Polas rašė:
Nu hidraulika jau irgi nebe ta kaip buvo XM'e ar Xiušoje. Važevau aš su vienu V6 C5 tai kotais malonumas kai ant mano Xiušos su tuščiom sferom važiuojant, o ir pravaževes vos 8kkm tebuvo

taip kad tik

ženklas beliko

. O tas jau kiek mažokai kad butu pakankamai dėl pasirinkimo

vaje kolega, manau, kad siek tiek perdedate..
pats vairuoju 2001 xantia 2.0 hdi, kuri pakankamai komfortiska, kad galeciau ivertinti josios citroeniskus privalumus. tetis vairuoja 2005 C5 2.2 hdi, su kuria beje uz vairo vaziavau ne i viena kelione (pastaraji karta 1800 km per savaitgali) bei seip laikas nuo laiko pasivezinu. TAIP xantia minkstesne ir patogesne - tai faktas. taciau xm dar minkstesnis, o cx velgi dar minkstesnis uz ta pati xm. bet ar musu uzpakaliu supimas yra vienintelis kriterijus, pagal kuri vertiname automobili. auto pramone zenge ta linkme, kad butu vystomas saugumas (tiek pasyvusis - air bag'u ir kitu gadgetu pagalba), tiek ir pakabos darbo principai, zemo profilio ratai (taip, tai ne tik style'as

ir kiti niuansai. realybeje tas standusis C5 net ir budamas zenkliai aukstesnis ir didesnio skerspjuvio posukius be problemu iveikia panasiu ar dar didesniu greiciu nei xantia su ijungtu "sport" pakabos rezimu (bandziau vytis viena syki vingiuotame kelyje

). tai lemia ta kietesne pakaba, didesnes bei platesnes padangos. cia tik vien apie valdyma. kur dar nepalyginama garso izoliacija, pagerejusi surinkimo kokybe (nekalbu apie auto ilgaamziskuma in general), komforto iranga ir kiti niuansai. auto pramone juda i prieki o apsikabinus savo senstelejusius automobilius kartoti, kad jie geriausi ir pakeiciami galime kiekvienas, nors tai dazniausiai neatitinka objektyvios realybes..
gryztant prie C5 II temos

man labai imponuoja keletas citroenisku detaliu, kaip graksti soniniu langu linija, igaubtas galinis langas, vairo rato centrine dalis ir t.t.. PSA ir taip leido sau prabanga pagaminti iskirtini C6, kuris jiems nebus pelningas. C5 taikosi i nisa, kurioje automobiliai parduodami 100 tukstantiniais tirazais, tad spjauti i mases ir gaminti avangarda neleidzia elementarus rinkos desniai. bet mano sirdis dziaugiasi, kad citroen leidzia sau ideti igaubta galini langa - ar daug tokiu pamatysi kitu gamintoju automobiliuose. ka jau kalbeti apie naujuosius hdi variklius (ypac naujasis 2.2 hdi 173 ag su nauja 6 pavaru auto transmisija). tiek pasvaiciojimu butu is mano puses..