Pole rašė:
Kosmoz rašė:
tavo asmenine nuomone pries burio inzinieriu nuomone, kuri ta varikli kure ir nusprende deti ne vien tik i C4, bet ir i C5, nesusimastai?
Pirmiausia kolega cia burys inzinieriu nediskutuoja, o tik saujale megeju su savo
asmeninemis nuomonemis

Zmogus paprase nuomones - mano teise ja issakyti, o jo teise paciam rinktis. As
asmeniskai tokio varianto kaip C5 su 1.6HDI nesirinkciau del anksciau isvardintu priezasciu. Man tai kazkuo panasu i BMW 750i su dujom

. O vad del ko tokie modeliai komplektuojami ir reiktu kreiptis i ta buri inzinieriu, nors greiciau i buri PSA marketingistu

Is dyzelio technologijos dar galima isspausti kazka daugiau negu turime dabar ir progresas nuo tada, kai sukurtas 2,0HDi, iki dabar, kai sukurtas geresniu charakteristiku 1,6 HDI, tikrai ivyko. Is benzino jau nieko blatno, kas padetu vaziuoti greiciau su maziau kuro, neisspausi, visi tiesioginiai ipurskimai jau israsti ir idiegti. Del to manau, kad 109Ag spausti is 1,6 turbodyzelio yra normalu, juk cia viso labo 68ag is litro, tas pat, kas 130ag is 1,9TDI VAG kurinio. Niutonu tas 1,6 turi tiek, kad aukstais sukiais sukti jo nereiktu.
O del HDI naujumo, mazo nuvaziavimo ir del to sprendimo del ju patikimumo priimti negalejimo, tai nereikia taip drasiai sneketi. Dabar 2008tieji, HDI paleistas 1999 metais ar net anksciau, tikrai lietuvaiciai turi po 300-500tukstanciu nuriedejusiu eksponatu, tai ne pavieniai atvejai, aisku ant skaitliuko parodymai rodo 170-210 tukstanciu
o sugalvotas toks 1,6HDI del ekonomijos, pigesnio draudimo.