Jei nematai prasmės-tai ir nedėk!
Kaip pats minėjai,būna važinėjama ir užmiestyje ar ir mieste nestoviniuojant kamščiuose,kai
radiatoriaus uždengimas turi tiesioginį poveikį,t.y. ne taip smarkiai aušinamas radiatorius ir aušinimo skystis.
Antras uždengto radiatoriaus pliusas tas,kad šalto priešinio oro srautas,anksčiau košęs kiaurai šaltą radiatorių ir intensyviai vėsinęs variklį,dėl uždengimo yra nukreipiamas virš kapoto ir po dugnu,t.y. jis aušina tik karterį,kurį tas srautas jau ir šiaip aušina,tik gal ne taip intensyviai.Į pilną pasiruošimo žiemai kompleksą turėtų įeiti ir variklio skyriaus dugno dangtis,bet kai pas mus vidut.žiemos temp. yra vos minus keli laipsniai,tas nėra taip jau būtina.Bent esant dideliems šalčiams,ir tai būtų didžiulis privalumas.
O dėti tas apsaugas ar ne-grynai kiekvieno skonio ir supratimo reikalas.Spėju,kai dugno apsaugą deda auto gamintojas-jis turi omenyje ir aerodinamikos gerinimo,ir šilumos taupymo aspektus
