proffanas rašė:
Mjo

.
Drąsiai spėju, kad nuvažiuosi arba ne

.
Ūžti jis tau pradėjo tikrai ne per vieną dieną; greičiausiai, ne per dieną ir numirs. Jei ten tikrai guolis, ir jam tikrai paskutinioji-perkaitinti jo neverta. Nevaryk virš 70, ir kas 10km sustok 10min poilsiui; lai atvėsta.
Bet visvien pirma siūlyčiau nusiimti ratą (gal ir stabdžių diską), ir įsitikinti, kame ten reikalas. Jei visgi skilusi guolio apkaba, tų 60km nuvažiuoti gali ir nepavykti.
Nei tu imk rato, nei stabdžių disko. Kad pamatyti guolį nuėmus ratą reikės:
1.Atjungti apatinį šarnyrą.
2.Atjungti vairo traukės antgalį.
3.Nuimti stabdžių suportą.
4.Nuimti stabdžių diską.
5.Nuimti ABS daviklį (atsargiai).+laidų laikikliai.
6.Atsukti ir ištraukti "granatą".
7.Atpalaiduoti ir ištraukti amortizatoriaus kotą.
8.Išsiima tas daiktas (nežinau kaip lietuviškai vadinasi) - stupica.
9.Guolio dar nepamatysi. Reikės bent išpresuoti rato ašį, kad jį pamatytum.
Taigi siūlau pasukioti pakeltą ratą ranka ir jei nesigirdi ūžesio, traškėjimo ar ratas jaučiamai neužsikirtinėja atsargiai važiuoti, kol guolis pradės įkyriai cypti. Tada jau galas.