Danass rašė:
DasI rašė:
Kadangi ash ish principo esu priesh visokias katalizatoriu kastracijas, tai sheip prie progos pasidomejau, ka apie tai galvoja ACS - jie mane nuramino, kad jau sugeba ishplauti FAP filtra ir tai veikia ir karves nekainuoja - konkrechios kainos neklausiau, bet speju ji tikrai mazhesne nei 1kLt ...
Jei buciau turejas nors viena pavizdi kad tai veikia, buciua sumokejas tuos 3000 VEHO ir ne sukes sau galvos. Kaina zinoma su darbu ir su eoliu
visu pirma ne 3000 o 4000(filtras +eolys),antra-menkiausia problema-ir vel is naujo(filtras uzsikisa nuo atrodo menku problemu.(ypac pas italus dar garantijos metu~70kkm).keiciant filtra,pildant eoly turi nusiteikti,kad uz ~30kkm vel reikes keisti filtra.nebent pasikeisi turbina,stumoklio ziedus,valdymo(vakuminius) voztuvus ,purkstukus ir t.t -tada gali istempti iki 80kkm.
virtualus filtras (cia kuri naudoju)-niekada neuzsikisa,regeneracija atlieka kas~1000km,nereikia islekti i uzmesti,nes "isdeginimo"laikas sutrumpintas iki 1,5 sek,uztenka stovint vietoje palaikyti apsukas virs 3500aps.to ir nereikia ramiai vazinejant-net nepastebesi,kai "regeneruojamas" filtras.
vietoje eolio-dyzelinas(kainu skirtumas 1:80)
gaila zmogaus,kuris sukises 4000lt ir nuvaziaves 2kkm,meta ji lauk,paskui sumoka uz turbinos remonta 1000lt ,jei butu geri specai-pirma butu tvarke turbina,o tik po to keite filtra.
tai tokie pastebejimai
ir dar-niekad nesiulau mesti lauk filtro,jei jis dar normaliai atlieka savo funkcijas,nors galios ir atima virs 10kw.
siaip tas filtras-hemorojus motorui,EGR sistemai,purkstukams,ismetimo sistemai,ir t.t.
pakolkas tiek
