WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 06:21

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 88 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 14 2008, 09:37 
Dekingas uz nuomones :) Gerai kad nepuoliau daryti skubotu veiksmu.... Na ir visdelto, gal dar butu zmoniu turinciu savo nuomone sia tema ? :lol:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Geg 14 2008, 09:47 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 08 2007, 10:37
Pranešimai: 541
Miestas: Kaunas
100 procentų pritariu Malgio nuomonei :) Nuo šiol visiems klausiantiems kaip pasidinti variklio galią prie vardo siūlau prikabinti statusą "Impotentas" ar panašiai :D

_________________
<< C8 2.2 HDi '06
Ford Mondeo Turnier 1.6 TDCi '12
Renault Grand Scenic 2.0T '07


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 14 2008, 10:10 
Sigi, apie impotencija tai nzn nei ka tau atsakyti, norisi buti tolerantiskam, bet nepyk - nusipezejai. Budamas 23m amziaus impotentas, tikrai nepirkciau traktoriaus ir dar picasso, imciau kregzde ir deciau R19 ratus, bet sioje situacijoje mane domina patogumas, taupumas ir nieko cia bendro su pimp my ride, tiesiog domiuosi chipavimu del to, kad jei imanoma ir nieko blogo tai kodelgi ne?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Geg 14 2008, 10:56 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Sakoma, kad gamintojas vartotojui leidžia išnaudoti apie 80 proc. konstrukcionio variklio galingumo. Į paliktus 20 proc., įeina apsidraudimas dėl garantijos ir variklio resusrso. Čipavimas jau lenda į tuos neišnaudojamus 20 proc. T.y. to rezervo išnaudojimas mažina variklio tarnavimo resursą. Jei čipuoti visai naują auto - resurso dar užteks, bet kai auto nenaujas ir nėra žinoma koks jo likęs tarnavimo laikas - rinktis jau pačiam :). O kas dėl ekonomiškumo - kaip gali papimpintas galingume auto būti ekonomiškesnis už save patį prieš pimpinimą?

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 14 2008, 11:57 
Geriau isnaudojamas kuras, suoptimizuojamas variklio, turbinos, siurblio ir kitu irenginiu darbas... Bent jau taip kalbama vimota.lt


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Geg 14 2008, 12:22 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Gal auto proporcionaliai mažiau kuro naudoja didesniam galingumui išgauti, bet finale ji vistiek to kuro naudoja daugiau :). Čia diskusija gali nusiristi iki Haidparko, kaip, kad su tais visokiais magnetukais.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 14 2008, 12:34 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:41
Pranešimai: 729
Miestas: Vilnius
Šiaip savo laiku aš esu vertęs tokią dokumentaciją apie "Mitsubishi Lancer EVO" aftermarketinius ECU, kuriais pakeičiami gamykliniai. Tada atsiranda daugiau galimybių optimizuoti diferencialų, pavarų perjungimo, variklio ir kt. sistemų darbą priklausomai nuo kelio sąlygų (pvz., ant žvyro vienaip, ant sniego kitaip). Kasdieniam važinėjimui argumentų - jokių. Kai svarbios dešimtosios sekundės dalys ralio trasoje - dar suprantama.

Dyzelinis šeimyninis vienatūris yra skirtas šeimyną vežioti, o ne lenktyniauti ;)

_________________
malgis
<< Berlingo Multispace 7 seater '11
Rinkis prekę lietuvišką - http://www.gaminama.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 14 2008, 15:15 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Modez rašė:
Kalba neina apie lenktynes... :bum:

Na, žiūrim, ką turim...
Pasičipini. Daug, ar tik biškį-atskiras klausimas, kurio neliečiu. Bet kokiu atveju, išlaidos pačiam "čipavimui" jau bus. Toliau, kaip xmindė jau minėjo, jei mašina geriau eis-ją labiau ir mygsi, todėl apie sąnaudų sumažėjimą gali nesvajoti :D . Taigi, finansinio pliuso tikrai nebus.
Sekanti problema, kuri iškils jau po poros savaičių važinėjimo "papimpintu" automobiliu, bus ta, kad, kadangi apsukas jis žvitriau rinks, pavaros pradės atrodyti per trumpomis; per dažnai teks perjunginėti (dyzelių pavaros ir taip "trumpos"). Sprendimas bus ne perdaryti dėžę (nes tai pakankamai brangu), o pastoviai važinėti "peršokant" per kokią pavarą; pvz., nejungiant antros. O dėl tokio elgesio jau konkrečiai kentės pati dėžė.

Yra dar krūva visokių plika akimi nematomų, bet galimų numatyti "baubų", kuriais negąsdinsiu, bet siūlyčiau visgi prieš čipavimą kruopščiai pasverti visus "už" ir "prieš". Žiūrint iš šalies, veiksmas (čipavimas) atrodo beprasmiu; kaip ir dviem-trimis coliais didesnius už nominalą ratlankius užsimaukšlinti, iš anksto žinant, kad jie teatneš išlaidas ir diskomfortą, ale užtat "šustriau" atrodys. :)

xminde rašė:
Apskritai, dabar dyzelinis auto... yra pravalas šeimos biudžetui :!:
Tik tau su tavo sąnaudomis ir skųstis :D .


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 14 2008, 15:39 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
Modez rašė:
O kame pravalas? Pili is ukininku ir labai normaliai gaunasi. Visgi nenukrypkim nuo temos :) http://www.vimota.lt http://www.galingas.lt ir t.t. Ka apie tai manote?

gerai uztuninta programa tikai nieko blogo.Pas mane uztunintas hdi,jausmas- dviguba trauka nuo standarto.O uzdrosti varikli galima ir su standartine programa jei tik noresi


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 14 2008, 16:30 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
Modez rašė:
Kiek laiko jau vazineji su chipu ir koks variklis pas tave? 66kw ar kitoks? Kur darei? Nepastebejai kitokiu niuansu apart traukos? :)

puse metu.80kw-standartas buvo.Nieko blogo nepastebejau,pastebejau kad turbina tik stipriau snypscia.Yra zmoniu kas jau ilgai vazineja su cipais,ir nesiskundzia.


Paskutinį kartą redagavo 2 Pugas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 14 2008, 17:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
gyveni karta, jei norisi daugiau traukos - pirmyn, cipuok, joks cia ne pimpalo trumpumas ar minkstumas. Gal pas Aurima isvis "pukute", kad vazineja su v6 24v? Ta pacia masina su galingesniu varikliu pirkti jau gerai, o silpnesne padaryt stipresne jau chrienova? Davai visi susedam I d12 XMus, 1.6i Xantias ir vaidinam kokie pas mus ilgi ir kaip stovi nes mum "dzin" kaip masina traukia?

Galbut dar dadeciau, kad imanoma, jog temos autorius ieskojo HDI 110 varianto bet nerado, gal spalva, gal komplektacija, gal bukle o gal ir kaina netiko, pirko HDI 90 varianta, kuris isties silpnas. Kai ieskojau sau XMo variantu, kuriuos norejau apziureti, daug neradau apziuretasis 2.0 Turbo C.T variklio prasme butu smagesnis, bet nepatiko jo bukle, tiek kebulo, tiek pakabos, navarotu maziau, spalva nepatiko, kaina per auksta laike. Ir 2.1 TD buciau pirkes, bet neradau geros bukles, 2.5TD isvis bijojau. Tuo metu geriausia ka radau dabar ir vairuoju. Spalva, komplektacija, metai, kaina, kebulo bukle, variklio ir pakabos bukle man patiko, tai ir pirkau. Cipuot tokio jau nepacipuosi, galios pilnam ekipazui su bagazu susedus irgi ne prudai, bet pirkau tai ka pavyko nupirkti, perkant nenauja tenka i kompromisus "nerti".

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 14 2008, 20:27 
Siek tiek tiesos yra Kosmoz zodziuose, pirkau si pikasiuka, nes pries tai su juo vazinejo mano artimas giminaitis, vazinejo neilgai, nes kilant darbe pareigose gavo ir valdiska automobili, o senaji picasso pasiule man su palankiomis saligomis + dirzai, filtrai, guoliai, padangos, tepimo ir kiti skysciai keisti, signalizacija, vaziuokle tvarkinga... zodziu susimokejau ir dabar vaziuoju, tokia situacija :) na bet visgi, gal dar kas turi nuomoniu apie chipavima kuri siulo vimota.lt ir galingas?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Geg 15 2008, 21:37 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
dedant chipa nebegalima nuskaityti variklio kompo klaidu, jeigu kas. O siaip tai as neturiu tam bapkiu kitu atveju tikrai ~600lt pakels nuotaika vaziuojant :)

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 16 2008, 07:54 
Wow, del kompo nuskaitimo tai to dar nezinojau.... Cia neblogas argumentas..


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Geg 16 2008, 15:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
nemaisykit ECU cipavimo su jo perprogramavimu. Faktiskai, cipavimas yra dar vienos mikroschemos, pakoreguotos, idejimas. Vimota perprogramuoja gamyklini kompa pakoreguodamas turbo slegi, paduodamo kuro kieki pagal isiurbiamo oro kieki.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 88 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007