WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 21:15

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Ratu geometrija
StandartinėParašytas: Bir 19 2008, 21:17 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
Sveiki, turiu beda.
Trauke i kaire, gana jau net nemaloniai, nuvariau skubiai daryti suvedimo (pries ilga kelione), pasitaike Kemi, visi kiti pabijojo, nes mat "mašina kilnojasi".
Kemi pasirodė viskas ok, tik pakėlė mašiną ir man iškart pasakė, kad neduos garantijos jei nepakeisim salenbloku, nes aceit nuo ju yra laisvumas. Na jo, kiek užmačiau jie buvo išties sudilę, ok, sakau, keičiam (žadėjo su visais darbais, ratu geometrija iki 600Lt).
Išvažiuoju, grįžtu - 596Lt (keisti priek,gal sailenblokai+ratu geometrija). Na, nuskausmino, galvojau dabar tai į kelionę "pavargau koliotis" važiuosiu :appl: išvažiuoju, žiuriu - į kairę taip pat kaip traukė taip traukia, atrodo nieko net nedaryta. Kaip kažkas bildėjo taip bilsteli. O kai atėjo naktis, dar ir mirgsėti visi pradėjo, kad su ilgom važiuojų, galvojau kame šaknys - ogi mašinos priekis pakeltas aukščiau nei buvo...
Nu bl. Nei kur dėtis, jau kely...
Žodžiu, paskambinau jiems šiandien pasakiau kas kaip - "na, žinokit čia nėr jokių garantijų, nesireguliuoja Xantijoj išvirtimas", tik suvedima darė.
Kaip suprasti tatai ?
Kai paėmė 600Lt jokių problemų nebuvo, kai paaiškėjo kad nieks nepsikeitė ir aš skambinu tai - "na, čia žinote..." makaroninimai prasideda.
Gal kas susidūrėt ? Kaip ten su tais išvirtimais ir suvedimais ?
Ko man iš jų prašyti ir tikėtis.
Kas daro normaliausiai hidraulinėms ateity ? Koks skirtumas nuo kitų darant suvedimą? Ką jie ten darė, kad man mašina pakilo ? Aukščio korektorių lietė ?
Bent kokių mazgų mestelkit, jei galit, nes ryt reiks su jais pyktis 11val :)
Ačiū.

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 19 2008, 21:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Vadinasi, problema ne priekinių ratų suvedime; jį normaliai padaro netgi "Kemi"...
Išvirtimas priekyje reguliuojasi tik sailentais ir mašinos aukščiu (t.y. iš esmės nesireguliuoja, jei sailentai neišplyšę, šarnyras neišsinėręs, o aukštis normalus).

Priekinių šakių sailentai-taip; geometrijai turi didelę įtaką. Kokius sailentus, turinčius įtakos geometrijai, keitė gale-neįsivaizduoju; ten tėra tilto atraminės gumos, bet važiuoklės geometrijai įtakos jos beveik neturi. O va suėstas galinis tiltas (ar nevažinėjai su išvirtusiais /-\ ratais?) netgi labai turi.
Kurių velnių išvis lindo prie aukščio korektorių-neįsivaizduoju, bet aukščių "Kemi" tau tikrai nesutvarkys.

Nuomonė būtų standartinė tokiems atvejams: pasikolioti nuvažiuoti gali, bet naudos tas neduos anei jokios. Pirma susitvarkyk važiuoklę Citroligoninėj, o jau paskui važiuok darytis suvedimo. Ir gali spjauti į akinius bet kuriam, kuris aiškins, kad Xantijai priekinių ratų suvedimas daromas kitaip, nei bet kuriam golpui. Vienintelis skirtumas-jei mašina be antisinko, jį daryti reikia užvestu varikliu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 20 2008, 09:10 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 28 2004, 12:54
Pranešimai: 555
Miestas: Kaunas
As saviskei suvedima dariau Siaures servise, tai pasts meistrelis sako negesink variklio, tegu buna uzvesta, nors antisinkas yra.

_________________
<< C5 '05 Break, 2.0HDi 135 Tendance


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 20 2008, 09:39 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
Ačiū!
tai jei pakelė priekį tas ir išvirtimas kitoks pasidarė, bet tai aš taip suprantu kad vienodai kitoks ? Ta prasme tas traukimo į kitą pusę neįtakoja ?
Kas dėl ratų... Kai pirkau, tas buvo prieš trejus metus, nuvažiavau i citroligoninę, pakeitė man šakę vienos pusės, guolius, nes buvo ta pati bėda kaip tu sakai, galas (/ \),
ar ta pati problema vėl gali kartotis ?
Pas Citroligonius sunku taip sau nuvažiuoti, kuo toliau tuo ten daugiau darbų ir "parankinių" kurie man iškadų smulkių yra pridarę ir savo techninio mokytumo tikrai neparodę.

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 20 2008, 09:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Gal balkis lenktas ar kažkas,kas susiję su juo?

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 20 2008, 20:59 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
Na, paskambino man, kad viskas tvarkoj, visi parametrai ok, tai siule apkeisti ratus (prieki su galu).
Atvaziavau anksciau ir spejau sudalyvauti dar tame procese, tai auksti pareguliavom (pasirodo priekis buvo ne per aukstai, o galas per zemai pagal dokumentus), sukeite ratus (prieki su galu) na ir tadam, mano supratimu traukimo nebera. Mistika, as cia del ratu sukeitimo, o gal del aukscio sutvarkymo? :)
Velniai zin, o gal jie vistik ji padare tik dabar ta suvedima...

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 25 2008, 08:49 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
Slėgi tikrinau, ir prieš veždamas į servisą ir po serviso.
Blyn, kažko vėl man traukia. nesuprantu. Toks vaizdas kad į tą pusę net vairą lengviau atmetą (išcentrinė jėga, susukus vairą ir leidžiant jam laisvai "atsisukti").
Kame šaknys...

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 25 2008, 10:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ne sykį susidūriau su tokiais cirkais (tiek XMuose, tiek Xantijose), kai, pakankamai ilgai pavažinėjus su klišais galiniais ratais, ašinis galinės svirties varžtas (-ai) tilte išgriauždavo elipsinę skylę (-es), ir joje laisvai plaukiodavo, taip keisdamas (-i) galinės ašies geometriją; ir kaskart nenuspėjamai; priklausomai tiek nuo mašinos aukščio, tiek nuo galo apkrovimo. Charakteringa, kad tada (išdilus tik vienoje pusėje) kažkurion pusėn į staigų posūkį dideliu greičiu mašina įeina pastebimai noriau, nei kiton pusėn. Kai išdilimas (elipsės) abipusis, galinės važiuoklės elgesys tampa išvis nebenuspėjamas.
Remontas tokiu atveju-arba keisti tiltą (brangu, ir labai), statyti įvores (bemaž niekas to nedaro) arba užvirinti varžtų skyles ir gręžti iš naujo (itin sunku tiksliai pagauti buvusį varžto centrą, o ir virintas metalas tampa gerokai silpnesnis už buvusįjį, t.y. linkęs vėl išdilti).
Jei problema būtent tame, pasirinkimas nepavydėtinas.
Bet kai žmonėms aiškini, kad geriau nevažinėti išklišusiais ratais, ir kad svirčių (šakių) guolius reikia keisti laiku, ir kad nereikia pirkti mašinų su klišais galiniais ratais, sugebančių tai išgirsti tebūna vienetai :) .

Bet problema, visgi, gali būti ir paprasčiausiai padangose... Ne toks jau retas atvejis, kad su vienomis šonan traukia, su kitomis-anaiptol. Pabandyk visas jas trumpam pripūsti iki ~3,2bar, ir pravažiuok kelis km, stebėdamas, ar yra pokyčių.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 02 2008, 08:22 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
Beje, del to pasislinkimo, pagalvojau tep. O ar butu ta beda jei nuvaziavus i servisa del nepadaryto ratu suvedimo jie pamato nepakitusius duomenis, suvedimas ok ?
Juk turetu but nusimuse nustatymai jei laisvumas yra ?

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 13 2008, 06:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nebūtinai. Šonan juk gali nešti ir dėl netinkamo išvirtimo, o ne vien suvedimo.
O išvirtimas- nei priekinių, nei galinių ratų- nereguliuojamas paprastomis priemonėmis.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ratu geometrija
StandartinėParašytas: Lap 13 2008, 13:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Nu palaukit žmonės, aš čia kažko nepagaunu. Jei darė suvedimą ant stendo, tai turėtų matytis ir ratų suvedimas ir išvirtimas. Pasižiūri pagal katalogus į leistinus nukrypimus ir tada sprendi. Jei suvedimas lievas tai sukioji traukas, jei išvirtimas - nu tada bėda :roll:
O suvedimą Vilniuje rekomenduoja darytis čia (7 postas): viewtopic.php?f=5&t=1686

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ratu geometrija
StandartinėParašytas: Lap 13 2008, 19:17 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pole rašė:
Jei darė suvedimą ant stendo

Jei :!:
Yra papigiajskų kontorų, kurių įranga teleidžia patikrinti suvedimą, o išvirtimo-ne. Tikrintas šiuo atveju išvirtimas, ar ne- nėr žinių.
Panašoka istorija buvo viewtopic.php?f=21&t=16534


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ratu geometrija
StandartinėParašytas: Lap 13 2008, 19:17 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 27 2008, 18:16
Pranešimai: 67
Miestas: kaunas
kas liecia Kemi tai kazkada buvau ant ju uzsiroves,tupciojo tupciojo vos ne viska keisti reikia pagal juos,spjoviau nuvariau y mehari ir padare suvedima be jokiu problemu!

_________________
Peugeot 407 SW 2010-11-25


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 15 2009, 16:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
GINTASZ rašė:
man paciam dare suvedima ir net nereikia variklio uzvesto laikyt
Nugi tikri durniai :) tie Citroen inžinieriai; jie kažkodėl visuose manualuose reikalauja daryti suvedimą užvestu varikliu. :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ratu geometrija
StandartinėParašytas: Rgp 15 2009, 19:41 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 19:19
Pranešimai: 150
Miestas: Anykščiai
Nu gal ne durniai. Hidrocitro tiksliausias kėbulo aukštis nuo žemės yra tik su veikiančiu varikliu. Beje suvedimą gali pasidaryti ir namie. Tam reikia tik slankmačio, medinės (metalinės) lystelės ir truputį lipnios juostos. Dar galima apsieiti su valu, vienu degtuku ir keturiais žvejybiniais kabliukais (vietoj lazerio). :)

_________________
Audi A6 Avant 2,5 tdi '99
Audi A3 1.6; LPG '98
BMW 320i '03


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007