WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 23:20

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 ELLIPSIS 29 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 28 2008, 21:24 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
lt079if rašė:
Bet tai, mano supratimu, joks garo variklis...

Tavo supratimas šįkart teisingas. GEET su garo varikliu bendro turi truputį mažiau, nei Leninas su Empedokliu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 13 2008, 19:04 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Tekstas iš portalo delfi.lt

"Japonijos automobilių gamintoja „Genepax“ pristatė ekologišką automobilį, kurio kurui naudojamas tik vanduo. Automobilio generatorius išskiria iš bake esančio vandens vandenilį, taip sukuriami elektronai, kurie gamina automobilį varančią elektros energiją.

„Genepax“ norėtų bendradarbiauti su Japonijos automobilių kompanijomis ir pradėti masiškai gaminti ekologiškus automobilius."

Straipsnyje taip pat pateikiamas ir video reportažas
paimta iš: http://www.delfi.lt/news/economy/automo ... d=17386694
straipsnis perspausdintas ir LRT svetainėje adresu: http://www.lrt.lt/news.php?strid=4348509&id=4633537
straipsnis LRyte (papildytas): http://www.lrytas.lt/?data=20080617&id= ... =99&view=2

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Paskutinį kartą redagavo 2 magnetukas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 17 2008, 06:14 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:09
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
lt079if rašė:
"Japonijos automobilių gamintoja „Genepax“ pristatė ekologišką automobilį, kurio kurui naudojamas tik vanduo. Automobilio generatorius išskiria iš bake esančio vandens vandenilį, taip sukuriami elektronai, kurie gamina automobilį varančią elektros energiją.


Kaip, kaip tie elektronai sukuriami? :str: Elektronai dar ir kažką gamina? :inv:
Viskas. Taškas. Pradėjau žagsėti. Manau, kad tai ilgam...
Tu matai, kaip įdomu? Mano fizikos ir chemijos žinios morališkai paseno ir tapo senovės istorija. Eilinis "Einšteinas" verčia aukštyn kojomis pasaulį... #-o :-k

_________________
:kngt:
k.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 17 2008, 09:27 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 27 2006, 23:31
Pranešimai: 95
Miestas: Vilnius
paieskok youtube, toki generatoriu pasistengus galima pasigaminti namu salygomis. Elektrolize isskiriant vandenili ir deguoni zinoma bene 20 metu

_________________
Citroen C3 Exclusive, 2004m., 1.4i (+IV k. LPG)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 17 2008, 11:08 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
cYbeR_cat rašė:
paieskok youtube, toki generatoriu pasistengus galima pasigaminti namu salygomis. Elektrolize isskiriant vandenili ir deguoni zinoma bene 20 metu



Su ta dėžute kuri parodyta reportaže - gal posūkiams pamirksėti ir užtektų :), bet važiuoti...

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 20 2008, 05:57 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:09
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
cYbeR_cat rašė:
paieskok youtube, toki generatoriu pasistengus galima pasigaminti namu salygomis. Elektrolize isskiriant vandenili ir deguoni zinoma bene 20 metu


Dar vienas perliukas :drunk:
Gal norėjai parašyti 200 metų? Būtum arčiau tiesos.

_________________
:kngt:

k.


Į viršų
 Pranešimo tema: Genepax išradimas...
StandartinėParašytas: Bir 26 2008, 21:52 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Alternatyvaus kuro ekspertas suabejojo Japonijos automobilių gamintojos „Genepax“ teigimu, jog ši išrado vandeniu varomą automobilį. Profesorius Theodosios Korakianitis iš Londono karalienės Marijos universiteto tvirtina, kad automobilis negali važiuoti varomas vien vandeniu.

Daugiau apie tai vaizdo reportaže.

paimta iš http://www.delfi.lt/news/economy/automo ... d=17524778
pradinis šaltinis-agentūros Reuters 2008 birželio mėn. 26 d. (16:57) pranešimas

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 21 2008, 18:24 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
http://www.popmech.ru/part/?articleid=3778&rubricid=5
Šešiataktis variklis-akivaizdžiai netradicinė mechanika; bet jei tai pavyktų paleisti pramoniniu būdu, netgi elektriniai automobilių varikliai liktų neperspektyviais ir antiekologiškais. :o


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 24 2008, 14:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Tokijo technologijų instituto (Japonija) profesorius Tomiki Ikeda sukūrė motorą, kuris varomas tiesiogiai saulės šviesa. Priešingai nei fotogalvaninių elementų atveju, šiame įrenginyje šviesa ekonvertuojama į elektrą. Plastikinis motoras sukimosi momentą gauna iš specialaus plastmasės mišinio, turinčio azobenzeno. Toks mišinys susitraukia jį paveikus ultravioletine šviesa ir atgauna pradinę formą jį apšvietus matomo diapazono šviesa. T. Ikedos teigimu, medžiagos gebėjimas konvertuoti šviesą į mechaninę energiją nepasižymi dideliu efektyvumu, tačiau jis įsitikinęs, jog laikui bėgant energetinius parametrus pavyks pagerinti. Jis taip pat pastebi, jog medžiaga yra maždaug 4 kartus elastingesnė nei žmogaus raumenų audinys, ir ji išlaikė savo stiprumą bandymų metu, nepaisant susitraukimo ir išsiplėtimo ciklo pasikartojimo kas 7 sekundes. Mokslininkas tikisi, jog vieną dieną galėsime važinėti šviesa varomais plastmasiniais automobiliais. T. Ikeda šioje srityje dirba nuo 2003 metų – būtent tada jam pavyko aptikti, jog azobenzeno turintys plastikai gali susitraukti arba išsiplėsti priklausomai nuo šviesos bangos ilgio.

paimta iš: http://www.lrt.lt/news.php?strid=4348509&id=4716761
išsamiau puslapyje: http://www.technologijos.lt/archyvas/fi ... _news_view

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 24 2008, 19:10 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Anava; jokių fantastikų. Nu, nebent dizainas kam nors nepatiks :) . Dukart brangiau už automobilio uždujinimą, bet atsipirks greičiau, o ir dyzeliams tinka.
http://www.popmech.ru/part/?articleid=4035&rubricid=5


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 24 2008, 23:07 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
idėja labai įdomi, tik reikėtų komentarų arba kritikos... :idea:

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 25 2008, 08:14 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kritikos?... :roll: Mieste, start-stop (t.y. straksėjimo nuo šviesoforo iki šviesoforo ir smaukymosi kamščiuose) režimu kuro taupymo atžvilgiu tai nebus taip jau efektyvu; varikliukų galios mažoka. Jei bus naudojami pigesnieji (ir sunkesnieji) švino akumuliatoriai, dėl jų masės efektas dar sumažės. Bet vietos bagažinėje jie užims visvien mažiau už dujų balioną.
Dar galimas minusas-jei varikliukus taip lengva uždėti, gali pasirodyti esą lengva ir nuimti ;) .
Pliusai- užmiestyje važiuojant iki 120km/h greičiu, gali užtekti ir vos pusantro-dviejų litrų/100km kuro. Be to, jei baigsis netyčiom kada benzas ar užlinks kelyje variklis, keliasdešimt km visvien davažiuosi ant elektros.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 25 2008, 09:13 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
o kaip su pagrindiniu varikliu? koks jo vaidmuo ? ar čia išeina, kad tas elektros motoras, pasiekus tam tikrą greitį (pvz. 90-110 km./h) tiesiog ims "pastuminėti" automobilį, kas kaip ir didins riedėjimo efektą? nelabai įsivaizduoju kas, kada ir kaip čia veiks...

o jei pagrindinį variklį išjungtume (tarkime, jei neriedam laisva pavara kada stumia elektra), kaip tada su vairo užsiblokavimu ir kt.problemomis? aišku, gal tiesiog ne viskas tame straipsnyje parašyta :|

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Paskutinį kartą redagavo 5 magnetukas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 25 2008, 09:25 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jei el. varikliai duos pakankamai galios to kreiserinio greičio (90-100km/h) palaikymui, pagrindinį variklį turbūt galima bus visai išjungti; jei tą leis akumuliatorių talpa (jei nereikalingas variklio sukamas generatorius). Kiek didesniam greičiui palaikyti (iki 120) el. variklių jau nebeužteks, ir pagrindinis variklis turėtų suktis. Bet jam teks toks mažas apkrovimas, kad pilnai tikėtina, jog sąnaudos tebus pora ltr. Na o jei greičiai bus palei variklio galimybių maksimumą (220km/h, tarkime), tų el. variklių efekto sąnaudoms jau visiškai nebesijaus :) .

lt079if rašė:
o jei pagrindinį variklį išjungtume , kaip tada su vairo užsiblokavimu?

O ar nevertėtų pasidomėti, kada tas vairas užsiblokuoja, ir ar tas tikrai priklauso nuo variklio veikimo? :) . Išjungus variklį, problemos galimos nebent su stabdžių ir vairo stiprintuvais bei klima (priklausomai nuo automobilio konstrukcijos). Galų gale, lai sukasi tas variklis ant laisvų; sąnaudos visvien tebus palei litrą.
Straipsnyje mažoka smulkios informacijos apie devaisą, bet dirbti jis turėtų maždaug taip, kaip surašiau.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 25 2008, 17:58 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
"Baltik vairas" gaminodviracius panasiu principu, bet el variklis padedavo labai konkreciais greiciais. El., variklis buvo pati rato stebule. Pries ~5-is metus ~10klt kainavo ir metaliniu, griozdisku remu :evil:

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 ELLIPSIS 29 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007