Nu ir aš pasidalinsiu savo pastebėjimais. Ksenonus susidėjau iš karto po Naujų, bet iki šiol beveik neturėjau galimybių REALIAI įvertinti praktikoje jų veikimą, kol šį pirmadienį (jei prisimenate, buvo pūga) vakare neprireikė iki Kauno ir atgalios sulakstyt. Žinot, mielieji, ksenonas yra baisiai didelis gėris. Pučiau 110 km/h be jokių problemų, kai tuo tarpu visi likę tik 80-90 tesivilko. Kai kurie dar bandė "kabintis ant vuodegos", bet po keletos km kažkaip atsilikdavo ir nutoldavo...

Tiesa, buvo ir šustresnių, kurie pūtė kokį ~130 km/h. Bet ten jau buvo aukštesnės klasės auto - Audi A6. Taigis, nukrypau nuo minties. Pas mane liustros be lęšių, bet su skaidriu plastiku. Ksenonai sudėti 5 000 K (spalva - balta kristalinė). Važiuoji kaip dieną. Net halogenų papildomai nereikėjo jungtis (nepaisant to, kad gerokai pustė). Gal kažkiek ksenonų šviesos ir sugeria šlapia danga, bet tai mizeris. Teko pasivėžint ir neautostrada, tai kol kas niekas nemirksėjo iš priešpriešais atvažiuojančių, kad "persijunk į trumpas". Vienu žodžiu, mano nuomonė - ksenonus verta dėt. Net per pūgą važiuodamas gali mėgautis kelione. Tiesa, pralenkiau ir vieną pasatą, kuris irgi tik kokia 80 km/h važiavo. Pas jį irgi buvo "ksenonai". Bet, mano nuomone, ten greičiau violetiniai neonai "švietė", o ne ksenonai. Įtariu, kad kokie 8 000 K ten buvo. Neįsivaizduoju, ar nuvažiavus nuo Vilniaus iki Kauno su tokiom farom nepaskaustų galva ir akys. Labai jau įdomiai jos šviečia. Net man akyse kurį momentą akyse raibuliavo nuo tokios šviesos. O juk aplenkiau aš jį pakankamai greitai. Tai vo, rebiatos, kad neverta dėti didelio kelvinų kiekio, nėra mitas.
