Čia temų daug radau apie termostatą, bet nieko konkretaus mano situacijai.
Sorry iš anksto, jei dubliuojuosi.
Pradėsiu nuo istorijos (gal tai svarbu). Kol viskas buvo gerai, temperatūra pasiekdavo =80° ir nekildavo, nei daugiau, nei mažiau, dragai, driftai, pencininko režimas, o temperatūra =80. Kartą kelyje pokštelėjo aušinimo šlangą, užkaito virš 100, susitvarkėm belekaip ir viskas vėl OK - 80 nei daugia nei mažiau. Aušinimo šlanga visąlaik minkšta.
Kitą kartą per gerą driftą į kalną pokštelėjo šlanga (ant ~4500 rpm) ir didžiulė bala (bet neperkaitinau virš 100°, užtai bambalį padėjau
). Bet šį kartą prakiuro šlanga, termostatas ir radiatorius ir gal dar kas nors :/. Teko keisti viską įskaitant ir ventylius.Dabar šlanga kieta, išbėga per bakelį, tik kiekvieną kartą išbėga mažiau (jei per 100 km tekdavo pilt ~4 litrus, dabar per tuos 100 km iki 1 litro), o šlanga lyg ir nebe tokia kieta atrodo. Temperatūra erzina, prisiskaičiau čia forume, kad 85° normalu, bet prisiminus istoriją - nelabai. Tiksliau, ryte kyla iki ~77, pravažiuoju visą Kauną, taip ir laikosi, daugiau pavažinėjus, pasiekia ~87, užsikuria ventiliatorius, kaip ir priklauso, nusileidžia iki ~82 ir taip cikliškai nuo 82 iki 87 jei neišvažiuoju į tiesiąją (tada =80°). Daugiau kaip 2500-2800 rpm neminu. Jokio menkiausio dūmelio iš duslintuvo nėra, nes kaip tik prieš kokį mėnesį iki nelaimės keitė vožtuvų gumeles. Duslintuvo vamzdis irgi sausas, tai ant liežuvio nėra ko tept. Tepalai nekrenta ir nekyla, spalva irgi "normaliai" tamsiai ruda. Pečiukas šyla kaip visada.
Kol nepradėjau ardyti variklio, gal pasižiūrėti aušinimą? Tik ant termostato nematau temperatūrų skaičių, o senas išmestas. Kaip manot, ar gali lievas termostatas taip nenormaliai šildyti? Būtų šaunu gauti tokį, koks buvo prieš tai, jei kas nors tokį įvardins. Toliau, galima būtų pasikeisti šlangas, bet šrotai mane tikrai apgaus, patarkit, kur ieškoti ir kokios kainos? Dar, turbūt svarbus dalykas ventyliai, nuo padangų visų jau nusukinėjau, o jie plasmasiniai ir greitai susidėvi dažnai nuorinant. Gal per juos gali oras patekti?
Ačiū už kantrybę.
