tadas1991 rašė:
Na pasijungiau vieną galą jau tų vamzdelių, ilgio per akis, nes BX sujungimas su šlangele po keleivio kojomis, o passate prie pat filtro. Tik jis formuotas labai. Bandžiau kaitinti su žiebtuvėliu, bet nelabai kas gavosi. Didžioji dalis to vamzdelio tiesi, tai iki galo užtenka tos tiesios dalies, bet ties baku reik jau naują lenkimą padaryt, nes jei ranka sulenksiu ir paliksiu, nusizulins į kėbulą dėl įtempimo. Reiks pabandyt pakaitint smarkiau ar kažką sugalvot su kokiu kampiniu sujungimu ar tarpine šlangele. Ir iš akies taip nelabai patikimai susijungė, nes tas vamzdelis visgi gan nemažai plonesnis, nei originali šlalga, gal kokiu milimteru ar net daugiau. Tai chamutiku teko nemažai paveržt ir tikiuosi laikys.
Man vėl įdomus klausimas, į kurį tikiuosi kas nors, ką nors žinantis apie siurblių mechaniką, atsakys. Kaip dėl mažesnio darbinio pratakumo reikalai?
Teoriškai - passate ir BXe abiejuose Bosch siurbliai. Galia pas BXą didesnė, bet sąnaudos įmanomos net iki 2x mažesnės. Tačiau, mano nuomone, jei cirkuliacinis l/h pratekėjimas passate dėl kito siurblio modelio charakteristikų žymiai mažesnis, tai gal ir taip būti, kad vamzdelio skersmuo BXe būtent toks, kokio minimaliai reikia. Ir passato vamzdelis gali kelti kokias problemas. Ką apie tai manote, klausiu dar kartą?
Manau, jog pats paklausei ir pats jau atsakei - vamzdeliu diametras gali kelti problemas. Jei butu galima, tai BX-ui ir XM ar siaip kokie vamzdeliai detusi laisvai, bet ne - neina taip, kaip noretum - tik toks diametras ir ne kitaip...
