Zarna is oro filtro eina i sklendes gaubta, i ta pati gaubta is vatiklio puses ateina dar vienas apie 2 cm storio vamzdelis. Jis ir ateina is variklio alsuoklio. Per ji tas vadinamas "majonezas" ir atejo iki ten kur jus ji radote.
Keista, kad jo tiek daug. Nors reikes savo auto paziureti
Problema - rasojantis is vidaus variklis ir rasos regavimas su tepalu. Is cia ir "majonesas". Alsuoklis ji tik nutransportuoja toliau nuo variklio.
O, vat kodel rasoja, kaip suprantu, niekas vienareiksmiskai atsakyti negali.
Daug ta tema "citrinos" (ir ne tik) forumuose buvo rasyta, vieni kaltina vazinejima trumpais atstumais saltu oru (nepasildant variklio), kiti bando versti beda stumokliu ziedams, treti speja, kad tai gali buti kazkokios variklio projektavimo bedos, bet kaip yra is tikruju niekas nezino
As, kazkodel, manau, kad dregme patenka is aplinkos. Kaip padaryti, kad nepakliutu nezinau, bet kovoti su tuo galima vazinejant daugiau ir ilgesniais atstumais. Tuomet, logiskai, daugiau "majonezo" per alsuokli istraukiama i itraukimo kolektoriu ir sudeginama su kuro misiniu.
Stai tokie pamastymai

Viena, ka jau zinau, kad alsuokli reikia priziureti ir laikas nuo laiko pavalyti, nes kai jis uzsikemsa, tai tepala iskelia per tepalo matuokli
__________________________
Picasso 2001m. 1.8i 16v