WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 14 2025, 00:20

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Priekine svirtis
StandartinėParašytas: Bir 21 2007, 18:35 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Sau 14 2005, 11:07
Pranešimai: 217
Miestas: Visaginas-N.Akmene
Kaip galvojat, << kurmiai, ar imanoma, t.y ar verta bandyti tiesinti svirti :?: Ratas pavarytas atgal 19.5 mm {kaip rodo komp. iskllotine}
Tiesinti ta prasme, ukiskai, atlaisvinus suporta.

_________________
Citroen C5, 2004m 2.2Hdi, APD, exclusive.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 21 2007, 20:31 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
19mm tai zverskai daug :cry:

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Priekine svirtis
StandartinėParašytas: Bir 22 2007, 01:27 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
vixmas rašė:
Kaip galvojat, << kurmiai, ar imanoma, t.y ar verta bandyti tiesinti svirti :?: Ratas pavarytas atgal 19.5 mm {kaip rodo komp. iskllotine}
Tiesinti ta prasme, ukiskai, atlaisvinus suporta.


Normaliai, tas daiktas [liaudiškai-šakė] tiesinamas tik pilnai išimtas, ir tiesinamas lūžta (nes metalas ten, berods, grūdintas), ypač jei buvo tiek sulenktas. Iš kitos pusės-po ištiesinimo (jei visgi kažkokiu stebuklu pavyktų nesulaužius), turint omenyje, kokią perkrovą dukart gavo toje vietoje metalas, svirties naudoti nebesiryžčiau-sveikata visgi ne valdiška. :roll: Ir po tiesinimo visada lieka geometrijos atstatymo klausimas, kuris, jei gaudyti lanko minutes, garažo ir spaustuvų sąlygomis yra neišsprendžiamas... :roll:
Šiaip kiekvienam pačiam spręsti, bet siūlyčiau verčiau svirtį susirasti šrote, nei bandyti kompresu gaivint lavoną.

Jei imti visą problemą, tai tiek paėjus šakei gali būti lenktas ir amortiko štokas, ir-galbūt-išplėšta dalis amortiko atramos :roll: Ir kabo klausimas ties vairo bei stabilizatoriaus traukėmis...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 22 2007, 20:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
Tikra teisybe :alah: , + gal ir traversas linkes

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 23 2007, 09:35 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Sau 14 2005, 11:07
Pranešimai: 217
Miestas: Visaginas-N.Akmene
Cituoti:
Jei imti visą problemą, tai tiek paėjus šakei gali būti lenktas ir amortiko štokas, ir-galbūt-išplėšta dalis amortiko atramos Rolling Eyes Ir kabo klausimas ties vairo bei stabilizatoriaus traukėmis..

Vairo trauke bei antgali pakeiciau, nes tr. buvo lanko formos, del stabilizatorio vizualiai nesimato....Jei butu lenktas stokas, gal striginetu amortikas :?: Bet cia mano pamastymai :wink: , vis tik teks traukt link Audro....
Kadangi 5 bambalio svirtis panasios konfiguracijos ir buvo panasi situacija, chebra tiesino ir sako pavyke. Todel man ir pakibo tokis klausimelis.Daugiau klausimu neber, proffan'as teisus del sveikatos..... :roll:

_________________
Citroen C5, 2004m 2.2Hdi, APD, exclusive.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2008, 23:17 
nenoriu kurti naujos temos tai paklausiu cia, buvo geras smugis i priekini vairuotojo puses rata, darant ratu suvedima isaiskejo kad patas pasislinkes apie 2 cm (tiksliai nepasakisiu ,reikai popierius kilnoti kur dave) faktas kad sake sulankstita, o kaip del traverso, ar kaip ten ji vadina, kiek pasistengti reikai norint ji sulankstiti, gal kam teko susidurti. pasinaudojas pajieska nieko idomaus neradau


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 12 2008, 00:08 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Gali būti lenktas ir traversas, bet pirmoji smūgį paprastai priima šakė, jos atsparumas lenkimui daug mažesnis, nei virinto tūrinio traverso, todėl ji ir linksta... Jei nori sužinoti itin tiksliai, kreipkis į tuos, kas ant stendo tikrina kėbulo geometriją. Malonumas ne iš pigiųjų.
Bet jei tiesiog "iš lempos" pasikeisi šakę ir jos sailentblokus, 99,5proc tikimybė, kad neprašausi.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 12 2008, 01:09 
perdaug senas "kibiras" kad kisti pinigusi i kebulo geometrijos nustatima, reiks bandit pasikesti sake ir per nauja suvedima, nes dabar jei tisiam keli ir ant greicio tai reikai vara prilaikiti nes kitaip i kairia biski nesa


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 12 2008, 07:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
sakes kaina koki 40lt ir dar kylas klausimas gal ja tiesinti :roll:

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007