WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 21:03

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2007, 23:09 
O, kas cia naujo? Ta pati lentele, kiaip ir Tuvlitoj.
2.4 punktas tik nelabai aiskus, galetum iterpretuot kad ir "Iveztas i Lietuva", kad "Naujas uzregistruotas Lietuvoje" - tai jau be abejoniu... :roll:

Ir kas per mada tuoj lengvatu reikalaut? :?
Manyciau, save gerbiantis pilietis turetu pats samoningai siekt, kad del jo veikos atsirade tersalai nesklistu!

Pav. Vokietijoj, tai viskas paprasciau: pagal gamybos metus auto atitinka kazkuria tai Euro norma: http://de.wikipedia.org/wiki/Abgasnorm , ir pagal ja tikrinamas.
Ir "lengvatu" klausimas issprestas - metinis keliu mokestis apskaiciuojams padauginant tu metu normos tarifa 100ccm (kuo senesne - tuo didesnis, ir zymiai) is variklio kubaturos.
Pav.,'81-u dvilitriui dyzeliui Mersui jis iseidavo ~1500 DM metams, kai '92 1.6 bezininiam Golf tik 300 (bet cia dar ir del to, kad dyzeliams mokesciai aplamai didesni buvo).

Ir pas mus garantuotai taip padarys, nes beveik viska nuo ju kopijuoja. Cia tik laiko klausimas.

Dziaukimes, jeigu iseina dar pralyst! :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 14 2007, 14:59 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
kam pjauti tą katalizatorių? Kaune Kovo 11 gatvėj yra dusliarkų a la centras, kur yra MAGNAFLOW (gal gerai užrašiau) padidinto pralaidumo (tipo sportinių) katalizatorių. Kaina nesikandžioja- 450lt manajam XM. Su įdėjimu- NO PROBLEM. Kai užsilenks kada nors maniškis katalizatorius, tai nebursiu ir darysiu tai ką buvo sugalvoję gamintojai. Nes netampysiu Citroeno už ūsų... :lol: :lol: :lol:

Tiesa, mano buvusiai Jettai katalizatoriaus pašalinimas buvo tik į naudą. Tada aš vietoje jo dėjau sūkurinį rezonatorių, vietoje antro bakelio taip pat, o galinį bakelį pigieną sportinį. Ėjo ta džetutė kaip bitutė. Dar ir dabar eina...

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 14 2007, 18:58 
man cia kazkada buvo tas ziedas pavarges kur tarp kelniu ir kolektoriaus, tai pradejo ne tik kriokt, bet ir netraukt, 2-3 litrai benzo ant 2.0i variklio dasimete 100km....vienzo jau galios damest ir kuro sutaupyt neiseina tokiais finteliais.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 14 2007, 21:12 
nerimka

Tikriausiai pas tamsta isejo taip, kad dalis ismetamu duju prasiverzdavo laukan nedaejusios liambda zondo, ir sis neadekvacia informacija klaidino ipurskimo bloka, del to gavosi toks zymus sanaudu padidejimas.
Vien del katalizatoriaus ismetimo jos galetu + max kelis % svyruot, manau.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 16 2007, 08:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Jeigu katalizatorius geras ( neuzsikises, nesubyrejes) pjaut nereik, naudos bus 0. Jeigu zondas stovi katalizatoriuje arba uz jo ismest katalizatoriu galima, tik reiktu burtu siek tiek kad apgaut zonda. Kadangi buvau susidures su << tokia operacija ir dabar kariauju su amerikonu zinau kap yra. Xm ispjovus Cat ir ivirinus zonda i vamzdi apart garso nieks nepasikeite.
Kas liecia tuos magnaflow arba Carsound ten nera taip grazu kaip giria. Garantijos neduoda, o pagavus gera bala visa ta keramika tuoj pat atsoka ( cia porino servisu meistrai kurie juos deda, bet neimportuoja). Patare ieskot deveto originalaus ( man tai loterija kurioje prakisau).

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 16 2007, 08:47 
old cat > tai zondas ne ismatamuju duju debeta skaiciuoja, o ju temperatura matuoja ir tiek. nepastebejau tikrai kad butu siltas variklis dirbes tokiom apsukom kaip saltas, viskas buvo daugmaz normaliai. sieciau tai tiesiog su pasipriesinimu ismetamojoje sistemoje. netgi sakyciau kad esu tuo isitikines, nebent man kas tikrai argumentuotai isaiskins kad yra kitaip.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 16 2007, 09:28 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 27 2006, 22:29
Pranešimai: 126
Miestas: Kaunas
MaLaX rašė:
Sernas rašė:
Man irgi idomu ar nebus taip , kad tech apziur be katalizatoriaus praspirs.

Nieko panašaus. Man mašina nupirkus katalizatoriaus nebuvo, variau TA ir nieko, nei žodžio apie tai nepasakė. Ir CO ir visa kita buvo normos ribose.


Pas mano << ir pas mano tevo Laguna v6 vietoj katalizatoriu istatyti rezonatoriai ir jokiu probledu del TA neturejom :wink:

_________________
<< Xantia Balta 1993m. lapkricio 22d. 1.8ltr. 8v.

BMW 7er


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 16 2007, 10:36 
nerimka

Paskaitinek laiko turedamas: http://klubas.autos.lt/index.php?subj=readtopic&id=18 ; http://www.katalizator.lt/index.php?id=12 .


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 16 2007, 12:35 
old cat > paskaiciau, prisiminiau ka buvau uzmirses. padariau klaida, kuri tiesa nekeicia galutines isvados. deguonies kiekis ismetamosiose dujose kazin ar keiciasi priklausomai nuo to visos ar ne visos jos praeina pro zonda, nes visgi matuojamas procentinis santykis. praeinant zenkliam kiekiui duju per zonda imho neturetu niekas keistis. galiu aisku ir kazko but neivertines. bet gal kazkam teko vazineti auto be zondo, kuriam nuoperavo dusle ir gali pasidalinti patirtimi.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 16 2007, 13:03 
nerimka

Na taip, tikrai ne tai svarbu - visos, ar tik dalis duju pro zonda praeis. Bet kai kolektorius nesandarus, per skyle ne tik dalis duju iseina, bet ir pasiurbiama oro (del duju greicio kritusio slegio bei del ten vykstanciu pulsaciju ), o tai tikrai klaidina liambda zonda, ir ipurskima tuo paciu.
Beje, praktikoj tai beveik (cenzūra) situacija, kai esant vamzdzio nesandarumui iki liamda zondo, variklio darbas sutrinka.

Va dar apie liambda, placiau: http://ru.wikipedia.org/wiki/&#1051;&#1103;мбда-зонд


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 16 2007, 21:55 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 12 2005, 12:11
Pranešimai: 77
Miestas: Vilnius
Old_cat 100% teisus, liambda zondas juk kitaip ir vadinamas O2 davikliu. todel jam visiskai nesvarbu, ar jis matuoja ta kieki idetas i katalizatoriu ar idetas i pvz. koki rezonatoriu! Kitas dalykas, kas gali tureti itakos, tai darbine sio daviklio temperatura, kur po transplantacijos gali pasirodyti aukstesne, nei buvo, kai liambda zondas buvo isuktas i katalizatoriu!

_________________
Citroen Xsara 1.8i 66kw (negrynaveislė žalia varlė) ...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 20 2007, 23:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Mielieji, ko sukat galvas dėl tų zondų ir katalizatorių? Ekologinės Euro normos 2005m.( IV, benzinas) : CO-1,0, CH - 0,1, CH+NOx (vandenilis+azotas)-0,25, dalelės - 0,025; Dizeliui - CH+NOx - 0,3
Jei tokius duomenis atitinkat, važinėkit į sveikatą :wink:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 21 2007, 11:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
jo, grazios reklamos buna ant nauju auto: mol automobilis atitinka euro 4 standarta... Realiai maniske Xantia turetu CO 0,4 ismest, t.y. 2,5 karto maziau nei Euro 4, 5 ar net 6 reikalauja. Deja, paziurejau tech abziuros dokumentus ir ten daktariska rasysena irasyta kazkokie skaiciai, panasausia i 0,78, nes 0,18 butu nerealu. Turbut katalizatorius i pabaiga arba liambda svaigsta... Bet i standartus telpu :D

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 27 2007, 00:10 
ACTIVA rašė:
Gal galetu kas nors pasikeisti patirtimi kaip yra pasalinamas katalizatorius? ir kokie susije darbai laukia (liambda, elektronikos reguliavimas ir t.t.) Mano manymu, tai ispjauti katalizatoriu ir vietoj jo vamzdi privirinti prie abieju galu. Bet ar tai imanoma be kitu pakeitimu. ar tai netrikdys motoro elektronikos, kuro misinio parengimo ir t.t..
Noriu pasalinti KAT del didesnio galingumo ir manau kad kuro sanaudos taip pat sumazes apie 1Ltr. Mano auto xantia V6
aciu i prieki

Manau katalizatoriu salint neverta.
Del to trupucio degalu prarasi komforta.Mano 91 m. Pasatui buvo pasalintas katalizatorius,tai pliurpe kaip triperis :lol:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 27 2007, 07:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Tam dalykui yra rezonatoriai.......reikejo pasatan ivirint toki daikta ir butu tyliai putes :wink:

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007