WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 20:53

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 42 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 03 2007, 15:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Flyner rašė:
Zeus rašė:
Flyner rašė:
Šiaip vidurkis mieste man gaunasi apie 12-13ltr.

Man tai skamba absoliučiai nerealu, nes jau benzo ryja mieste daugiau. Taip išeitų, kad pas patį dujų valgo mažiau negu benzo? :roll:


Pas mane valgo lygiai tiek pat ir to ir ano.

Mieste kamščiuose praleidžiu nuo 10 iki 20min. Ir tai tik iš ryto.

Važiuojant dideliu greičiu įsijungiu sport režimą ir galiu spausti iki 250. Ir nieko. Padangos geros, važiuoklė tvarkinga. Rodyklę paguldau tvarkingai.

Pas mane niekada gyvenime nėra mieste automobilis surijęs daugiau 16 ltr. Max kažkada pasiekiau 15,6ltr.

Trasoje, važiuojant 90km/h galima pasiekti ir 9ltr/100km...

Norit tikėkit norit ne. Meluoti man nėr ko. Mašinos parduoti nežadu.

Tvarkinga masina, uztai tiek ir valgo. O kad su 160 su trupuciu arkliu 250 eina tai nesamone didziausia :) spidometras geras paklaidas rodo. Idomu butu su GPS pamatuoti :)

Maniskis XM apie 200 vaziuojant irgi labai tvarkingai kelio laikosi, nesiblasko.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 04 2007, 12:00 
Kosmoz rašė:
Tvarkinga masina, uztai tiek ir valgo.

Nu, baikit, vyrai, ta tvarkinga mašina pagal specifikacijas nauja turėtų valgyt po 15—16 l benzo mieste. O čia pas jus 12 l dujų, o be to, vienodai ir to, ir to, kas irgi pakankamai keista. Aš turiu kelis bent kiek įtikimus paaiškinimus (be abejo, no offence!):
1. Kažkas ne taip su kilometražo rodmenimis;
2. Kažkas ne taip su dujų kolonėlės rodmenimis;
3. Nerealiai nuliesintas mišinys;
4. Važiavimo režimas tikrai nerealiai klaikiai skiriasi Vilniuje ir kituose miestuose.

Nes, nu, 15—16 l dar suvokiama, bet 12 l ir dar mieste — kažkoks nesusipratimas. Dvilitriniai valgo daugiau, ir mašinos tvarkingumas čia niekuo nedėtas. Šeši kaušai vis dėlto...

P.S. Kaip jau minėjau, no offence! Čia tik šiaip subjektyvūs pasvarstymai.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 04 2007, 12:06 
proffanas rašė:
Zeus rašė:
1. Kažkas ne taip su kilometražo rodmenimis;
Tai juk elementaru.
Jei tas V6 12v pagal spidometrą laisvai išvysto 250km/h (kai gamyklinis neišspaudžia nė 220), nenuostabu, kad ir odometras pievas rodo, o pagal jį skaičiuojant sąnaudas, jos gaunasi fantastiškai mažos.

Va va, ir man čia realiausia atrodo...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2007, 08:25 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
odometras grybaut negrybauja, paklaida nuo gps'o 4-6 km/h ribose.
Mieste leidžiamu 50-60km/h greičiu tai sudaro ~10proc... Jei jau skaičiuoti visiškai realias sąnaudas, tiek reiktų pridėti ir prie tų 11,5-12,5ltr. Ir taip bus visiškai priartėta prie gamyklinių skaičiukų.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2007, 08:41 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
proffanas rašė:
Zeus rašė:
1. Kažkas ne taip su kilometražo rodmenimis;
Tai juk elementaru.
Jei tas V6 12v pagal spidometrą laisvai išvysto 250km/h (kai gamyklinis neišspaudžia nė 220), nenuostabu, kad ir odometras pievas rodo, o pagal jį skaičiuojant sąnaudas, jos gaunasi fantastiškai mažos.


Ponai, kilometražas nuo mano namų Klaipėdoje iki namų Krakėse ir iki Kauno ne vieną kartą tikrintas ne su viena mašina, o bent jau su keturiom tai tikrai. Ir maniškis odometras rodo tiksliai (kiek tas tiksliai nzn). Manyčiau nebeburkite čia iš kavos tirščių ir manęs durneliu nelaikykite. Jei man 51 litro dujų užtenka maršrutui Klaipėda-Krakės-Kaunas-Krakės-Klaipėda tai manau, kad jūsų spėliojimai yra niekiniai. Įdomumo dėlei galite pasiskaičiuoti kiek tas maršrutas turi kilometrų. Jei mano spidometras pievas rodytų, tai, xebryte, nespėčiau baudų mokėti.

Beje, Proffanai, V6 12v gamyklinis REKOMENDUOJAMAS max greitis yra 222km/h, taip, kad jei noro yra, galima išspausti ir daugiau. Čia jau kiekvieno asmeninis reikalas. Man tada buvo ekstra atvejis ir reikėjo tokiu greičiu važiuoti. Ir važiavau. Vieną kartą. Kas dėl paklaidų, tai pats ne vakar gimęs ir žinau, kad paklaida yra, bet tikrai ne 50km. Sakiau savo įspūdžius matomus ant spidometro.

Manau neverta daugiau gvildenti mano automobilio tvarkingumo ar netvarkingumo. Į savus pasižiūrėkite ir prižiūrėkite.

Tema buvo dujų sąnaudos, o kažkaip perėjome prie temos pažiūrėkite koks kvailys yra Flyner ir koks jis naivuolis. Sėkmės.

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2007, 08:59 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
Kosmoz rašė:
Flyner rašė:
Jei mano spidometras pievas rodytų, tai, xebryte, nespėčiau baudų mokėti.

nu tai kad duotuoju atveju neimanoma. Jei tavo spidometras rodo stipriai perdaug, tai pats nors ir manai virijantis greiti, jo dar nevirsiji :)


Tai pagal logiką jei važiuoju kartu su srautu automobilių ant 60 tai reiškia, kad visi turėtų vilktis ant 50 ir dar mažiau? Taip nėra. Bent jau mažu greičiu važiuojant manau pakankamai tiksliai rodo. Sutinku, kad kai pas mane rodė 250 tai iš tikro gal ir buvo greitis koks 230. Bet eilinį kartą pasikartosiu: sakiau įspūdžius matomus ant spidometro.

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2007, 10:10 
Flyner, nėra čia ko piktintis, aš bent pora kartų pakartojau: no offence! Niekas paties nei kvailiu, nei naivuoliu nepavadino. Manau, ir pats matai paradoksą: paties XMas mieste dujų valgo mažiau negu pagal gamyklines specifikacijas beigi su nauju varikliu turėtų valgyti benzino. Ir čia jau ne tas atvejis, kai piktinuosi, jog maniškis daug valgo, čia tiesiog nesusipratimas.
Bet kuriuo atveju mėginau pasinagrinėti aktualų klausimą, kuris man vis dar įdomus.

Flyner rašė:
Jei man 51 litro dujų užtenka maršrutui Klaipėda-Krakės-Kaunas-Krakės-Klaipėda tai manau, kad jūsų spėliojimai yra niekiniai. Įdomumo dėlei galite pasiskaičiuoti kiek tas maršrutas turi kilometrų.

Na, ir pasiskaičiavau: pagal maps.lt susidaro 510 km pirmyn—atgal, arba kitaip: Klaipėda—Krakės: 178,04 km; Krakės—Kaunas: 77,6 km. Vadinasi, 10 l / 100 km, turint 51 l dujų. Užmiestyje viskas puiku, maniškė irgi ne daugiau valgo saikingai spaudžiant. Aš vis dėlto maniau, kad kalbame apie miesto sąnaudas.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2007, 12:37 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Flyner rašė:
Beje, Proffanai, V6 12v gamyklinis REKOMENDUOJAMAS max greitis yra 222km/h, taip, kad jei noro yra, galima išspausti ir daugiau.


Ar baigsit jūs tokius šposus? :shock: Suprantu, kad tokie spėliojimai atsiranda dėl nežinojimo, bet juk nesunku sužinoti-informacijos pilnas internetas.
Gamintojo nurodomas maksimalus greitis iš tikrųjų yra maksimalus, ir jis pasiekiamas tik su nesudrožtu, "abkatkę" praėjusiu varikliu, važiuojant benzu, o ne dujomis, ir jau jokiu būdu-ne prieš vėją. Negana to, jis patikrinamas ir teoriškai; paskaičiuojama pagal automobilio variklio parametrus, oro pasipriešinimą, masę, padangas, aukščiausios pavaros perdavimo skaičius ir kitus parametrus. T.y. nurodomas maksimaliai galimas, esant idealioms sąlygoms ir standartinei automobilio komplektacijai greitis. Jį kiek viršyti įmanoma tik važiuojant pavėjui, nuėmus veidrodėlius, anteną, ir kiek sužeminus (palyginus su gamykliniu aukščiu) pakabą. Ir išmetus visą bereikalingą svorį; pvz., sėdynes ir salono apmušalus.
Apie jokį "rekomenduojamą maksimalų" greitį niekur nerasite nė žodžio; jokioje oficialioje dokumentacijoje. Tokia sąvoka paprasčiausiai neegzistuoja; juolab, kai "rekomenduojama" kažkodėl ne apvalus 220, o būtent 222km/h. :)
Jei kam tikrai įdomu, pasikniskite automobilių kataloguose, ir palyginkite, kiek arklių turi palei 260km/h išspaudžiantys artimų XMams duomenų (masė ~1,4t; Cx ~0,3) automobiliai... Tam reikalinga beveik 250 arklių, o ne 167.
P.S.: nepainioti su elektroniškai ties 250km/h apribotu greičiu.

P.P.S.: Flyner, nieko asmeniško, bet nenoriu, kad kas turėtų iliuzijų dėl savo mašinų max. greičių. Sulaukęs dešimtmečio standartinis V6 12v variklis XMe, ir dar varomas dujomis, vargu ar pajėgus išbezdėti daugiau nei 210 realių km/h; ir tai dar priklausomai nuo oro sąlygų. Paprasčiausiai susitvarkyk spidometrą; arba bent jau sugraduok pagal GPSą. Ir sąnaudos nebebus tokios fantastinės.

Jei tema toliau rutuliosis šia linkme-išskirsiu į atskirą temą; trinama nebus.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2007, 16:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Proffanai, o ka pasakysi jei auto duomenys pagal gamintoja max 142km/h, o vaziuoja 160-170km/h, auto prabegusi 300kkm? Netiki, yra liudininku, abieju auto spidometrai meluot negali, tuo labaiu ir policijos radarai :wink:

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2007, 16:34 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pasakysiu tą patį-standartinis variklis su standartiniu kuru ir standartine komplektacija, tokių triukų neatliks.

Galų gale, nesunku inete susirasti variklio max galią ir ją atitinkančias apsukas, bei aukščiausios pavaros perdavimo skaičius. Pasižiūri, koks galimas greitis, varikliui išvystant max galingumą, ir turi skaičiuką, kiek didesnį už maksimaliai įmanomą max greitį.
Jei realus greitis dar didesnis-vadinasi, variklio max galia arba didesnė už gamyklinę, arba ji yra esant aukštesnėms, nei nurodoma gamyklos, apsukose. Dyzeliams tą nesunku atlikti čipavimu ar (mechaninio atveju) paprasčiausiu siurblio reguliavimu, arba taikant nestandartinį kurą, tačiau bet kokiu atveju kenčia variklio resursas.
Bet jokiomis "kosmetinėmis" (be kapitalinio variklio perdarymo; gal ir turbinos prilipdymo) priemonėmis nepavyks iš 167AG variklio išspausti bemaž 250AG, reikiamų XMui neštis 250-260km/h greičiu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2007, 16:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Mle tai buves Caddy, standartinis 1.9SDi, be jokiu cipu, perdarymu tau stebuklas? Cia faktas ir dar akivaizdus, jokiu modifikatoriu nenaudojau nei i kura nei i varikli, tik castrol alyva. Gal cia visa esme? :roll: :wink:

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2007, 16:52 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Xamai, manau, kad tai labai priklauso nuo "tarpines"!
Jei nekokia tarpine, tai daugiau "gamyklinio" greicio ir nevaziuos!
As su savo ksemu senai buvau perzenges "gamyklines", bet nekaikurie mane padurnino :evil: , tad ir nebenoriu daugiau diskutuoti ta tema.
Jei raso, kad vaziuoja max 180, tai dar tikrai nereiskia, kad ji nevaziuos 185...
Sekmes diskutuojant! :twisted:
O ir tema si, kiek pamenu, apie duju sanaudos, o ne apie maksimalius greicius.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2007, 16:56 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xamas rašė:
tik castrol alyva. Gal cia visa esme? :roll: :wink:

Jos parametrai geresni už variklio gamintojo naudotos alyvos, ir ji kelis papildomus arklius privalo pridėti, bet kad vien alyva pridėtų 20-25proc galios-anekdotas. ;) Reiktų testuot kuro siurblį, norint išsiaiškinti tiksliai, kas ten išsiderinę.
Ainu knist ineto 1.9SDi klausimais; ligi mytuko gal ką išsiaiškinsiu. ;)

Haris rašė:
Xamai, manau, kad tai labai priklauso nuo "tarpines"!
Jei nekokia tarpine, tai daugiau "gamyklinio" greicio ir nevaziuos!


Ot tai gudri tarpinė reikalinga; gazo pedalą ligi dugno spausti. :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2007, 17:37 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 01 2005, 01:14
Pranešimai: 614
Miestas: Europa
Kai kurie gamintojai reglamentuoja "maksimalu saugu greiti"... Bet tai dar nereiskia, kad automobilis negali vaziuoti greiciau... Vienas svarbus parametras yra padangu greicio indeksas... Per kazkokia laida testavo "Bentley" tai max greitis berods 280, o isspaude daugiau nei 300. Testavo poligone, dare pertraukas ir matavo padangu temperatura... Masina su gamykloje sumontuotomis padangomis gali vaziuoti tokiu ir tokiu greiciu, bet... => ... pakeitus padangas... gali vaziuoti saugiai greiciau.
Sorry uz offtopic'a

_________________
Citroen c4 coupe 1.6hdi 110 VTR+


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 05 2007, 19:00 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
KrypT][on rašė:
Masina su gamykloje sumontuotomis padangomis gali vaziuoti tokiu ir tokiu greiciu, bet... => ... pakeitus padangas... gali vaziuoti saugiai greiciau.

Normalu... Minimaliai "patiuningavus" automoblilį (minėti užlankstyti veidrodėliai, sumažinta masė, mažesnio pasipriešinimo riedėjimui ir didesnio indekso padangos, priedai į kurą, geresni tepalai), galima tą gamyklinį greitį viršyti 10, gal net ir 20km/h. Nu bet ne pusantro karto! :lol:

Tiek Haris, tiek Flyner tvirtina savo XMais "paguldę" spidometrą, t.y. važiavę ~260km/h greičiu.Lentelė pasiskaičiavimui iš XMo manualo:
Paveikslėlis

Pas V6 12v (žr.ties 2GM01/2GM02) tas greitis penktu bėgiu atitiktų 7040rpm (čia su naujomis 205/60 padangomis; su padilusiomis apsukos būtų dar didesnės), kas jau už redlaino, o 2.1TD varikliukas (2GM09) turėjo suktis 5950rpm, t.y. turėjo "gulėti" ir iki 6000rpm rodantis tachometras. Ar tikrai taip ir buvo? :roll:

Nežinau, kaip yra pas V6, bet pas 2.1TD stovi du ribotuvai (vienas-ant siurblio, kitas-po gazo pedalu), aplamai neleidžiantys sukelti daugiau ~4400rpm. Net ir juos nuėmus, absoliučiai neįmanoma, kad sukdamasis tokiomis apsukomis variklis dar turėtų "sveikatos" palaikyti daugiau 80km/h, nes jo sukimo momento dydis artėja prie 0 (šio variklio redlainas-nuo 5000rpm, o max galia-ties 4300rpm, max sukimo momentas-ties 2000rpm).

Todėl ir tvirtinu-kolegos, neturėkite iliuzijų nei apie antrą, nei juolab apie pirmą kosminį greitį su senais XMais ir standartiniais varikliais... Tvarkykitės spidometrus.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 42 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007