Adux rašė:
O Londone tai greiti ribos iki 20 mi/h:
Nepažįstu normaliai Londono, todėl pabandysiu komentuoti remdamasis Maskvos pavyzdžiu, kurią pažįstu, ir kuri irgi megapolis. Joje ~11mln gyventojų; diametras ~37-42km (skirtingomis kryptimis skirtingas).
Kadangi visos gatvės vingiuotos, tiesiąja miesto kirsti nepavyksta, ir norint pervažiuoti miestą nuo vieno krašto ligi kito, reikia įveikti ~45-48km. Pagal Londono dabartinius greičius, nesant kamščių bei šviesoforų, tas truktų pusantros valandos. Kadangi šviesoforai egzistuoja, o dėl sumažinto judėjimo greičio padidės ir kamščiai, tai... Vidutinis transporto srauto greitis kristų nuo dabartinių 11-12 iki 7-8km/val. Miestui kirsti į vieną pusę reiktų apie 6 valandų. Tai beveik visa darbo diena.

Įsivaizduoju, kaip "džiaugsis" kamščiuose stovėdami spec.tarnybų a la greitoji ar gaisrinė darbuotojai.
Netgi Kaunui su jo ~17km diametru toks leidžiamas greitis (30km/h) būtų mirtinas; jis garantuotų eismo paralyžių (arba vairuotojų persėdimą į Škodas bei Soliarius

). Jei dabar iš Raudondvario ligi HESo piko metu dabar dar įmanoma nuvykti per ~45min, esant minimiems greičiams, tam prireiktų poros valandų. Grįžimui atgal susigaištų tiek pat. Taigi, pusė darbo dienos susigaištų vien kelionei pirmyn-atgal. Kelionė nuo Muravos ligi Narsiečių užimtų ne mažiau.
Čia ką; tas rimtai kam nors patiktų?
