Lyg ir ne, kadangi aiškiai girdėjosi salone. Galso lokacija ir stiprumas buvo panašus į posūkių rėlės ciksėjimą. Po tos dienos, kai rašiau apie tai, daugiau niekas neįprastai nebecaksi.
Apskritai, mano XM'e gyvena kažkoks nykštukas, kuris krečia pokštus. Štai, savaitgalį buvo numiręs ABS. Nuolat švietė jo lemputė prietaisų skydelyje, o borto kompiuteris cypčiojo "ABS OUT OF USE". Jau maniau, kad nuduso ABS kompiuteris arba kuris nors daviklis. Kur tau, po pusantros paros ABS parėjo į namus ir veikia be priekaištų.

Tai tik dar labiau sustiprina įtarimus, kad turiu problemų su elektros instaliacijos izoliacija - vos tik lauke stipresnis atodrėkis, ilgalaikis lietus ar šiaip daug drėgmės, pradeda kvailioti elektra. Aplinka ir XM'as pradžiūsta - viskas grįžta į savo vėžes. Ar gali būti kitaip, kai iš eilės sugenda lauko temperatūros daviklis, nebeužgesta variklis, girdisi kažkokie caksėjimai, dingsta ABS, o paskui viskas susitvarko savaime? Tik keista, kad kiekvieną kartą išlenda vis kitoks gedimas. Kaip rasti tą drėgmei neatsparią laidų vietą?
O gal mano XM'e gyvena du nykštukai dvyniai - blogasis ir gerasis. Ką vienas sugadina, kitas per parą ar dvi sutaiso.

O gal XM'uose yra koks nors slaptas elektronikos "Self-repair" modulis instaliuotas?
