CITRINA C5 rašė:
atvaziuok i kedainius ir istrins,golfui 4 60-80 lt.
Na, ir ką taip apgausi? Nebent tuos, ko ir apgaudinėti nereikia; patys prašosi...
Įkiši nosį į saloną, pasižiūri po kapotu, palendi po mašina. Ir užtenka; per pusvalandį gali nustatyti ridą kokių 20proc tikslumu.
Ne paslaptis, kad nemažai mašinų (antros šeimoje) naudojamos tik nuvežti vaikams į mokyklą ar nuvažiuoti porąsyk per savaitę parduotuvėn, ir jų rida būna minimali.
Taip pat ne paslaptis, kad autobanuose palei redlainą vaikomi kreiseriai susuka per trejetą metų ir po pusę milijono km, beveik nesudylant kėbului, vairui ir salonui. Mūsų "gudručiai", aptikę tokį, momentaliai atsuka spidometrą ligi kokių 80kkm ir bando parduoti už kosminę kainą bemaž kaip naują

. Na, ir kas? Kaip
db_xm jau minėjo, yra milijonai paprasta akimi nematomų ridos simptomų.
Bet rida-dar ne viskas. Užmiestyje vaikytiems dažnai pareina varikliai, pavarų dėžės, jų pagalvės. Bet užtat kėbulai ir salonai būna bemaž idealūs. Eksploatuotiems mieste, tikroji rida paprastai būna mažesnė, bet užtat dažniausiai būna kiek apgadintos skardos ir išbaladotos važiuoklės; prie mirties būna ir stabdžių bei vairo sistemos.
Kartojuosi: pirkdami mašiną nė nežiūrėkite į ant spidometro matomą ridą, nes apie automobilio tikrąją būklę šis faktorius nieko nesako. Kaip nesako ir "idealus" salonas ar "ideali" išorė. Nes gaunasi, kad dažnai perkama rida, salonas ar fasadas, o iškart po to skundžiamasi "waiwai, sugedo".

O ko ten negesti, jei mokėta tik už ridą ar saloną, o ne už pvz. variklį ar važiuoklę?
