WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 21:05

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 13 2007, 12:07 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 31 2007, 23:37
Pranešimai: 44
Miestas: Vilnius
Gal galetu kas nors pasikeisti patirtimi kaip yra pasalinamas katalizatorius? ir kokie susije darbai laukia (liambda, elektronikos reguliavimas ir t.t.) Mano manymu, tai ispjauti katalizatoriu ir vietoj jo vamzdi privirinti prie abieju galu. Bet ar tai imanoma be kitu pakeitimu. ar tai netrikdys motoro elektronikos, kuro misinio parengimo ir t.t..
Noriu pasalinti KAT del didesnio galingumo ir manau kad kuro sanaudos taip pat sumazes apie 1Ltr. Mano auto xantia V6
aciu i prieki

_________________
ACTIVA V6 MY97
SAAB 9-5 AERO 2.3 TURBO MY2009


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2007, 12:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Man buvo ispjautas ir stebejau visa procesa. Pjoviau Kaune, legendineje duslintuvu taisykoje-gamykloje Elektrenu gatveje. Pradzioje nupjove duslintuvo vamzdi pries ir uz katalizatoriaus (kartu su hidraulikos vamzdeliais, nes pjove su "bulgarke" disko skersmuo koks 30 cm :) ). Is katalizatoriaus ispjove ta sriegta ivore, i kuria isisuka liamda zondas, ivore ivirino i vamzdi ir vamzdi privirino ktalizatoriaus vietoje. Varikliui niekas reguliuota nebuvo, veikia normaliai, tik apsukos ant laisvu kartais truputi aukstokos apie 1000 aps/min. turetu buti apie 950. Siaip jau du metus vazineju nieko blogo nebuvo, tik tas ivirintas vamzdis ir siules rudyja.

Juokinga kai kuriant masina katalizatoriai skaiciuojami, visokie duju srautai modeliuojami, o nuvaziavus i tokius garaziukus bac, bac vamzdi ivirina ir sako NORMA, gali vaziuoti :) .

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 13 2007, 12:34 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 18 2005, 23:32
Pranešimai: 343
Miestas: Kaunas
ACTIVA rašė:
Gal galetu kas nors pasikeisti patirtimi kaip yra pasalinamas katalizatorius? ir kokie susije darbai laukia (liambda, elektronikos reguliavimas ir t.t.) Mano manymu, tai ispjauti katalizatoriu ir vietoj jo vamzdi privirinti prie abieju galu. Bet ar tai imanoma be kitu pakeitimu. ar tai netrikdys motoro elektronikos, kuro misinio parengimo ir t.t..
Noriu pasalinti KAT del didesnio galingumo ir manau kad kuro sanaudos taip pat sumazes apie 1Ltr. Mano auto xantia V6
aciu i prieki

jei del 1 litro kuro ir didesnio galingumo,tai siulau nepjaut,nes nemanau kad sutaupysi tiek kuro ir pajusi dideli galinguma.

_________________
BMW 320d e91 2009m.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2007, 12:44 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Katalizatoriu resursas nera didelis, dazniausiai nuo kuro kuriame yra svino jie uzsikemsa, o tada prasideda linksmybes. Mano masinai 12 metu tai tame katalizatoriuje buvo tuscia, jokiu ten filtru, koriu ar kt.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2007, 13:06 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 31 2007, 23:37
Pranešimai: 44
Miestas: Vilnius
na manau kad naudojant besvini benzina, katalizatorius greiciau uzsikemsa nuo suodziu ir pan.

_________________
ACTIVA V6 MY97
SAAB 9-5 AERO 2.3 TURBO MY2009


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2007, 14:06 
Vaj vaj, mielikaliegos...

Teisingai Sernas pastebejo: butent benzinas su svinu sugadina katalizatoriu - tik neuzkemsa, o svino junginiai nuseda virs aktyvaus korio pavirsiaus, ir katalizuojancios reakcijos nustoja vykusios.

Del kuro taupymo: kodel teoriskai masina su katalizatorium naudoja daugiau kuro? Agi todel, kad variklis visalaik dirba pariebintu misiniu, kad ismetamosiose dujose butu nedadegusiu produktu, kuriais katalizatorius "maitinasi"!
Aisku, teorijoj raso, kad ten deguonis, liamda koeficientas - nereik saves apgaudinet, vienas deguonis nedega, ir kad raekcija nenutruktu (tada katalizatorius atausta ir praranda efektyvuma), varikliui uzdraudziama veikt paliesintu misiniu lengvesniais rezimais!

Na, o dabar sakykim katalizatoriu pasalinom, liamda zonda ivirinom, bet visa sistema palieka sureguliuota tokiam darbui... Gausim ekonomija? Kazin, kazin; nelabai tikisi...
Uztat ismetamuju duju sudetis tai jokiu normu neatitiks garantuotai. :)

Del galios velgi netaip paprasta. Teoriskai tai katalizatorius sukelia pasipriesinima ismetamosiom dujom, ir atrodo, ji pasalinus tai jau kad atsigaus matarelis .... :)
Betgi praktiskai - velgi, variklis ne siaip isurbimas-voztuvai-ismetimas; o suderinta komponentu sistema. Zodziu, kiti komponentai - voztuvu fazes, uzdegimo momentas yra paskaiciuoti darbui su tuo pasipriesinimu...
Jeigu zmogui pailginsi kojas, bet paliksi tuos pacius raumenis - jis juk neibegs greiciau. :)

Toki reiskini "britvistai" yra pastebeje: uzdada sportini, pralaidesni duslintuva - mocas prasciau eina, nes del pakitusios duju cirkuliacijos, misinys palieseja. Deda ziklerius tiuninginius - pagereja, bet variklio charakteristika pakinta - sukimo momentas pasislenka i aukstu sukiu puse, o praktiskai tai nevisad naudinga...

O, taip tad su tuo "paprastu" katalizatorium, viskas aisku tik kol nesigilini...


Paskutinį kartą redagavo 2 old cat. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2007, 14:08 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 12 2005, 12:11
Pranešimai: 77
Miestas: Vilnius
Sernas rašė:
Katalizatoriu resursas nera didelis, dazniausiai nuo kuro kuriame yra svino jie uzsikemsa, o tada prasideda linksmybes. Mano masinai 12 metu tai tame katalizatoriuje buvo tuscia, jokiu ten filtru, koriu ar kt.

Man irgi pries 2 menesius amputavo katalizatoriu, lygiai taip pat ispjove ir pervirino dali su sriegiu liambda zondui, tik vietoj tiesaus vamzdzio isidejau rezonatoriu (buna tokie pailgi, apvalus, kaip desra). Su varikliu ar kompu ir degimu viskas tvarkoj, apsukos neplaukioja. Galios nepadidejo, kuro sanaudos truputi sumazejo (nors tai labai subjektyvu mano varikliui, kur viskas priklauso nuo siandienos nuotaikos ir tapkes svorio), bet uztad pasalinau barskaliuka is po dugno. Esme tame, kad is 3-ju korio daliu katalizatoriuje liko viena, ir ta kalatojosi viduje. Vietoje isskrodem ta bakeli, pasverem likucius. Primokejau 60 Lt ir baigtas reikalas!
Ziuresim, kas bus toliau. Labiausiai domina, kaip tai atsilieps CO parodymams per tech.apziura.

_________________
Citroen Xsara 1.8i 66kw (negrynaveislė žalia varlė) ...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2007, 17:32 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 12 2005, 12:11
Pranešimai: 77
Miestas: Vilnius
aisq, kad CO bus didesnis, bet pagalvok, juk yra kruva masinu ir be kat'u!
:)

_________________
Citroen Xsara 1.8i 66kw (negrynaveislė žalia varlė) ...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2007, 18:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 10 2006, 19:01
Pranešimai: 260
Miestas: palanga
old cat rašė:
Vaj vaj, mielikaliegos...

Teisingai Sernas pastebejo: butent benzinas su svinu sugadina katalizatoriu - tik neuzkemsa, o svino junginiai nuseda virs aktyvaus korio pavirsiaus, ir katalizuojancios reakcijos nustoja vykusios.

Del kuro taupymo: kodel teoriskai masina su katalizatorium naudoja daugiau kuro? Agi todel, kad variklis visalaik dirba pariebintu misiniu, kad ismetamosiose dujose butu nedadegusiu produktu, kuriais katalizatorius "maitinasi"!
Aisku, teorijoj raso, kad ten deguonis, liamda koeficientas - nereik saves apgaudinet, vienas deguonis nedega, ir kad raekcija nenutruktu (tada katalizatorius atausta ir praranda efektyvuma), varikliui uzdraudziama veikt paliesintu misiniu lengvesniais rezimais!

Na, o dabar sakykim katalizatoriu pasalinom, liamda zonda ivirinom, bet visa sistema palieka sureguliuota tokiam darbui... Gausim ekonomija? Kazin, kazin; nelabai tikisi...
Uztat ismetamuju duju sudetis tai jokiu normu neatitiks garantuotai. :)

Del galios velgi netaip paprasta. Teoriskai tai katalizatorius sukelia pasipriesinima ismetamosiom dujom, ir atrodo, ji pasalinus tai jau kad atsigaus matarelis .... :)
Betgi praktiskai - velgi, variklis ne siaip isurbimas-voztuvai-ismetimas; o suderinta komponentu sistema. Zodziu, kiti komponentai - voztuvu fazes, uzdegimo momentas yra paskaiciuoti darbui su tuo pasipriesinimu...
Jeigu zmogui pailginsi kojas, bet paliksi tuos pacius raumenis - jis juk neibegs greiciau. :)

Toki reiskini "britvistai" yra pastebeje: uzdada sportini, pralaidesni duslintuva - mocas prasciau eina, nes del pakitusios duju cirkuliacijos, misinys palieseja. Deda ziklerius tiuninginius - pagereja, bet variklio charakteristika pakinta - sukimo momentas pasislenka i aukstu sukiu puse, o praktiskai tai nevisad naudinga...

O, taip tad su tuo "paprastu" katalizatorium, viskas aisku tik kol nesigilini...

Sveiki,o kaip turi itakos dyzeliui ispjovus kataliza,pas dyzeli juk nera i ismetamaji vamzdi prikaisiota visokiu laidu.Ir jei buvo piltas rusiskas kuras su svinu,tai garantuotai bus priauge jo suodziai prie katalizo sienelio,ar verta dyzeliui ji ispjauti?gal daugiau suodziu pro duslintuva iseis?

_________________
EX:XM 2.1TD12 80kw
Volvo v70 2.5TDI


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2007, 19:57 
Das_Boot rašė:
aisq, kad CO bus didesnis, bet pagalvok, juk yra kruva masinu ir be kat'u!
:)

Taip. Bet dauguma - senesni ir dujom varomi. Dar mazne visuos - I-II-os kartu irangos, o jos reguliujasi autonomiskai, ir mazus CO kiekius dujoms nustatyt nesunku.
Dar viena - kazin, kokie tersalu emisijos kiekiai leidziami? Kazkada seniai, kai Passat'as dar benzu ejo, paklausiau TA, kiek % CO yr leidziama, tai pasake, kad 4 :shock: (tada dar Ziguliams paskutiniu laidu 1% buvo leistina gamykline norma). Tai jeigu tiek (abejoju) - gal ir praeisi, o jei pagal metus ir juos atitinkancias Euro normas tikrins - sakutes... Beje, kad variklis ir dujom, ir benzinu dabar tikrinamas - dujininkamas irgi, manau, bus rupesciu...

audrius donela

Manau, kad ir su dyzeliu katalizatoriais situacija panasi turetu but. T.y., ziurint kaip tikrins. :?: ...
Jeigu pagal gamyklinius parametrus pilnai tikrintu - turetum be jo nepraeit.

Viena tik nesuprantu - kokio bieso rusai turetu pilt svina i dyzelina.... :-s


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2007, 20:19 
ACTIVA rašė:
dekui uz issakytas mintis. nesitikejau jog sis "pasalinimo" procesas toks paprastas. bandysiu CP servise uzklausti vln.
Gali ten neklausti.Jie tokiu sudetingu darbu nemoka.Gali Tau visa duslintuva pakeisti kitu, bet nupjauti,..suvirinti..Tikrai ne sios kontoros jegoms.Ieskokis duslintuvu remonto dirbtuveliu: du velniukai ir keltuvas- ta jie kasdien daro.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2007, 20:22 
Va, radau. Tuvlitos reikalavimai: http://www.tuvlita.lt/lt/paruosimas_apziurai .
Hmm.. Su dyzeliais gerai ir idomiai - ar pokarinis trantas, ar naujas HDI - visiems vienodai. :)

Benzininiams situacija prastesne... :(


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2007, 21:30 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 06 2005, 11:41
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Sernas rašė:
Man irgi idomu ar nebus taip , kad tech apziur be katalizatoriaus praspirs.

Nieko panašaus. Man mašina nupirkus katalizatoriaus nebuvo, variau TA ir nieko, nei žodžio apie tai nepasakė. Ir CO ir visa kita buvo normos ribose.

_________________
Škoda YETI 2,0 TDI (darbinis arkliukas)
Citroen Xantia 1,8i, automatas (žmonelės)
Citroen C5 1,8 16v, automatas EX
Citroen XM 2,0i EX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2007, 21:58 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 10 2006, 19:01
Pranešimai: 260
Miestas: palanga
proffanas rašė:
audrius donela rašė:
jei buvo piltas rusiskas kuras su svinu,tai garantuotai bus priauge jo suodziai prie katalizo sienelio,ar verta dyzeliui ji ispjauti?gal daugiau suodziu pro duslintuva iseis?

Kuo, velniai griebtų, tu girdei savo žvėrį? :shock:
:lol:
Tetraetilšvinas eina (tiksliau-eidavo) tik pakelti oktaniniam skaičiui benzine :)

Išpjovus dyzeliui katalizą, pradžioje suodžiai neišvengiamai eis: valysis išmetimo sistema. O veliau viskas priklauso nuo variklio būklės ir siurblio sureguliavimo; dar kažkiek ir nuo turbinos. Jei žvėriškai dūmys, pats neapsikentęs susitvarkysi :) O TA dūmingumo testą nesunku praeiti, sumažinus kuro padavimą ir pažaidus su degimo kampu. Traukos gali nelikti visiškai, bet užtat nebus nei dūmelio. Aišku, jei variklis ryja tepalus, siurblio reguliavimas nepadės :)

Na technikine man dabar neaktuolu katik ja praejau,norisi kad citroeno sirdelei butu lengviau,kai turejau alfa romeo buvau ispjoves katalizatoriu ir ivirintas buvo paprastas vamzdis ir nei jokio garso didelio nei ka,gal kazkiek nezymiai sumazejo kuro sanaudos,tai va ir idomu kaip ar butu tas pats poveikis su dyzeliu.O pa ta dyzeli rusiska,na buvo keli nelemtingi nutikimai kai vaziuoji pirkti pigios saliuros ir papuola rusiska,tai ir prasideda dumingumas didesnis, variklio netraukimas ir panasus dalykai.

_________________
EX:XM 2.1TD12 80kw
Volvo v70 2.5TDI


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2007, 22:26 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 12 2005, 12:11
Pranešimai: 77
Miestas: Vilnius
Tu ka, nori pasakyti, kad remiantis tom lentelem, visi automobiliai su benz.varikliais nuo 1986 metu buvo gaminami su kat'ais?! Nesamone!
Geriau cia ziurekit:
http://www.vta.lt/tech_reik.php4
7 grupe: variklis ir transmisija
Be to, pas tave techniniam pase ar dar kur nors parasyta, kad tavo masina gamikliskai buvo su katu? Ne? Tuomet, ziurekit lentele del CO kikio. Galioja punktas, kad automobiliams, pagaminties nuo 1987metu CO norma = max 3%. Ar as kazka ne taip supratau?
Jei valstybe lengvatas teiktu uz tai, kad gamta tausoju vazinedamas su kat'u, gal ir pagalvociau apie naujojo pirkima. O dabar, nafig reikia?

Paveikslėlis

_________________
Citroen Xsara 1.8i 66kw (negrynaveislė žalia varlė) ...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007