WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 19 2025, 07:10

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 177 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 8 9 10 11 12 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 08 2008, 13:24 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Pugas rašė:
praktiskai kas 150000 jie keiciami naujais,arba kapitalke.O jei purkstukas lieja-tai tik toliau bedu bus(galva,variklis ir t.t) :wink:
O tai pagal ka zhinoti, kad lieja, ar chia kai mashina turi >200kkm tai priimi kaip fakta?

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 08 2008, 16:27 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
Pugas rašė:
...
praktiskai kas 150000 jie keiciami naujais,arba kapitalke.O jei purkstukas lieja-tai tik toliau bedu bus(galva,variklis ir t.t) :wink:
Is kur tokie skaiciai,a? :bum: ..purkstukai kas 150 000, skriemulys kas 70 000....Mano beveik 200 000, ir niekas nekeista, ir nesiruosiu :x

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 08 2008, 21:23 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
Edma rašė:
Pugas rašė:
...
praktiskai kas 150000 jie keiciami naujais,arba kapitalke.O jei purkstukas lieja-tai tik toliau bedu bus(galva,variklis ir t.t) :wink:
Is kur tokie skaiciai,a? :bum: ..purkstukai kas 150 000, skriemulys kas 70 000....Mano beveik 200 000, ir niekas nekeista, ir nesiruosiu :x

cia tamstos valia,keisti nekeisti,su senais dyzelistais pabendrauk-netiek suzinosi!Paziurek i purkstuku ''raspylitelius'' apgrausti bus 90%...o tai jau parodo ju senuma(kiek km prabege) o galvute paziurejus matyt saltas prakaitas ispils :lol: ...O lenku gamybos skriemulys gali buti keiciamas ir kas 10 000,o gal ir greiciau :lol:


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 08 2008, 21:29 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
DasI rašė:
Pugas rašė:
praktiskai kas 150000 jie keiciami naujais,arba kapitalke.O jei purkstukas lieja-tai tik toliau bedu bus(galva,variklis ir t.t) :wink:
O tai pagal ka zhinoti, kad lieja, ar chia kai mashina turi >200kkm tai priimi kaip fakta?

praktiskai reikia pas dyzelistus vaziuoti,diagnostiniu kompu tik hidrauline puse paziuresi,per abratke dar patikslinti galima,o rimciausiai tai ant purkstuku stendo bosch :wink:LBM kaune turi tokia iranga :wink:


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 08 2008, 21:56 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Pugas rašė:
praktiskai reikia pas dyzelistus vaziuoti,diagnostiniu kompu tik hidrauline puse paziuresi,per abratke dar patikslinti galima,o rimciausiai tai ant purkstuku stendo bosch :wink:LBM kaune turi tokia iranga :wink:
Kad viska ir visaip patikrinti galima, ash tikiu, kad tai kainuoja - irgi zhinau. Alia klausimo esme kita - gal yra kokie nors paprastam vairuotojui juntami pozhymiai, pagal kuriuos jis bent jau galetu spresti ar jau reikia diagnostikos ar dar ne. Slieku ieshkoti galima iki negalejimo - klausimas tik ar verta. Paklausiu geriau paprastai, ar pvz. musu aptarinejama tema yra pakankamas pozhymis purskstuku diagnostikai atlikti, jeigu sakykim visa kita kaip ir tvarkingai atrodo(vairuotojo, pirmus metus eksploatuojanchio dyzeli, akimis :))
Sheip gal kazkiek ir kvailokai toks klausimas skamba, alia kai jau tiek shita tema ishnarstyta, tai negi niekas purkstuku netyrinejo? Kazkaip nesitiki...

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 08 2008, 22:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pugas rašė:
apgrausti bus 90%...o tai jau parodo ju senuma(kiek km prabege)
Šiaip tai, dažniau tas parodo, kas bakan pilta, o ne kiek km prabėgta.
Šiandien vienam TDI teko iš bako išpilti apie du litrus pjuvenų ir žvyro . Variklis ir dūmais pylėsi, ir kleketavo aršiau "Belaruso", bet problema buvo įvardinta vien "nesikuria". Purkštukams akivaizdžiai kajuk. O rida vos virš 150kkm ;) .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re:
StandartinėParašytas: Rgs 10 2008, 13:59 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Pugas rašė:
...dar galima bus per diagnostika pastebeti koks oro srautas bendras patenka ( mg ).dar pastebejau toki dalyka,pas hdi (kurie nelagina) erg atidarytas tik 4-5%,reiskiasi,atidirbtu duju labai mazai gauna o oro srautas-488mg.O kurie lagina-erg 16% atidarytas,oro srautas 311mg."Zagatke"!?
Ishsitraukiau chia sena Pugo zhinute, atsirado galimybe parametrus pazhiureti ir palyginti tiek ant savo mashinos ir po to prie progos ant tokios pat nelaginancios(reiks pazhystama prikalbinti), tai vat norejau pasitikslinti, chia tie % ir mg ant laisvu ar ant kazkokiu konkrechiu apsuku?
Ir gal dar kas zhino kaip tie mg/cp verchiami i kg/h, bo kalbejau su dyzelistu, tai jis tik kg/h vienetus supranta...

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Re:
StandartinėParašytas: Rgs 14 2008, 15:41 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
DasI rašė:
Pugas rašė:
...dar galima bus per diagnostika pastebeti koks oro srautas bendras patenka ( mg ).dar pastebejau toki dalyka,pas hdi (kurie nelagina) erg atidarytas tik 4-5%,reiskiasi,atidirbtu duju labai mazai gauna o oro srautas-488mg.O kurie lagina-erg 16% atidarytas,oro srautas 311mg."Zagatke"!?
Ishsitraukiau chia sena Pugo zhinute, atsirado galimybe parametrus pazhiureti ir palyginti tiek ant savo mashinos ir po to prie progos ant tokios pat nelaginancios(reiks pazhystama prikalbinti), tai vat norejau pasitikslinti, chia tie % ir mg ant laisvu ar ant kazkokiu konkrechiu apsuku?
Ir gal dar kas zhino kaip tie mg/cp verchiami i kg/h, bo kalbejau su dyzelistu, tai jis tik kg/h vienetus supranta...

Oro srautas cia neturi esmes(nejieskok slieku..)Standartiskai priklauso:ant xxx rpm~300mg;max~800mg.Kokia ten iranga jei kg matuoja :drunk: :lol: (pirma kart girdziu)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Re:
StandartinėParašytas: Rgs 18 2008, 18:37 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Pugas rašė:
Oro srautas cia neturi esmes(nejieskok slieku..)Standartiskai priklauso:ant xxx rpm~300mg;max~800mg.
Tai va, visgi prisiruoshiau slieku paieshkoti, palyginau savo ir pazhystamo 2.2 mataru keleta ipurshkimo parametru, pas pazhystama lagas mazhesnis(mane tenkintu), ant laisvu ir ant 3000RPM - dauguma parametru panashus, todel imesiu tik tuos kurie skyresi, pirmas skaichius mano mashinos, antras donoro:
Oro srautas, mg/cp - laisvos 241 vs 247(dzin) - 3000rpm 552 vs 670(idomu...)
Turbinos slegis, Bar - laisvos 1011 vs 1011 - 3000rpm 1152 vs 1270(idomu, be to idomu dar ir tai kad abiem atvejais slegis sutampa su kompo norimu slegiu)
Ipurshkimo kiekis, mm^3/stroke - laisvos 11 vs 8 - 3000rpm 10 vs 8
Purkstuku korekciju neminesiu, kadangi ant abieju mashinu ivairiu reiksmiu ten buvo.

Taip pat ishsiaishkinta, kad kietuju daleliu filtras ir jo regeneracija veikia, ir matomos itakos parametrams neturi nei shvarioj busenoj(ka tik po regeneracijos) nei paskutinej stadijoj, kai kompas jau nori keiktis, kad filtras uzhsikimshes. Chia tiesiog taip pasiseke pataikyti ant momento, kai slegio skirtumas jau link uzhsikimshimo buvo, tada pramyniau 5+ min ant 3000+ rpm ir prasivale - slegio skirtumas 0 - reiskias, kaip ash suprantu idealiai prasivale.
Cituoti:
Kokia ten iranga jei kg matuoja :drunk: :lol: (pirma kart girdziu)
Ne matuoja, o supranta - nu gal ne kg/h, o g/min - tipo daugumai mashinu butent tokiais vnt. rodo. O jei jau tox gudrus, pasakyk kas tas mg/cp ?

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Re:
StandartinėParašytas: Rgs 19 2008, 12:52 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
Ne matuoja, o supranta - nu gal ne kg/h, o g/min - tipo daugumai mashinu butent tokiais vnt. rodo. O jei jau tox gudrus, pasakyk kas tas mg/cp ?[/quote]
tarkim rodo:310mg/cp arba impulse,tai reiskia kad 310mg oro patenka i viena cilindra(~550cm3),likusi dalis oro grazinama i,per egr voztuva.Taipogi kompo programa pati,pagal matuokle oro srauto,bei map sensoriu nustato ipurskimo kieki ir paskuba ~5-8mm3/stroke bei pvz 12laipsniu ant 800rpm :wink:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Re:
StandartinėParašytas: Rgs 19 2008, 13:12 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
O purkstuku korekcija vertetu pamineti bent savo,butu aiskiau :taip:Aplamai visas kortas mesk cia savo auto :wink:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Re:
StandartinėParašytas: Rgs 19 2008, 13:38 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Pugas rašė:
Ne matuoja, o supranta - nu gal ne kg/h, o g/min - tipo daugumai mashinu butent tokiais vnt. rodo. O jei jau tox gudrus, pasakyk kas tas mg/cp ?
tarkim rodo:310mg/cp arba impulse,tai reiskia kad 310mg oro patenka i viena cilindra(~550cm3),likusi dalis oro grazinama i,per egr voztuva.Taipogi kompo programa pati,pagal matuokle oro srauto,bei map sensoriu nustato ipurskimo kieki ir paskuba ~5-8mm3/stroke bei pvz 12laipsniu ant 800rpm :wink:

Jei tu pvz. visa gyvenima butum dirbes su celcijais, o tau pasakytu farenheitus ir neturetum formules konvertavimui - tai tie farenheitai tau nieko nesakytu. Tas pat ir chia - mg i cilindra - nu tai ok - parametras reishkiantis kiek mazhdaug oro tenka cilindrui, o g/min - reshkia oro koks srautas eina per matuokle, ir jis suprantamas kaip kazkoks kiekis per laiko vieneta. Kiek ash suprantu tu mg/cp konvertinimui reikia zhinoti apsukas, o toliau kaip suprantu reiktu primesti, kad per viena apsisukima sudirba 2 cilindrai(vieno cilindro 4 taktu ciklas trunka 2 apsisukimus) - galim pameginti ishvesti formule: srautas(g/min) = srautas(mg/cp)*2*rpm/1000

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Re:
StandartinėParašytas: Rgs 19 2008, 13:51 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Pugas rašė:
O purkstuku korekcija vertetu pamineti bent savo,butu aiskiau :taip:Aplamai visas kortas mesk cia savo auto :wink
Prashom, negaila, vienetai, kaip ir pagrindinio ipurshkimo kiekio, t.y. mm^3/stroke, pirmas skaichius mano mashinos, antras "donoro":
1 purkstukas idle: 0.9 vs -0.03, 3000rpm: 1.13 vs -0.27
2 purkstukas idle: -0.2 vs -0.9, 3000rpm: -0.35 vs 0.19
3 purkstukas idle: 0.03 vs -0.82, 3000rpm: 0.03 vs -0.11
4 purkstukas idle: -0.66 vs 1.68, 3000rpm: -0.82 vs 0.11
Nu ir dar turiu:
Preinjection advance(laipniais), idle: 14 vs 14, 3000rpm: 37 vs 36
Main injection advance(laipsniais), idle: 0 vs 0, 3000rpm: 3 vs 3

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Re:
StandartinėParašytas: Rgs 21 2008, 12:53 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
DasI rašė:
Pugas rašė:
O purkstuku korekcija vertetu pamineti bent savo,butu aiskiau :taip:Aplamai visas kortas mesk cia savo auto :wink
Prashom, negaila, vienetai, kaip ir pagrindinio ipurshkimo kiekio, t.y. mm^3/stroke, pirmas skaichius mano mashinos, antras "donoro":
1 purkstukas idle: 0.9 vs -0.03, 3000rpm: 1.13 vs -0.27
2 purkstukas idle: -0.2 vs -0.9, 3000rpm: -0.35 vs 0.19
3 purkstukas idle: 0.03 vs -0.82, 3000rpm: 0.03 vs -0.11
4 purkstukas idle: -0.66 vs 1.68, 3000rpm: -0.82 vs 0.11
Nu ir dar turiu:
Preinjection advance(laipniais), idle: 14 vs 14, 3000rpm: 37 vs 36
Main injection advance(laipsniais), idle: 0 vs 0, 3000rpm: 3 vs 3

Purkstuku korekcija normali(bent is uzfiksuotu),nemaisytu patikrint ir abratke visu 4,taip,kaip buna ir korekcija gera(o purkstukas myza cilindre).Yra dar vienas nuansas:netik ant laisvu ir 3000rpm ziurima korekcija! :mrgreen:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Re:
StandartinėParašytas: Rgs 21 2008, 13:02 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
Jei tu pvz. visa gyvenima butum dirbes su celcijais, o tau pasakytu farenheitus ir neturetum formules konvertavimui - tai tie farenheitai tau nieko nesakytu. Tas pat ir chia - mg i cilindra - nu tai ok - parametras reishkiantis kiek mazhdaug oro tenka cilindrui, o g/min - reshkia oro koks srautas eina per matuokle, ir jis suprantamas kaip kazkoks kiekis per laiko vieneta. Kiek ash suprantu tu mg/cp konvertinimui reikia zhinoti apsukas, o toliau kaip suprantu reiktu primesti, kad per viena apsisukima sudirba 2 cilindrai(vieno cilindro 4 taktu ciklas trunka 2 apsisukimus) - galim pameginti ishvesti formule: srautas(g/min) = srautas(mg/cp)*2*rpm/1000Siaip tikslios proporcijos nera pas dyzeli(kaip su benzu ir dujom)oro visda buna daugiau nei reikia,ir egr pasalina likuti, droseline sklende irgi atlieka savo darba siam reikalui,tuo paciu ir mazina triuksminguma variklio :lol:


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 177 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 8 9 10 11 12 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007