Taigi darbas su svajonių automobiliu vyksta ir reikaliukai pamažu juda pirmyn.Dabar dirbu vienas,nes mano “direktorius” kruopščiai laiko mokyklos egzaminus.Bet aš jam visada paskambinu ir pranešu apie darbų eiga.O jis su viskuo sutinka,ką aš darau ir patariu.Jis-labai geras direktorius

.
Kėbuliniai darbai.Kadangi galiniai sparniukai buvo pažeisti rūdžių,



,teko juos pašalinti:



Tada pradėjau sunkiausią darbą-matavimus,lyginimus su sveiku mano BX dyzelio sparnu ir popieriaus karpymu.Kai pasirodė,kad popierius paruoštas,pradėjau kirpti.

Iškirpęs iš skardos formą –išlanksčiau.

Tada pridėjęs prie vietos,pamatavęs palinkimus,prikabinau.




Lieka patikrinti ar telpa ratas,palyginti,suvirinti iki galo,padengti antikorozine danga,paglaistyti.Beje,”spoilerius” nuplėšėm labai sunkiai.Jie buvo priklijuoti kažkokia guma,panašia į stiklo klijus.
Gavau iš gero žmogaus galines svirtis su ABS priemonėm.Ačiū jam.Skolingas nežadu likti.Labai džiaugiuosi,nes 16V kairėj gale nuo pat pirkimo nebuvo guolio su žiedu ir daviklio lizdo svirtyje.

Svirtys ilgokai rūdyjusios kažkur rūsyje,tai pirmas darbas buvo kiek galima saugiau išimti daviklius.Įpjoviau,pragręžiau skylutes ir skęčiau lizdo vietą.




Vieno ištraukti sveiko nepavyko,bet užtai pamačiau ,kas viduje.

Iš kėbulo darbų dar laukia bagažinės suvirinimas,ir šiaip keletas skylučių.



