Haris rašė:
Pole rašė:
Ar apskritai verta dėti 8 daviklių sistemą? Nuo ko įsijungia veikia priekiniai davikliai, ar jie apskritai always on?
As sau planuoju statyti 8 davikliu sistema. Priekiniai davikliai isijungia nuo stabdzio signalo ir dirba apie 5s ji atleidus.
Aštuonis daviklius VERTA montuoti. Kai pavažinėji su keturiais, jau pradeda trūkti priekinių.

Kas dėl įsijungimo, tai nuo STABDŽIŲ jungti parkingą yra NESĄMONĖ. Kodėl? O todėl, kad prastovėjus kamštyje valandą laiko, galva plyš nuo nuolatinio pypsėjimo. Nu, nebent po pusantro metro palikinėsi atstumą iki kitos mašinos priekyje, kas kamštyje yra nerealu. Nežinau kaip šitose sistemose, tačiau VALEO sistemose, kuriomis Xamas targavoja, priekiniai davikliai aktyvuojasi įjungus atbulinę pavarą, t. y. - nuolat nepypsi, o tik tuomet, kai tau to reikia. Atvažiuoji namo ar prie kokio prekybos centro, įjungi atbulinę pavarą ir visi davikliai aktyvuojasi. Ir jie būna aktyvūs tol, kol mato kliūtį, o ne 5 sekundes, po kurių sėkmingai gali inruryti kam į šikną.

Ir stovint kamščiuose gali ramiai klausytis muzikos be jokių pašalinių pypsėjimų.

Aišku, prie stopo pajungt yra lengviausia, bet ar tikrai paskui bus malonu nuolat girdėti tą bereikalingą pypsėjimą? Negi sunku su testeriu pažaist 10-20 minučių ir atrast teisingą maitinimo laidą?
Gerai, gana čia man spangt, jūsų teisė rinktis.
P.S.: Hari, ką gali pasiūlyti iš 8 daviklių serijos? Tik šitą vieną:
http://www.evita.lt/det-16255-product.html ?
Kablys, aišku, nesiprogramuoja pas jį?
