proffanas rašė:
Sloikas rašė:
Buciau dekingas uz patarimus.
Prieš puolant patarinėti, visgi, norėtųsi žinoti, kelių kontūrų hidrosiurblys stovi, kaip krentant mašinai elgiasi vairas (čia kai krenta važiuojant), ir ar yra hidroaktyvas...?

Jei HA yra, ar jis veikė? T.y. ar buvo skirtumas tarp sport ir normal režimų? Ar mašina kilnojasi tvarkingai į visas padėtis?
Ir ar priekis išjungus variklį visada nukrenta per kelias sekundes, ar būna atvejų, kai nekrenta kelias valandas?
Jei nusibos skaityt tai spauskit alt+f4

Stabdziu kranuj tas pas mane muset kapute, nes is jegos uzspaudinejus stabdzius truputi nukrenta galas, atleidus vel pasikelia. 1) Kaip suzinoti koks siurblys?

Turbut pats paprasciausias, nes masina 93m, 6 sferos( jei cia pades kazkiek). 2) O kaip gali elgtis vairas? Juk masinos priekis lb stagiai krenta ir iskart pradeda keltis, sunku kazka pasakyt. Man arba tik atrodo arba priekis kritineja tik vaziuojant dideliu greiciu, arba tik tada pastebiu. Nes duobetomis gatvelemis vaziuojant tai nesuprasi ar ten krenta ar vel i sulini ivaziavai

3) Ar yra HA tai nezinau, bet knopke tai sviecia ta

. Manau, kad neveikia, arba nemoka as pajust skirtumo. Kartais atrodo kad kai knopke dega ryskiau, masina vaziuoja dar minksciau

. 4) Masina kilnojasi normaliai, visai gerai reaguoja i svirti.
Pries pora dienu issiardziau priekini korektoriu - buvo visai svarus. Db kai viska surinkau prasidejo dar idomesni dalykai. Ijungus varykli priekis kas minute staigiai kritineja ir toks garsas lyg saudo... Gali but kad oro priejo? Beto abu aukscio korektoriai leidzia LHM ir nesuprantu pro kur, lyg ir pro metalisnius vamzdelius nebega, kame galetu buti saknys? Sia savaite techikine varyt...
Nepykit, kad tiek daug prirasiau, bet cia kad maziau jum klausimu butu

Aciu labai
