WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 14:24

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 09 2007, 12:28 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
O kokie patarimai butu zhiurint 3l benzininius automatus?

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 09 2007, 20:33 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2004, 19:13
Pranešimai: 343
Miestas: Šiauliai
Perkant trilitrį, primiausia reikia žiūrėt į kuro sąnaudas. Jos trasoj, per test draivą, gazavimo momente turėtų būti iki 16-18 l/100km, ramiau važiuojant apie 10-12 l/100km. Jei sąnaudos bus didesnės, tai vadinas parėję kažkuris iš cilindrų ( o gal ir ne vienas). Neturi "čiaudėti", per ilgai mąstyti, turi jausti mašinos jėgą. Vėlgi, variklio tikrinimui galima nuvaryti diagnoztikai, kompas tikrai parodys, jei kas varikliui negerai.
Dėl automato. Tai spaudi gazą, ir pavaros turi ramiai, be trūkčiojimo persijungti. Turi jauti, kad persimetė prie tikslių apsukų (ant normalaus režimo ant kažkur 1800 apsisukimų, žieminiam apie 1500, o sportiniam apie 4000 apsukų), ir viskas, jokio tampymosi, be užstrigimo ar metimo per prievartą. Iš vietos išvažinėjant bus šioks toks užlaikymas, vis tik avtomatas + daug elektronikos. Staigiai gazuojantis vėl bus užlaikymas kol sumąstys, ko iš automato norima, bet po sekundės kitos pajusi, kaip mašina plešiasi iš vietos.
Ir dar patarimas. Kai nusipirksi mašiną, profilaktiškai reiktų prie visų tepalų pakeist ir tepalus automate, ramiau važiuosi, kai žinosi ką ir kiek supylei ;)

_________________
C5, 2002, 2.0HDi, ir vėl tamsiai mėlynas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 09 2007, 21:30 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Berods HDi sport režime prie ~4000 apsūkas meta, o V6 3litrai tai tikrai daugiau "gręžiasi" :? :?:

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 09 2007, 22:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
C5 automato tepalai nekeiciami! ten instrukciojoj raso for life.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 10 2007, 08:25 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Paulius rašė:
C5 automato tepalai nekeiciami! ten instrukciojoj raso for life.

Hmm, po shitokio komentaro man kazkodel praeina noras tureti toky automata o ir aplamai C5, kadangi ash ieshkau mashinos butent su automatu. Gal visgi gali kas pagristi toky teiginy, ir yrodyti kad tas "for life" yra normalu ir kiek kkm
yra tas "for life" Stebuklu nebuna, automatas sakychiau gerokai sudetingesnis agregatas uzh varikly ir ten judanchiu daliu ojojoj kiek dauk, taigi manau, kad ir labai gerai veikianchiam automatui bent kas koky 100kkm reiktu keisti tepalus bei filtra.

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 10 2007, 08:28 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Paprastose dėžėse tepalas irgi nebūtinai keičiamas, instrukcijos rašo, kad reikia tikrinti lygi ir jei trūksta - papildyti. Automatui tas pats. Neesu automtų žinovas, bet dabar juos valdo elektronika, ne taip kaip ankščiau buvo hidrualinis valdymas (gal klystu?), tai žymiai supaprastina įrangą ir teoriškai padidina patikimumą :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 10 2007, 08:41 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Linarte rašė:
... tai vadinas parėję kažkuris iš cilindrų ( o gal ir ne vienas)...

Tai chia reik suprasti, kad 3l varikliams tai yra yprasta beda???

Linarte rašė:
persimetė prie tikslių apsukų (ant normalaus režimo ant kažkur 1800 apsisukimų, žieminiam apie 1500, o sportiniam apie 4000 apsukų), ir viskas, jokio tampymosi, be užstrigimo ar metimo per prievartą...

Pagal toky aprashyma sprendziu, kad automatas nera labai "adaptyvus".
T.y. jei ishleto ispaudei gaza iki kokio 1/4 ar 1/3 - mashina begesis ish leto, automatas jungs aukstesny begy prie kokiu 1500.
Jei staigei nuspaudei gaza iki kokiu 4/5 - mashina nieko negalvodama rauna is vietos ir aukshtesnes shaibas jungineja ties sakykim 5000 - ir tai viskas yra daroma be jokiu sportiniu ar zhieminiu bei gazo spaudimo iki dugno, tiesiog gazo pedalo pagalba, pagal tai iki kiek ir kaip staigiai spaudi.

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 10 2007, 10:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
na taip vaziuoja nebent sena deze, naujos turi rezimus kaip economy, sport. Zymima sniego zenklu arba E raide ir S raide. Ir adaptyvas nereguoja iskart 100%, tam reik laiko arba ridos kad prisitaikytu prie vaziavimo stiliaus, kitaip sakant jis visada mokosi. Nebent tau reikia BMW M klases, ten rezimus ikart pasirenki.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 10 2007, 12:23 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kažkas čia ne taip su jūsų bėgių perjungimais; negali benzynka jungti aukštesnio bėgio, esant vos 1500-1800 rpm.

Dėl kikdauno tezės irgi abejotinos. HDI max galia yra prie 4000rpm, o V6-prie 6000rpm. Forsuoto bėgėjimosi atveju pavaros ir turėtų persijungti beveik pasiekus šias apsukas.

Gal kada prisijungs arix'as su V6 ir papasakos, kaip yra natūroj.

DasI rašė:
Tai chia reik suprasti, kad 3l varikliams tai yra yprasta beda???

Žvakės pareina ir cilindrai nedirba ne vien C5-iems ir ne vien V6-iems. :D


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 10 2007, 13:09 
DasI rašė:
Hmm, po shitokio komentaro man kazkodel praeina noras tureti toky automata o ir aplamai C5


Šiaip jau daugelio naujesnių mašinų automatai yra su nekeičiamais tepalais. O dėl << pasirinkimo, tai sakyčiau taip: jei abejoji, tai nepirkt. Matau, kad tamsta nusipirkęs gali būt potencialus minties, << - š.. skleidėjas.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 10 2007, 13:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
xamas rašė:
na taip vaziuoja nebent sena deze, naujos turi rezimus kaip economy, sport. Zymima sniego zenklu arba E raide ir S raide. Ir adaptyvas nereguoja iskart 100%, tam reik laiko arba ridos kad prisitaikytu prie vaziavimo stiliaus, kitaip sakant jis visada mokosi. Nebent tau reikia BMW M klases, ten rezimus ikart pasirenki.

Taip ash vazhinejau ant senos 1991 dezhes, bet ji turejo tiek sport tiek ir snow rezhimus. Sport rezhimas buvo praktishkai nereikalingas, kadangi jis baisiai bukas, perjungdvo begius prie fiksuotu apsuku, sakykim ties ~4500, ta pati ir da daugiau galima staigia ishgauti be jokio 'sport' maigymo vien tik su gazo pedalu. O del prisitaikymo prie vazhivimo stiliaus as nelabai suprantu, kadangi ash viena dena galiu buti vienos nuotaikos ir lakstyti kaip ant adatu, o kita zhiurek vazhiuti ramiai kaip pensininkas. Mano senajam automatui nereikejo jokio laiko - jis reaguodavo reliu laiku be jokiu uzhlaikymu. Beje mano dezhe turejo overdraivus(berods taip jie vadinasi), kur automatas yra 4 begiu bet turi dar ir tarpinius begius, tipo kaip butu 1.5, 2.5 ir 3.5. Gal chia ir problema, kad anas automatas mane ishlepino ir dabar ash automata isivaizduoju butent toky.

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 10 2007, 13:39 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
DasI rašė:
Tai chia reik suprasti, kad 3l varikliams tai yra yprasta beda???

Žvakės pareina ir cilindrai nedirba ne vien C5-iems ir ne vien V6-iems. :D

Nu ash tiesiog paklausiau, nes manau, kad jei 1 ar 2 cilindrai nedirbtu - tai ir taip turetu jaustis, variklio vibracija ir kiti dalykai, kas budinga ir visoms kitoms mashinoms su nedirbanchiais cilindrais. O jei jau zhmogus apie tai uzhsimine, tai ash supratau, kad tai C5 3l budinga, bo chia gi nagrinejami ishkirtinumai/ypatumai renkantis butent C5.

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 10 2007, 13:50 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
C5 specų, kaip ir pats turbūt supranti, čia nėra: specai sėdi servisuose ir iš to duoną valgo.

Čia žmonės tik dalinasi pastebėjimais apie eksploataciją, kaip juos supranta. Todėl ir nuomonės tuo pačiu klausimu gali būti itin prieštaringos.
Parsipūsk manualą, persiskaityk pats, ir daug kas ims atrodyti aiškiau; bent jau fasadinė dalis.


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 10 2007, 13:51 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Socrat rašė:
O dėl << pasirinkimo, tai sakyčiau taip: jei abejoji, tai nepirkt. Matau, kad tamsta nusipirkęs gali būt potencialus minties, << - š.. skleidėjas.

Visu pirma as ne abejoju, o domiuosi mashina priesh ja pirkdamas. O gal sakysi reik atvirkschiai daryti?

O del Sh minties - tai jei ash turiu ar turejau Sh, tai kodel man reiketu tai slepti, grazhinti ar aplamai meluoti?

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 10 2007, 14:30 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
C5 specų, kaip ir pats turbūt supranti, čia nėra: specai sėdi servisuose ir iš to duoną valgo.
Čia žmonės tik dalinasi pastebėjimais apie eksploataciją, kaip juos supranta. Todėl ir nuomonės tuo pačiu klausimu gali būti itin prieštaringos.

Nuomones ash pripazhystu, nepripazhystu p***avojimusi nevietoj.

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007