proffanas rašė:
Tai kad per dantuką prašokusio diržo (=škyvo) pagr.požymiai dyzeliui tokie ir yra:sunkiau kuriasi ir daugiau dūmina... Dūmai juodi ar balkšvi?Garsus kaip apibūdintum ir sklinda jie iš konkrečios vietos ar "aplamai"?Pasekmės tokios ir bus,kad sunkiau kursis,daugiau dūmins,truputį vangiau bėgėsis ir truputį daugiau kuro valgys.Ilgalaikių pasekmių nelabai žinau:koksuotis purkštukai berods pradeda,ir dar kažkokie nemalonumai gali išlįsti.

Jei kurdamas įšalusį variklį įmetei per žemą pavarą,dėl smūginio alkūninio veleno prasukimo dideliu greičiu diržas laisvai galėjo prašokti.Kurti užtempiant reikia ne žemesne nei trečia pavara.
Priburti nelabai pribursi;reiktų tikrintis degimą.
Labai tiksliai apibūdinai, tiksliau ir aš pats nepasakyčiau - pliusas už ekstrasensinius sugebėjimus
Dūmai buvo balkšvi, dabar pradėjo eiti į melsvumą, tik kad kaip tyčia supyliau vasarinio dyzelio ir lenkiško priedo nuo užšalimo - galvoju kad čia nuo to tas melsvas dūmas atsirado. Užsivedus palaikau šiek tiek didesnes apsukas (nes gęsta) - tada viskas aplinkui atrodo kaip po dūminės uždangos, o kai variklis pradeda tolygiai dirbt (keliolika sekundžių), jokio matomo dūminimo nebelieka.
Garsą apibūdinčiau kaip "tarškėjimą" variklyje. T.y. panašu kad anksčiau patarškėdavo kelias minutes užkūrus šaltą variklį, po to praeidavo, dabar taip tarška ištisai.