Man buvo taip vazinejau nieko nelieciau, ziema griztant is toliiiii, pajudejau ir pajutau tuos smagiosius 1<->2 pavara, po poros km in nedideli kalniuka pradejo burgzti variklis, buksoti sankaba ir

automat fault

komputerio ekrano pranesimas

. Vaziuti kaip ir nevaziavo apsukos belekiek ,jausmas kad startuoji 4 pavara. pastovejus pasalus

`15 min ,uzkuriau pranesimas apie bug'a dingo ir O...Stebukle vaziuoja masiniukas... Su tokiom relaksacijom po 1val, 45 min, 30min davaziavau iki mylimuju namu
O kita diena viskas panasei, as pas meisterius ten suzinojau DAUG smagiu ziniu apie "new year" dovanas kurias turiu nupirkti savo automobiliukui

Pirma buvo
Po to susitaikiau
Po remonto smugiai kaip ir dingo...ir ilga laika buvo gerai, jau tik sushilus oram po pusmecio

vel atsirado ; kartais buna, kartais ne... Padejo liaudes ismintys, kitaip hidromazgas vel nuskausmintu.
O gi jis ir nesukelia slegio reikalingo...
Tepalas keiciasi dalinai `30-40% taigi, jei meistrai rekomenduoja keisti kas 60tukst 60/`3=20tukst grubei reiketu atnaujinti tepaliuka kainuoja apie 200Lt bet ko gero veliau maziau skauda subinyte
Verdiktas(meistru maciusiu sias dezes) kad ji apskaiciuota lengvesnem masinom o C5 dar ir Break jau daugoka...
O seip tikrai faina dezute masto neblogai, bet kaip minejo kolega kartais pasikerta... Ipatingai silta diena lekiant po Vilniu linksmiausiom valandom
Ir tam paiskinima isgirdau toki, deze uzkaista nuo beprotisku junginejimu kamsciuose, ir sukeldama apsukas pravaro beveik 2X daugiau tepalo per radiatoriu(vesintuva tipo uzdetu bent jau rimtesni

) i po kokiu 5-10 min viskas ok
