xminde rašė:
Iš kur kolega tokios žinios, kad hidrorincage labai artimas savybėmis kaip LHM, plius plovimo svybės? Man tai kertasi su logika

.
Išskaičiau
neoficialiame šaltinyje, bet man su logika tas anaiptol nesipjauna.
Pirmas dalykas, tai ploviklis yra rekomenduotas automobilio gamintojo. T.y. jį kuriant turėjo būti atsižvelgta, kad nekistų amortizacinės pakabos savybės, nebūtų perkraunamas hidrosiurblys, o ir cheminė sudėtis privalo neturėti jokių priedų, ardančių pvz. sferų membranas ir plastikinius ar guminius manžetus/tarpines.
Todėl ir
manau, kad ploviklis pagamintas tuo pačiu pagrindu, kaip ir LHM. Tik, paprastai šnekant, vietoj pigmento šliūkštelta plaunančių priedų

.
Teiginį, žinoma, galima ginčyti, kai nėra gamintojo duomenų, bet man toks ploviklio kilmės paaiškinimas atrodo pačiu logiškiausiu.
ramuniuks rašė:
proffanas, SAKAI KAD PLAUNI VARIKLI KAS 20000km???taip supratau??jai taip tai galiu konstatuoti,kad tamsta visiskai neturite supratimo apie mechanika
Taip; kas antrą alyvos keitimą. Tas niekur nereglamentuota; todėl niekam ir nerekomenduoju, nes darant visa tai pagal ploviklio naudojimo instrukciją, variklis nusibaigtų nepravažiavęs nė 100kkm
O darau todėl, kad apie mechaniką ir dyzelinius variklius turiu šiokį tokį supratimą. Čia turbūt reiktų pažymėti, kad mano varikliukai visgi traukia. O nemaigomi- dar ir neryja. Savalaikiai plovimai prie to prisideda.
xminde rašė:
tiesiog del LHMinių

sistemos nesandarumo ir senos konstrukcijos gaila investuoti į LDS, nes purvo prisikaups vistiek greičiau nei norisi ir neduok dieve koks vamzdelis trūks

- tada jau pigu nepasirodys

.
Bent jau mane nuo LDS naudojimo atbaido ir tai, kad neįmanoma ligi paskutinio lašo iš vamzdyno pašalinti LHMo likučių, nepakeitus viso vamzdyno, o jiems susimaišius, reakcija po slėgiu sunkiai nuspėjama. Galima ir kavitacija, ir atvejis, kad "kokteilio" savybės bus prastesnės, nei bet kurio iš pradinių ingredientų. Be to, dėl pačios konstrukcijos (LHMinėj hidraulikoj daug daugiau dylančių metalinių dalių) purvas visvien kaupsis tokiu pat greičiu, kaip ir LHMe. O keisti LDSą kas 20-30kkm jau pernelyg didelė prabanga. Ir naudos iš to nebus anei jokios.
O kad labai toli nenukrypti nuo temos, šiandieninis mano "fotogrobis": šiukšlių suėsti hidrosiurblio plunžeriukai, nuosėdomis padengti paties siurblio viduriai, bei desertui-vienas kitas laiku plovimo neprisiprašęs, todėl priverstinai pakeistas aukščio korektorius

Apie tai, kad nenaudoti ploviklio hidrosistemai, negali būti nė šnekos. Matomos nuosėdos atsiranda, sistemoje cirkuliuojant LHMui, ir jis pats jų nepašalina. Tą padaro tik ploviklis. O iki matomų vaizdų turbūt užtektų prasukti tuos reglamentuotus ~60kkm, nekeičiant LHMo.
