Kaip jau kiti minėjo neimk benzino 2.0hpi ir to su 4AL automatine dėže.
Aš dabar imčiau jaučiu 2.0HDI 98kw arba 2.2 HDI 2004 metų su 6 bėgiais.O dar geriau 2005 1.6hdi 16v kuro sanaudos 5-6l.
Geras tas 80kw 2.0 HDI variklis sanaudos 7l.didesniuose miestuose plius 1,5-2l. Užtenka tos traukos aplenkt galima ir gerai. 160-170km/h važiuoja jis laisvai.Sakot skriemuliai žvakės kainuoja?
O 2.2 hDI irgi kainuoja du velenėliai 16 ventilių, o kur nesamonės su FAP? Kintamos geometrijos turbina tikrai brangesnė už 2.0. Priekinės kaladės skiriasi, tepalo reik 0,5 l daugiau.Vožtuvų gumelių 16, elektrovakuaminiai vožtuvėliai 5 atrodo.Motoras jautresnis kuro kokybei. Jei exlusive tai automatiškai R16 215/55 padangos po 370lt/vnt.
Kaip nusipirkau prieš 2metus kas keista: variklis buvo lavonas bėgęs virš 333000km prižiūrėtas baisiai.Man atrodo buvo nekeisti tepalai, ir nutrauktas dirželis kažkas bandė remontuot.
Žiedai 450lt.
Vožtuvų gumeles 16vnt 36lt
Velenėlio manžetas ~15-20lt
Turbina dėvėta 800Lt (senoji buvo su sparnuote sutraiškyta ir ašele klebančia)
Galvos tarpinė 130Lt
galvos šlifavimas 30lt
Indėklai 90lt
Vožtuvas išmetimo įsiurbimo 70lt
Paskirstymo diržas contitech 130lt
Generatoriaus diržas gates 80lt
Generatoriaus diržas dayco 55lt
kondicionieriaus užpildymas 100lt
įtempėjai 2x60Lt=120lt
Reaktyvinės traukos kompensatorius 30lt
starteris nenaujas 130lt (senajam solenoido kontaktai apdegę)
Pusašis ne vairuotojo pusės nenaujas 300lt
žieminės padangos dunlop 880lt
aliuminiai ratlankiai 4vnt 220lt
persiūtos sėdynės 800lt
elektrovakuuminis vožtuvėlis nenaujas 50lt
aušinimo skysčio daviklis ~37lt
Pakaitinimo žvakės febi 144lt.
Akumuliatorius 320lt.
šarnyras apatinis 50lt
stabilizatorius 50lt
vairo traukės antgaliai restauruoti 50lt
Turbinos patikra ir išvalymas 80lt
FAP filtro operacija ir ESP/ASR tvarkymas 450lt.
purtkštuko adata 250-300lt su kalibravimu ir patikra (dar nekeičiau)
aušinimo radiatorius 550lt (dar nekeičiau)
Variklio pagalvė 80Lt (dar nekeičiau).
Filtrų ir tepalų neskaičiuoju ir sunaudoto laiko neskaičiuoju.

Be to buvo pirkti spec įrankiai dinamometriniai raktai, vožtuvų išėmimui ir kt.
C5 v6 išlaikymas turėtų būt dar brangesnis, o 2.0 hdi šiek tiek mažiau.Pasidalinkit išlaikymo patirtimi
