taurius rašė:
Ramiai, turim viena klienta, kuris jau trecia karta i C5 II i 2l hdi 100kw ipila benzino pilna baka ant tuscio dyzelio ir vaziuoja kol sustoja...
Kolkas pasekmiu nematyt

Turim klientą, kuris dar tik antrąsyk užsipylė į TDI pumpedūzą benzo... Ir dar važiuoja... Po bako plovimo, ir vamzdyno prapūtimų.
Turim klientą, kuris dar tik antrąsyk užsipylė į P206 HDI benzo... Ir išvis, po žiemos turim visą krūvą klientų, kurie dar tik pirmąsyk gyvenime užsipylė benzo vietoj dyzelio

. Patį "aktą", kaip iš kuro filtro išleista toji "saliara" užsidega ar netgi sprogsta, prikišus žiebtuvėlį, nufilmavęs turiu ne vieną, bet vis patingiu krauti inetan.
Kas linksmiausia, tai dar nė vienas klientas niekada neprisipažino padaręs tokią nesąmonę, nors kas savaitę pakliūva bent kelios tokios mašinos. Visada būna arba "čia žmonos mašina, nežinau ką jai darė", arba "daviau sūnui mašiną, tai gal ir užpylė, nes žino, kad mašinos važiuoja ant benzo", o kiti ir išvis maikę nuo krūtinės plėšia, kad "negali būti". Prisipažinimo, kad "taip, suklydau" nebuvo nė vieno, iš gal 60 atvejų

. O degtuką pakišus, tik pufff- ir dega... Saliara, panimaješ

.
Jei mašinai užgesus, jos nebandoma dar užkurti per prievartą (tampant etc.), paprastai nukenčia tik plunžerinės grupės, tepamos tosios saliaros (benzas nieko nė velnio netepa). T.y. pareina kuro siurbliai, purkštukai ir slėgio reguliatoriai. Pakenkimai didele dalimi priklauso nuo mašinos ridos; kuo daugiau gyvenimo matęs siurblys, tuo lengviau jį užmušti. Jei purkštukai bei slėgio reguliatorius jau ragavę brudnos saliaros, nuo benzo nesunkiai galutinai numiršta ir jie. Nu ir automatiškai, dar tenka keisti kuro filtrą, bei prapūsti visą vamzdyną. Šiaip, neretas atvejis, kai benzo užpylimas, ypač jei nežymiomis proporcijomis, praeina be jokių pasekmių.
Apie tas "gamintojų rekomendacijas" pilti benzą į saliarą, nereikia svaigti. Čia grynai sovietinis išradimas, skirtas palaikyti motoro (pvz., KAMAZuose, IKARUS autobusuose, ar 123 2.0D mersuose) gyvastį važinėjant su brudna rusiška saliara dideliuose šalčiuose žemiau -20C. Bet net ir patys rusai pripažįsta, kad jei benzo procentas viršyja vieną dešimtąją bendro tūrio, tiek kuro siurblys, tiek po ilgesnio laiko ir mataras "truputį" sugenda. Todėl, gal verčiau nereikia dyzelio sistemai to benzo

.
offca rašė:
Per pylimo angą neina, kažkokios grotelės įdėtos, servise tik pažiaukčiojo pusvalandį ir nieko nepadarė.
Tam normaliai (ir greitai) būna išlupamas bakas, nes daugumai mašinų kitų variantų išvalyti baką nėra. Bakas eina pas "kercherį", paskui pas "feną", ir išeina švarus ir sausas. Visa nuėmimo/uždėjimo procedūra su plovimu ir džiovinimu, priklausomai nuo bako konfigūracijos (nuėmimo sunkumo; golfui pvz. tenka nuimti ir galinį tiltą) ir užterštumo, gali užtrukti ir visą dieną. Kaina- atitinkama. Jei norisi už dyką, tada "meistrai" ir tegali tik pažiaukčioti ar akis pavartyti.
offca rašė:
oru kuro sistemoj, kurį pripūtė bandydami išpilti saliarą.
Tsakant, gal tu duok geriau tą tačkę normaliems meistrams

. Oro "pripūsti" niekaip tau negalėjo; galėjo nebent suplėšyti kuro padavimo žarnas, per kurias dabar ir pasiurbiamas oras. Jei problema tikrai papildomame ore

.
Panašu, kad turi problemą su antipoliušinu, ir kad tau jau ribojamos apsukos

.