WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 15:14

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Mašina greitai sėda
StandartinėParašytas: Rgp 26 2004, 12:51 
Ar gali turėti įtakos blogas skistytuvas automobilio minkštumui ir greitam nusėdimui?
XM 92 TD


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: Skirstytuvas?
StandartinėParašytas: Rgp 26 2004, 13:47 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 07 2004, 23:32
Pranešimai: 273
Miestas: Vilnius
auto kietas jei neveikia hidroaktyvo voztuvas, o greitai krenta jei sakes stabdziu kranaui kitaip tarians bendras visos hidraulines sistemos susidevejimas kuris ir priveda prie ciu bedu ir daug :?: :?: :?: :?: :?: :?: :wink:

_________________
XM v6 24 1992 ZPJ4
XM v6 24 1997 ES9J4
865948063 Vilnius
www.kiemobites.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 27 2004, 07:59 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 31 2004, 12:25
Pranešimai: 190
Miestas: Ramučiai
Ignas rašė:
Tai jis bene daugiausia ir turi itakos tam reikalui, bet privargus jam viskas prasideda nuo vairo. Jeigu vairas ok, vadinasi ir skirstytuvas ok


Ignai bent jau jei sakai tai buk isitikines

Del ketumo:
1. Sferos;
2. Hidroaktyvo voshtuvas

Del greito sedimo ir kitu visokiu tupchiojimu: bendras sistemos nusidevejimas, stabdzhiu kranas ir t.t.

Slegio skirstytuvas turbut butu pati paskutine vieta kur ash ieshkochiau problemos, va jei nekiltu arba kiltu ne taip kaip turetu tada zhiurechiu slegio skirstytuva

_________________
Polas
Renault Scenic 2003 1.9dCi - Sutinus Megane :)
<< 96 Xantia 1.8 16v - Viola


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 27 2004, 09:58 
Jokiu problemu:)
Srautu skirstytuvas veikia tokiu algoritmu:
visu pirma pripucia stadbziu cikla, kuri uzdaro pag. cilindras pasiekus reikalinga slegi.
Priputes stabdzius pucia vaira
Visa kas lieka atiduoda pakabai
Taigi: vairas suvalgo 60% viso sukurto slegio, jeigu skirstytuvas kiauras, jis visa laika dirba tik vairui, o jeigu dar ir pag. cilindras kaiuras tada net ir vairui jau nebeprisuka, nes truksta stabdziams.
taigi kaip supranti pakaba lieka paskutineje vietoje ir jai esant nesandariam skirstytuvui visada neuzteks slegio, kai nera slegio nera ir pakabos minkstumo, stabilumo ir tuo paciu reakcijos.
Tai tiek


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 27 2004, 10:25 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 31 2004, 12:25
Pranešimai: 190
Miestas: Ramučiai
Ir velgi tu nereisus jei slegis butu nepakankamas mashina nekiltu(arba kiltu per letai) vairas pasidarytu kietas ir t.t. minkstuma itakoja tik sferos ir tame tarpe hidroaktyvas jei hidroaktymo mikstoji dalis uzhdaryta dirba tik viena sfera su mazhiuku zikleriu mashina automatishkai tampa kietesne jei hidroaktyvo minkstoji mashinos dalis atidaryta tai dirba abidvi sferos tai yra su mazhuoju zikleriu ir su didzhiuoju zikleriu ir tada mashina yra minksta plius itaka minkstumui turi ir sferos slegis jei sferoje slegis(duju) yra permazas tada sfera pripildoma LHM ir ji jau neatlieka savo amortizacines funkcijos. o slegio skirstytuvas kas liechia vazhiuokle reikalingas tik mashina atkelti nuo esvalto

(jei ka sukydau pataisykite)

_________________
Polas
Renault Scenic 2003 1.9dCi - Sutinus Megane :)
<< 96 Xantia 1.8 16v - Viola


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 27 2004, 10:31 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:01
Pranešimai: 200
Miestas: Marijampole
Skrstytuvas nepučia jokių stabdžių. Jis iš vieno siurblio srauto padaro du: pakabai ir vairui.
Skirstytuvo konstrukcija tokia, kad į sitema LHM papuls bet kokiu atveju, nu nebent jis jau LHM čiukšlėmis apsipylęs. Skirstytuvo gedimas atsiliepia vairui, sistemai įtakos mažai turi.
Del minkštumo ir sėdimo, jo tikrai neverta žiūrėt.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 27 2004, 11:17 
19 puslapis, aiskiau jau nebegali buti
http://cx.podolsk.ru/xm/docum/pdf/citguide.pdf


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 27 2004, 11:20 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 09:42
Pranešimai: 68
Miestas: Siauliai
Zinot paskaiciau as cia :) ,daug naujo suzinojau :)

Kas liecia skirstytuva ,tai Db_xm 90proc. teisus skirstytuvas atlieka vienintele funkcija atskiria srautus vairui ir likusiai daliai(vaziuokle ir stabdziai).Plus dar atlieka viena veiksma tai apsauginio voztuvo ,esant per dideliam slegiui vairo stiprintuvo sistemoje.T.y. kai vaira mes susukam visiskai iki galo jis turi atsidaryti.Pas tuos pas kuriuos tai padarius pradeda cypti siurblio dirzelis ,arba stipriai apsikrauna siurblys ,voztuvas sureguliuotas blogai.

O SRAUTU(ne slegio) skirstytuvas minstumui tai nezinau..........


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 27 2004, 14:45 
Taigi net linka su schema nusiunciau, pasiziurekit, labai nedaug laiko uzema


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 30 2004, 07:54 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 09:42
Pranešimai: 68
Miestas: Siauliai
Tai gal truputi sumaisei ,puslapis 39 .Ten butent ir kalbama apie skirstytuva

A flow distributor
built into the first hydraulic circuit—that of the hydraulic
pump, the main accumulator and the pressure regulator—
controls the hydraulic pressure between the steering
circuit and the suspension-brake circuits on PAS cars.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007