Citrusas rašė:
kiek esu mates fotkiu ir girdejes, tai tie amortikai isauna citroenui bestovint vietoje (uzgesintu varikliu). Ar tiesiog as dar ne daug girdejau ir maciau ir ne viska zinau, ar paprasciausiai amortikas dar niekam nera isoves vaziuojant su masina, ar uzvestam varikliui?
O čia priklauso nuo to, kiek ir kurioje vietoje išplyšta... Jei atplyšta tik išorinė sailento gumos dalis, ji po to dar gerą pusmetį tik bilda, pakol gumos pakraščiai apsitrina tiek, kad amortikas pro jį pralenda. Va tada ir būna patys geriausi smūgiai į kapotą, ir nutinka jie dažniausiai važiuojant

. Bet kad atrama pilnai atkeltų ar netgi pramuštų kapotą-nemačiau ir negirdėjau tokių atvejų. Kapotas paprastai išgelbsti nuo tragedijų. Būna, kad plyšta vamzdeliai (ypač be HA); būna, kad ratas sulesa posparnį ir netgi sparną (jei veiksmas posūkyje), bet apie mirtinus atvejus, kad ir kaip ieškojau, nieko neradau.
Kitas atvejis, kai išplyšta gumos vidinė dalis. Va tas dažniausiai nutinka stovint, be ženklesnių išankstinių įspėjimų (ryškus įspėjimas-tik prie skardelės priartėjusi sfera, tačiau didesnių bildesių nefiksuojama), ir paprasčiausiai pakelia kapotą. Dažniausiai netgi vamzelis ir kapoto amortikas lieka sveiki, taigi, nebūna net LHMo išsiliejimo. Čia, tsakant, variantas "soft".
O kaip nutiks kokiu konkrečiu atveju-iš anksto labai sunku numatyti. Tačiau, kaip minimum, kapotą tenka keisti, o tąją skardelę-tiesinti. Kapoto amortikas, sparnas, vamzdelis, pakabos dalys-čia jau kaip "pasiseks".