Na gal ir gavosi nerazbericha, bet jau kad pradėjau tai pabaigsiu apie tą C5 (X7). Dėl erdvės galvai gale tai sutinku, aukštesniems keleiviams toureris būtų geriau. Vitrinų dydis čia na liubitelia, man pvz. nepatinka kai per šoninį langą reikia pasistiebus žiūrėti, bet pas C5 gali normaliai pasikelti sėdynę priekyje, nes galvai erdvės tikrai pakanka ir tada tas klaustrofobiškas jausmas nebekankina. Galinis matomumas išties varganas ir parkavimo pagalba jam yra beveik būtina. Būtau turbūt apsiverkęs be jos pas savo požeminiam parkinge.
Kažkas čia rašė, kad nesupranta kam reikalingas spidometro dubliavimas, o aš manau kad jis labai tikslingai padarytas, nes mechaninė spidometro skalė yra ganėtinai smulki ir kai rodyklė taip stiliovai vaikšto iš viršaus nėra taip lengva užmetus akį pastebėti kokiu greičiu važiuoji, tad man tas elektroninis greičio indikatorius pasirodė visai naudingas.
Na exclusive'as tikrai maloniai nustebino savo apšvietimo paketu - durų rankenėlės pašviestos, bardačioko fasadas papildomai pašviestas ir net dėtuvės duryse turi judesio sensorius, kai dedi ką nors patamsyje automatiškai apsišviečia
Kas liečia HDi motorą su 6 pavarų automatu - sau nepirkčiau nes tas malonumas atsieina extra 10kLT, o salerkos ryja mieste sėkmingai 10,3 l/100 identiškai tiek kiek mano pūgas benzo. Sukimo momentas kaip ir automatas smagesnis bet ne ant tiek. Žodžiu savo reikmėms lieku prie 2.0 BVA Confort H3+ benzinkos

, tuo labiau kad visas to automobilio kaifas yra H3+

NaviDrive už extra 7kLt mano akim taip pat useless devisas už tokias babkes, na nebent tik kad krūtai atrodo raba šiaip babkėm esi aptekęs.
O čia exclusyvo kalėdinė eglutė
