WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 17:22

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 163 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 11 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 11 2007, 12:18 
Oi, kolegos, jus optimistai! Kad ir as daznai toks bunu, vistik sunkiai patikeciau, kad is situ daigu uzugs grudu. :)
Kodel taip manau? Pirmiausia, detale - tai ne jos formos metalo, ar gumos gabalas! Na, jeigu , sakom kad, metala paliekam ta pati, belieka guma. O, ji tikrai ten ne puspadine (nors, ten irgi ne pati blogiausia turetu but :wink: )! Isties, ji tur iskest pilna pas mus oru temperaturu diapazona - nesukietet salty perdaug; neisbliurt karsty. Turetu dar nesparciai senet, o prie metalo but tiesig priauginta... Kazin, kazin ar kur Lietuvelej taip padarys... Jau minejau neoginalias gumines detales - tik labiau zinomu gamintoju (brangesnes) jos kazkiek dar laiko; pigiosios juk susibaigia tuoj pat... O, is isores beveik nesiskiria - atrodo visai padoriai pagamintos.
Kitas momentas: labai sunku patiket, kad darant (restauruojant) viena egzemlioriu, is karto pavyks. Labiau tiketina, kad teks pakoreguot tecnologini procesa, ir ne viena kart, su tarpiniais bandymais, kol kas gausis, o tam reikia laiko. Ir, kad tokiu zaidimu kas uzsiims del keliu egzemplioriu - velgi, mazai tiketina (arba kaina iseis netol naujos :) )

Va. O, ka as sumislijau: isnaudot dar pasitaikanciu kaires puses gumu atsargas, pritaikant desinei.
Aisku, ideja ner nauja, bet kiek teko girdet, tas atliekama perdarant LHM vamdzelio tvirtima.
Man kilo tokia mintis: ziurint i detale x|RAY nuotraukoj:
Paveikslėlis
aiskia matosi, kad jos konstrukcija beveik simetriska abiems pusems, t.y. tiek kairei, tiek desinei; o skiriasi tik isriegtos kiaurymes is sonu.

Jeigu paimt, ir istekint tokius perejimus ("stucerius"), kad sfera bur galima prisukt prie mazosios skyles, o LHM vamzdeli - prie didziosios, turetume rinkini, kurio pagalba galetume naudot bet kurios puses gumas!

Kaip ideja?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 11 2007, 12:33 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 06 2005, 10:22
Pranešimai: 224
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Tame ir bėda, kad jų jau nebegamina matyt, nes automobilis jau 7 metai nuo konvejerio nuimtas, o ir jo tiražas buvo juokingas.

Na, Xantiju buvo daugiau pagaminta, bet kai ieskojau atramines gumos, tai ACS ir Xantiai pasiule uz ~1300Lt :roll:

_________________
Evasion '01 2.0HDi 16v
Xantia Activa '98 V6


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 11 2007, 19:06 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tik nepulkite iš karto partijos gaminti :), juk reikia kažkam eksperimentiniu triušiu pabūti - detalę išbandyti :). O pavyzdžių tai pas Alvydą galima pasirinkti.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 11 2007, 19:17 
o kas cia keisto, juk iprantam su ksemais nestabdyt pries gelezinkelio begius, duobetu keliu vaziuojam zymiai greiciau uz kitas masinas, visa tai kala per pakabos detales. mes to nepajauciam, nes tokie konfortiski panaudoti techniniai sprendimai, bet pakaba kencia.... taip kad HA kelio neislygina, o vairavimo iprocius pakeicia. kai pamirsau kad ne su ksemu o su pasatu vaziuoju ir pries gelezinkelio begius nepristabdziau, tai sekundei net nuovoka ir orientacija buvau prarades ir liezuvi isikandau...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 11 2007, 21:29 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2006, 14:49
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Siulyciau gerai pagalvoti pries pradedami lieti gumos dalis. Dirbu su z.u. masinu dalimis, tai yra keletas poziciju, ka uzsakinejam lietuvoje. Jei koks originalus atraminis ratukas kainuoja 150 litu, tai lietuviskas tarkim 30- 40. Bet yra vienas bet. Yra vietu, kur galeciau naudoti lietuviska produkta, bet rimtesnese vietose lietuviskos gumos nuleksto kibieni fieni per rekordiskai trumpa laika :) Guma yra guma.

_________________
2x XM V6 / parduota
Volvo V70 D5
Zeta 2.1 žoliapjovei i soda


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 12 2007, 00:57 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nepabandęs-nesužinosi :roll:

Jau geriau tegu iššauna mano restauruota, negu senoji guma, kuriai visvien jau artėja paskutinioji: bent jau žinosiu, kad kažką padariau ar bent pabandžiau.
Keisti tokį daiktą į kitą seną daiktą nelabai esu linkęs.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 12 2007, 11:16 
Idomi logika: laika gaist ir pinigus leist kad issautu. :D
Taip galvojant, jokios senos dalies negali det (net duru rankeneles), o masina paciam darytis, nepirkt 15-os metu...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 12 2007, 11:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
old cat rašė:
masina paciam darytis, nepirkt 15-os metu...

Faktiškai, tą pamažėliais ir darau... :roll:
O kas dėl gumų, tai jei nesitikėčiau gero efekto, jomis ir neužsiimčiau. Palyginimas su rankenėle, kuri bemaž amžina, ne visai vietoj :) Gumos dėvisi. Kiauros sferos į "seną, bet dar gerą" irgi nekeisčiau.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 03 2007, 20:11 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
cia skaitosi jau misios gumai ar dar gyvens (foto is uzsienio tinklalapio)

Paveikslėlis

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 03 2007, 20:21 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:01
Pranešimai: 200
Miestas: Marijampole
Čia dar galima iš leto ieškot naujos gumos, jei dar apsaugine garmoškė laikosi. Jei jau ir garmoškė nesilaiko, tai galima ir daugiau bedų apturėt - gali smėlis sugraušt amortiko štoką.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 04 2007, 11:27 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 15 2006, 10:23
Pranešimai: 172
Miestas: Jonava-Kaunas
old cat ko tu oks pesimistas-nezinau ar gausis, kas nedirba tas neklysta o entuziazmas stengtis del kitu o ne tik del saves manau retas dalykas siuolaikinej visuomenej-kas nera gerai

_________________
citroen xm 2.1 TD 12v 92m


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 04 2007, 12:00 
Che che. Nepasakyciau, kad labai esu pesimistas, greiciau - realistas iki nuobodumo. :)
Kad niekas uz tave nepadarys - faktas, ir stengtis, aisku, reikia.
Tiktai manau, kad pries pradedant ka daryt reiketu gerai pasiskaiciuot galimybes. Nes to nepadares gali paprasciausiai sugaist tiek laiko, isekvot tiek lesu, jog imsi gailetis, jog nepirkai gatava, kad ir brangiai. :)
O, jei ir pavyks pabaigt - rezultatas gali but visai ne toks, kokio tikejaisi. Net rimtos, turincios patirties ir galimybes firmoms, gamykloms, nevisad pavyksta pagamint detale is pirmo karto, tenka bandyt skirtingus variantus, medziagas, technologijas. Darant viena - kelis egzempliorius vos ne namu salygom tas jau prabanga.
Arba variantas: padarysi, isidesi, o kur i tolima kelione reik vaziuot - spelioji - islaikys/neislaikys. Taip, kad paprasta atrodo, tik kol nepradedi labiau gilintis.
Beje, dar puiku posaki sia tema esu girdejes: "Kuo daugiau zinai, tuo maziau kyla noras pciam ka nors daryt." :)
Beje, tokia nuostata turiu ne siaip sau, o buten todel, kad nekarta banziau pats ka daryt/keisti/perdaryt.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 04 2007, 12:23 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Aj fignia :)
Man pvz. malonumas padaryti kažką, ką kiti laiko neįmanomais/neprotingais/nesuvokiamais dalykais, ir nenuostabu, kad nesyk esu nagus atsimušęs-daryti neįmanomus dalykus labai varginantis ir netgi skausmingas užsiėmimas :) Bet kai tegu ir iš penkto bandymo, bet visgi gaunasi reikalingas efektas-dėl to negaila ir nagus atsidaužyt :P

P.S. atraminių gumų reikaliukai lėtai, bet užtikrintai juda pirmyn.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 04 2007, 18:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2005, 10:13
Pranešimai: 405
Miestas: Noriūnai
proffanai, tu rašei, kad matuot reik atstumą nuo sferos iki skardelės.

Tai dar niuansas, kad tiesiai turi būt vairas, ar ne :?: Nes kai vairas susuktas, tai sfera pas mane praktiškai jau remias į skardelę, o kai tiesiai - dar po kokį centimetrą yra abiejose pusėse.. :roll:

Į eilę man turbūt neapsimoka stot, nes antros kartos XM'am kitokia.. :roll:

_________________
<< XM 2.1TD, 1994
Hyundai Santa Fe 2.0CRDi, 2001


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 04 2007, 20:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pirmos kartos guma (atrama) antros kartos XMui nesunkiai pritaikoma; atvirkščias variantas jau daug komplikuotesnis...

Taip; matuoti reikia esant normal padėčiai ir vairui-tiesiai. Min ar Max padėtyse, kaip ir susukus vairą, guma (atrama) ženkliai keičia padėtį.
Iš esmės, net jei ir sfera įsiremia į skardelę, dar nereiškia, kad ji rytoj supliš :) Kaip ir centimetro tarpas dar negarantuoja, kad ji laikys dar bent metus...
Apsižiūrėkit tas atramas įdėmiai (ir iš apačios, nuėmus ratą), ar nesimato įtrūkimų ir atkeltos nuo metalo (dėl jo korozijos) gumos-faktiškai, pagrindinės plyšimo priežastys yra šios. Nors plyšimo dėl pertempimo (kai sfera beveik ar pilnai remiasi skardelėn) irgi atmest nereikėtų.
Galima važinėti ir "do poslednevo", o paskui tepasikeisti tą gumą ir kapotą-tiek to ir vargo :) Na, dar kelis vamzdelius teks pakeisti... Bet ištempta guma jau keičia važiuoklės aukštį ir kinematiką (vizualiai optimalus automobilio aukštis nebeatitinka optimalaus hidraulikos darbo; ratai prasižergia, ir priekinės padangos dyla netolygiai, nors suvedimas ir geras-blogas tampa išvirtimas, kuris kitaip nereguliuojamas. O ir priekis tampa kietesniu, nei galėtų/turėtų, nes amortizatorių, besitvirtinančių tose gumose, požiūriu, jie yra pernelyg ištempti, nes priekis yra iškeltas per aukštai).
Dėl šių priežasčių aš ir sau noriu tas atramas pasikeisti, nes XMą žadu drožti dar ilgai, o bet kokie važiuoklės duomenų nukrypimai nuo projektinių ją kietina, greičiau sudrožia visas jos detales ir be reikalo zulina padangas :(
Čia visgi XMas, o ne viską pakeliantis golfas be amortizatorių...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 163 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 11 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007