Pole rašė:
bet tai vis tiek nepaaiškina pamėlynavimo.
O man atrodo, kad paaiškina

. Teoriškai, hidrocilindras su LHMu turi kontaktuoti tik savo dugnu; tam apačioje stovi ir salnikai. Vidurinė besitrinanti štoko dalis neaušinama. Čia dar yra niuansas, kad kai apatiniai salnikai jau leidžia, štokas visgi kažkiek aušinamas; karštas LHM eina į guminę abratkę ir grįžta bakelin.
Kažkada pasihemorojinau pamatuoti sferų temperatūras, bet nedašuto po gero prasinešimo žvyrkeliu pamatuoti ištrauktų štokų. Skaičiai tikrai būtų triženkliai.
http://cx.podolsk.ru/board2/viewtopic.p ... c&start=15 antras nuo apačios postas.
Pole rašė:
nors viršutinė jo dalis (kad ir ta po atbojniku) visada yra atvira didesniam ar mažesniam atmosferiniam poveikiui

Viršutinė jo dalis dažniau yra cilindro viduje (ypač pas pirmoką

), o važiuojant pakankamą apsaugą suteikia tos "garmoškės"-dulkėsaugiai. Be to, judantis daiktas nepūva

. Ir plieno sudėtis turėtų būti artima neržaveikai; špižiaus, kuris surūdytų per porą dienų, čia nepritaikysi ir neužcementuosi iki reikiamo "veidrodžio".
O nuriebalintas štokas lauke per savaitę pasidengia rūdžių dėmelėmis; jau bandžiau.
Žiūrėsim, kuo tavo atveju viskas baigsis. Aš idėjos išspausti kažkokį vašką iš senų priekinių hidrocilindrų jau atsisakiau.