deimantukas rašė:
Cituoti:
Papasakok placiau apie hidro smugi nuo tepalo.
Kada sugenda turbina,pro jos įvores tepalas smarkiai patenka į įsiurbimo kolektorių,interkūlerį,kuris kartais būna net apypilnis jo,o toliau į degimo kamerą ir,jei tepalo tikrai daug ten,įvyksta hidrosmūgis-tepalas,kaip žinia irgi skystis,kaip ir vanduo,kuris patenka "vyriškai" važiuojant per balas ar patvinusį vandenį.Nuo hidrosmūgio švaistikliai pasidaro "S"formos,lūžta velenai,trūkinėja diržai.
Deimantuk, gerbiu tavo nuomone kaip seno motoristo, bet sitas pasakymas skamba nelabai realiai. Kad gauti hidrosmugi nuo vandens- sutinku. Pasiurbkim puslitri vandens is balos per oro paemima ir susilankstys svaistikliai. Nu bet prisiurbti tepalo is intercoolerio, ar juolab is kolektoriaus yra mazu maziausia nerealu, nes ten pastoviai oro srautas juda ir gan nemazai.
Esu kazkada turejes omega 2.3 td intercooler. Tai vienintelis pozymis turbos linkimo- dumu kamuoliai is dusles ir aisku traukos dingimas...
Po to del kitu priezasciu buvau issiardes varikli- viskas kaip ledas, neskaitant prasuktu indeklu
