Gal ne i tema, bet.....
pravazinejau 4m. su xm 2.0i +dujos II kartos, t.y. paprastos, jokiu emuliatoriu, jokios EKO sistemos. visus tuos 4 metus variklio diagnostikos lempute ant duju dege tolkio pesnia, o vaziavo be problemu. Dabar kelinti metai vazineju su Xm V6 +II kartos dujos, velgi jokiu emuliatoriu, jokios EKO sistemos. Ir vel ant duju diagnostika dega net issisiepus, o auto vaziuoja be problemu. Kazkaip paklausiau dujininko vienu metu, kaip cia yra? Da neimk tu sako i galva, jei variklis uzsiveda ir dirba ant duju normaliai, tegu 100 metu dega ta diagnostika.
As kaip suprantu, tai ta diagnostika dega ant duju todel, kad yra analizuojama ismetamu duju sudetis. Gamykloje kompui yra suvesta, kad masina dirbs ant benzo. Na ir, kai insimeti dujas, kompas nesupranta, kokia cia velniava darosi su tom ismetamom dujom (ne tokia, kokios jis tikejosi), tad ir meta diagnostika, tipo, tu akreipk demesi, kazkas negerai. bet as tai zinau kame saknys, ir jei man vaziuoja ant duju OK, dedu skersa as ant tos kompo diagnostikos.
Tavo atveju, nemanau, kad ir nudveses liambda zondas tures itakos. Juk dujos pas tave pacios paprasciausios: dujos puciamos i varikli, uzdegamos ir jos ten sau dega, ir dpz tas l. zondas ir pan. Pas tave, itarciau, meistrai beziuredami tiesiok maitinima i pulteli kazkur nutrauke, arba duju irangos mase(-) atsijunge. pasiziurek laidus duju irangos.
_________________ XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..  ; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td Visada su XM...
|