Pasidalinsiu ir as savo skaudzia patirtimi, kaip tas skriemulys mane isdure

Zodziu po praejusios ziemos ir ilgo stovejimo, nudvese akumas, pagalvojas kad jau jam ir taip 5 metai, priemiau tai kaip norma ir nuvaziaves i senius pagriebiau nauja. Idejus uzsikure ir galvojau tiek cia tos bedos. Po poros sav. pradejo sunkiai kurtis, pakroviau - pagerejo. Pamatavau krovima - 14.2V, kaip ir norma. Dar po poros sav. skambina zmona - sako vos uzsikuria

Galvojau seniai brudai koki fufeli ikiso

Isimeciau i pezo bagazine ir nuveziau i garantini, sako issikrovusiu nepriimam, atvezk pakrauta. Nu as jiems paaiskinau kas po kam naudodamas vaizdzia statybininku kalba, suprato - pasieme pakrovimui. Liepe atsiemimui atvaziuoti su xm'u, kad pamatuotu krovima, ir prie viso to dar dave pakaitini akuma. Statybininku dialektas daro stebuklus

Isidejus pakaitini akuma, sove mintis pasimatuoti krovima po apkrova - rezultatas ijungus faras krovimas nuo 14.2V nukrito iki 8.6V, pagazavus iki 3.2V

Tada tik prisiminiau ta prakeikta skriemuli, kad toks yra, ir viskas paaiskejo. Bijodamas kur toli vaziuoti, skriemuli pasikeiciau Martono servise, prie pat namu. Padare per sekmadienio popiete. Kaina irgi Martoniska savaitgaline - 420Lt. Zodziu man tas skriemuliukas atsistojo viso i koki 1kkLT
Taip kad kolegos pasitikrinkit laiku ar nepradejas jis prasisukineti. Pats paprasciausias budas manau nuemus keleivio puses rata ir dali posparnio, uzsibrezti su markeriu bruksni per abi skyvo dalis. Po kiek laiko pasitikrinti ar jos nepersislinkusios.