saskaita tik padidins maksimalų automobilio greitį, bet ne jo pagreitį, o pagreitį gali pakelti tik Nm padidinimas, bet tai jau, kaip minėjau - inžinieriu konstruktorių duona


Tai kad as visa tai padares.
Rasiau anksciau bet maty per visa triuksma tas pasiliko sone.
Persukau siurblio asele parinkau pavaru deze kuri iskele Nm.
Na pasikartoju nes matau kad to niekas neuzsifiksavo.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 15 2007, 19:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
OK.To paties norėto tiuninguoti 90AG 2.0HDI variklio duomenys-tiek originalaus,tiek čipuoto.
Paveikslėlis
Aš akiniuotas,tai gal man ir blogai matosi,bet net ir penktąkart žiūrėdamas matau tiek sukimo momento kritimą maždaug nuo 2200rpm,tiek galios kritimą viršijus 3900rpm.Kitiems gal pakaks pasižiūrėti vienąkart? :roll:
O po "tiuningo",nors absoliučiais skaičiais tiek sukimo momentas,tiek galia išauga,bet ir kreivių smukimas prasideda prie kur kas mažesnių apsukų,taigi ir greičio.

Pastudijuokime-tai kur visgi tas didelių apsukų gėris dyzelyje? Aš nematau.Gal kas nors mato? :roll:


To Proffanas.
Cia pagal tavo nuotrauka.

As kalbejau apie ta zalia kreive standarto.
kur skiau galia kyla iki apsuku dugno.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 15 2007, 20:10 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Bosas rašė:

Tai kad as visa tai padares.
Rasiau anksciau bet maty per visa triuksma tas pasiliko sone.
Persukau siurblio asele parinkau pavaru deze kuri iskele Nm.
Na pasikartoju nes matau kad to niekas neuzsifiksavo.


Ant grecio permeciau ir neradau siame forume. To posto kuriame buvau surases kas as tam dyzeliui pridirbau.
Gal kas pratryne.
Jei ne i ta tema buvau irases.
Bet tikrai dingus siai info sutinku kad jus tikrai nieko nesuprtot.
As kaip ja buvau parases tai buvau tikras kad visi ja mate.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 15 2007, 21:01 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Bosas rašė:
Ant grecio permeciau ir neradau siame forume. To posto kuriame buvau surases kas as tam dyzeliui pridirbau.
Gal kas pratryne.
Jei ne i ta tema buvau irases.
Bet tikrai dingus siai info sutinku kad jus tikrai nieko nesuprtot.
As kaip ja buvau parases tai buvau tikras kad visi ja mate.


Tai dabar visi taškai ant "i"... Apgeilestauju, bet ir aš tokio posto neužfiksavau, kaip moderatorius, tikrai jo netryniau, nes tema man buvo įdomi. Buvo tai parašyta ar nebuvo, ar buvo pratrinta... - jau nebesvarbu. Svarbu, kad dabar visiems viskas aišku, o ir šioks toks fizikos pasikartojimas buvo :).
Tik nebepamenu ir nerandu ar iki galo išdiskutavome kada kokį bėgį reikia jungti, kad išlaikyti maksimalų begėjimasį?

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 04 2007, 17:34 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Va čia sakyčiau beveik tobula sukimo momenti kreivė:

Paveikslėlis

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 05 2007, 19:29 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Bet kas yra su galia paziurek.
Galia auga iki apsuku dugno ir pasiekia 100 kW.
Gal cia yra kokie kitokie paaiskinimai.
Bet as anksciau kai rasiau apie galia iki apsuku dugno galvoje ir turejau sias charakteristikas.
Taciau gerai nepamenu kodel galia prie mahinos visu charakteristiku pateikiama ta kur sukimo momentas didziauisias.

Palauksim profano asijungs ir sudelios viska i vietas.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 05 2007, 19:35 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Iš kur tu vis ištrauki "galia auga iki apsukų dugno"? :)
Aiškiai galia auga tik iki 4000rpm,o dugnas dar velniaižin kur;bet galia virš 4000rpm jau tik krenta.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 05 2007, 19:57 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
kokios jau ten apsukos virs tu 4000 :lol:
tai lieka dugnas ;)

Na taip nuo 4000 krenta, bet krenta tik siek tiek.
Bet galia auga nors Nm mazeja.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 05 2007, 20:07 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Galia juk apskaičiuojama pagal formulę kur galia tiesiogiai proporcinga apsukų reikšmei, todėl galia ir dideja, nes sukimo momento reikšmė neturi didelės įtakos rezultatui.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 05 2007, 20:10 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
O virš 4000 apsukų, galia gali kristi dėl variklio konstrukcinių įpatumų, gal kuro įpurškimo sistema tai riboja, gal kuras jau nebenori optimaliai degti, gal vidinis agregatų tepimas nebepakankamas, o gal šiiap ribotuvas jau suveikia ;).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 66 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007