Marijonas rašė:
PAs mane ta pats su tuo termostatu, 70 stovi ir ka Proffanas paburs kad reikia keisti

Pakeiciau ir ka

70 kaip stovi taip stovi ziema, vasara auskciau, kamsty ir ventiliatorius uzbaubia, ka dar viena keisti

ir vel stoves ant 70

, Nesuku galvos, radiatorius neuzdengtas, greitai susyla, salonas siltas, ir tiek......
O ką čia burti? Jei teisingai supratau tavo pasakojimus apie savąjį važiavimo stilių,tai pas tave darbinę temperatūrą variklis turi pasiekt vos už kelių kilometrų važiavimo ir per didžiausius speigus

Taip kad neveikiantį termostatą pasikeitei į kitą,irgi neveikiantį.Beje,taip pasitaiko-nebe pirmą kartą girdžiu apie tokį atvejį.O kad kaltas būtent termostatas,o ne temp.davikliai-galima spręsti pagal tai,kad ventiliatoriai visgi suveikia,ir reikiamu laiku.
O keisti darsyk ar važinėti su tokiu-kiekvieno asmeninis reikalas.Juk ir alyvą galima keisti ne kas 10kkm,o tarkim kas 50kkm

antas rašė:
Profanai, jei temperatura rodo 70 visalaik ir jinai nesokineja, kaip pvz vaziuoji mieste rodo 70, isvaziuoji is miesto rodo 50 - 60, tada sutinku, kad keisti reikia, bet jei nesokineja? cia ne pas viena, o pas kelis tas pats yra.
Jei termostatas neveikia,antifrizo temperatūra kyla lėčiau,nei jam veikiant,nes tada skystis varinėjamas didžiuoju ratu,t.y. ir per radiatorių,kuris aušina-tokia gi jo paskirtis

Termostato paskirtis yra atjungti radiatorių,ir to dėka skystis cirkuliuoja mažuoju ratu,t.y. tik variklyje ir salono pečiuke.Todėl variklis gerokai greičiau pasiekia darbinę temperatūrą (kodėl tai svarbu- jau minėjau ankstesniame poste).Žiemą tai
ypač aktualu,nes variklis darbinės temperatūros su pastoviai pajungtu nedengtu radiatoriumi niekaip nepasiekia.
antas rašė:
Dar gali buti, kad rodo klaidinga temperatura, ypac jei tai perduodama elektriniu budu, pagal varza, tai gal termostatas visai nekaltas, uzsioksidaves ar redukaves kontaktas yra ir rodo temp 10 - 15 laipsniu zemesne.
Gi pas citroen elektronikos prikimsta kiek nori ir kur zinosi kas ten durniuoja ar termostatas blogai rodo ar kontaktai.
Teoriskai jei temperatura visada yra vienoda vaziuojant, vad termostatas yra geras, o gedimo reikia kitur ieskoti.
Gali būti,kad kalti temperatūros davikliai arba rodyklė,bet praktikoje nesutikau didesnės nei 5 laipsnių paklaidos-dažniausiai arba rodo gerai,arba išvis nerodo.Bet kokiu atveju,problemą reikia šalinti,nes mažiausias blogis-padidėję sąnaudos,o didžiausias... Be reikalo drožiamas variklis jam nepritaikytomis sąlygomis.Kad dėl vėsesnio antifrizo būtų "užlinkęs"-negirdėjau,bet kad trumpinamas bendras variklio amželis-vienareikšmiška.Tokias problemas privalu spręsti.
Bliamba,visvien straipsnis gavosi...
