Taip. Daug laisvadienių- gėris. Ksantija garaže jau apie tris mėnesius stovi ant kelmų, nes tikslas ne tik buvo sumontuoti nenusėdimo sistemą, bet sutaisyti pavarų dėžę, pakeisti sankabą, sutvarkyti pakabą ir kitus dalykus, kurie man pasirodė reikalingi, ką ir nuveikiau. Be to dirbau ne kasdien ir neskubėjau.
Taigi, kaip jau rašiau, nukėlus pavarų dėžę, žymiai patogiau dirbti. Ksantiją pakėliau ant keturių kelmų. Gale nusukau korektorių, reguliatorių, vamzdžius į hidrocilindrus. Kai kas atsisuko labai nelengvai. Atsegiau ilguosius vamzdelius nuo kėbulo. Atleidau priekinį tiltą. Nuėmiau ir hidrorezervuarą, abs bloką, viskas sužymėjau, kad surenkant nekiltų nesusipratimo. Nusukau priekinį aukščio korektorių. Nuėmiau galinį duslintuvo bakelį, atsarginį ratą. Priekyje po stabdžiu čiaupu atsegiau ir atpalaidavau visa vamzdelių pynę. Kad būtų greičiau, daug ko galima buvo ir nenuiminėti, bet aš nutariau išplauti ir kiek galima daugiau hidrosistemos dalių ir pasidaryti vietos, kad būtų patogiau dirbti.Atlaisvinau galinį tiltą- kairėje abi pagalves, dešinėje pakako tik galinę. Tada atsirado geresnis priejimas prie vamzdelių, kurie driekiasi tilto viršumi. Juos visus atsegiau.
Čia brėžinys, rodantis, kokių vamzdelių nereiktų išviso atsukinėti.
O čia brėžinys, kuriame parodyta, kaip jungiu ir kuriuos vamzdelius sukioju.
Pakeičiau ilgajį vamzdelį 1 iš stabdžių čiaupo viršaus priekinio lizdo ilgesniu. Pradėjau nuo dešinės pusės keturšakio 2 jungimo. Prie jo prijungiau ilgąjį pakeistąjį vamzdelį 2A iš stabdžių čiaupo viršaus priekio. Toliau prisukau nenusileidimo sfera 3 ir sujungiau ją su dešiniu keturšakiu 2. Nenusileidimo sfera su dešiniu keturšakiu 2 jungiasi storesniu vamzdeliu 3A, todėl svarbu, kad dešiniame keturšakyje būtų viena anga didesne (prie jos ir jungiasi vamzdelis iš nenusileidimo sferos) už likusias dvi. Tada pritvirtinau aukščio korektorių 5 su mechanizmu, kurį sujungiau su keturšakiu 4 vamzdeliu 5A prie nenusileidimo sferos.
Galinį kietumo reguliatorių 6 prisukau prie galinio tilto .Nuo jo nuvedžiau vamzdelius 6A ir 6B į nenusileidimo vožtuvą 7 . Iš nenusileidimo vožtuvo nuvedžiau vamzdelius 7A ir 7B į keturšakį ir aukščio korektorių. Vamzdelį iš priekio 8 iš apsauginio vožtuvo prijungiau prie nenusileidimo vožtuvo. Sujungiau kietumo reguliatorių 6 su galiniais hidrocilindrais 9. 10 vamzdelį prijungiau prie aukščio korektoriaus, o grįžtančiuosius 11 užmoviau ant savo lizdų.
Nusukau keturšakį ir jungiantįjį vamzdelį 12. Laisvi nusukti nuo jų vamzdeliai jungiasi į nenusileidimo vožtuvą. Vamzdelį 13 prijungiau prie nenusileidimo vožtuvo. 13A jungiau į kitą nenusileidimo vožtuvo lizdą. 13B sujungiau su nenusileidimo vožtuvo lizdu. Taip pat prijungiau 13C nuo priekinio korektoriaus. 13D taip pat prisijungia nuo aukščio korektoriaus. Visų vamzdelių ilgio pakanka, tik reik truputį juos palankstyti.
Pagrindinis klausimas, kuris man buvo iškilęs ir kuris neaiškus iki šiol, kodėl skirtingai jungiasi aukšto slėgio vamzdelis iš apsauginio vožtuvo į priekinį ir galinį vožtuvą. Pasiaiškinau logiškai vožtuvų veikimą, bet vistiek nesupratau jungimo skirtumo tikslo. Pasižiūrėt tikrovėj teko tik XM-e, bet ten vėl kitaip. Dėl to truputį buvo baisu, kai užvedžiau mašiną.
Čia brėžiniai su nenusėdimo vožtuvais.
Priekinis ir galinis- vienodi.
(a) = sistemos slegis iš apsauginio vožtuvo.
(b) = pakabos slegis (kairys hidrocilindras) .
(c) = tiekimas i aukscio korektoriu .
(d) = pakabos slegis (aukscio korektoriaus ir nenusedimo sferos link) .
(e) = pakabos slegis (desinys hidrocilindras) .
Voztuvas tiekia sistemos slegi (a) i aukscio korektoriu (c) .
Kada voztuvas yra ramybes busenoje, stumoklis (16) spyruokles spaudziamas yra savo lizde ; sujungimas tarp pakabos slegiu, toliau i aukscio korektoriu (d) ir i hidrocilindrus (b) ir (e), negalimas .
Kada tiekiamas sistemos slegis (a) yra pakankamas, stumoklis (17) pastumia stumokli (16),suspausdamas spyruokle ir atidarydamas sujungima tarp pakabos slegiu (d), (b) ir (e) .
Priekinio ir galinio vidaus struktura vienoda.
(a) = sistemos slegis iš apsauginio vožtuvo.
(b) = tiekimas i kietumo reg.elektrovoztuva .
(c) = tiekimas i aukscio korektoriu .
(d) = pakabos slegis (aukscio korektoriaus ir nenusedimo sferos link) .
(e) = pakabos slegis (is kietumo reguliatoriaus) .
Voztuvas sujungia sistemos slegi (a), kietumo reguliatoriaus elektrovoztuva (b) ir aukscio korektoriu (c) .
Kada voztuvas yra ramybes busenoje, stumoklis (16) spyruokles spaudziamas yra savo lizde ; sujungimo tarp pakabos slegio, aukscio korektoriaus (d) ir kietumo reguliatoriaus (e), nera .
Kai tiekiamas sistemos slegis (a) yra pakankamas, stumoklis (17) pastumia stumokli (16),suspausdamas spyruokle ir sujungdamas pakabos slegius (d) ir (e) .