1993 pabaigos, V6
Dabar, kai orai atveso, is po nakties uzvedus auto, dega STOP, hydraulic pressure, aisku, nei stabdziu, nei vairo stipro. po kokiu 5 min. pasigirsta siurblio kalenimas, gesta STOP, jau galima letai vaziuot su stabdziais ir lengvu vairu, bet apie pasikelima kalbos dar ir but negali. paprastai keltis keltis pradeda po kokiu 5 km, tai man uzima dar apie 5 min. vaziuojant 40km/h..
isjungus varikli auto pradeda sesti na, mazdaug po 1 minutes...
pasak saskaitu fakturu, sferos pildytos/keistos pries metus. masina minksta, kai pasikelia i norm padeti. slegio reguliatorius klaksi dazniau nei reiketu. aukscio korektoriai veikia.
ar plautas filtras? nzn, as jo neploviau. vasara galini aukscio korektoriu buvau ardes (buvo atsisukusi verzle nuo membranos asies)-tada as ji ir isvaliau. P.S. verzles taip ir neradau...turbut i sistema nuejo...? priekinis aukscio korektorius dar nevalytas.
nuspaudus stabdi girdisi silpnas snypstimas, galas tuo metu stabilus.
LHM, pasak, saskaitu fak. keistas pries metus.
vasara mineta problema buvo neaktuali, nes kai silta, kad ir po nakties,
auto pasikeldavo, na per 1-2min. dabar gi, kosmaras...vakar nuroviau viena is kuro bako likanciuju strypu kai dugnu kazkur braukiau, o atidziau paziurejau, kad ir a. slegio vamzdeliai kabinti buvo...gerai, kad nesusiplojo ar neprakiuro...
_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..

; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...