Arte. rašė:
Užtikrinti mechaninių dalių kontaktą ir paslankumą. Kuro jis neįtakoja, jei teisingai sureguliuota. Neturi per kur

Nu ne visai taip... Jis yra pirminis kuro padavimo reguliavimo pagal turbinos slėgį taškas; nuo jo priklauso tų dešiniau esančių spyruoklyčių įtempimas. O spyruoklytės jau tiesiogiai valdo traukutes, didinančias/mažinančias kuro padavimą. Ir jei su viršutinio žalio varžto (nr3), dėl kurio ir užvirė diskusijos, reguliavimu galima prisižaisti iki dūmų kamuolių ir bako ištuštėjimo tiesiog akyse, tai su šio varžto reguliavimu galima prisižaisti dar daugiau.
O kad gamintojai sugeba sureguliuoti siurblį kaip priklauso, niekas turbūt neabejoja

.
Bet per tuos ~15 eksploatacijos metų siurbliai seniai išsiderinę, visos jų spyruoklytės (kaip ir hidrosiurbliuose) seniai susėdę, todėl ir tenka derinti iš naujo, juolab, kai mašina pritaikoma konkretiems poreikiams. Juk tam ir užsiimama siurblių vartymais/ankstinimais, čipinimais ir kitom figniom

.
Dievinu mechaninius siurblius

. Su jais gali daryti beveik viską, kas galvon šauna ir ką variklis su dėže ir pusašiais paveža.