WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 08:12

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 88 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 01 2008, 10:43 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 30 2008, 16:26
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
Karolisxm rašė:
Pugai, nekeisk tepalo ir suzinosi kokia jo reiksme varikliui. O jeigu variklis nuolatos smaugiamas tai tepalas gerokai anksciau susidevi nei vartotojo vadove parasyta. Taip pat ir ausinimo skysti tik destiliuotu skiesti patariu, jeigu nenori variklio perkaitinti is kiemo "spricais eidamas"
P.s. Xmui turbina iki 1.5 bar isspaudes buvau, taigi kaip variklis jauciasi po "tiuningo" (gal ir nekokybisko) siek tiek zinau


Jei manai, kad visa galingumo kelimo esme - turbinoje - klysti :) pvz., Kia Sorento 2.5CRDi arba Toyota Yaris 1.4D4D turbinos slegis aplamai nevaldomas kompo, taciau masinos vaziuoja, ir dar taip, kad skambina ir dziaugiasi zmones :)
Jei mechaniskai uzkelei taip turbinos slegi ir visa kita palikai likimo valiai - kito rezultato negalima tiketis :/
Apytiksliai karta per menesi tenka perdarineti savadarbiu "zinovu" perdarytas masinas: kas nemokamai chipuoja, kas po 300Lt, rezultatas visvien vienodas - tam kad zinot ka darai, reikia ilgus metus prasedeti domintis vien siaura sritimi. Graudoka ziureti i variklius ir masinas po tokiu "tiuningu" ;)

_________________
Galingas chip tuning:

- Profesionalus kompiuterinis variklių tobulinimas
- DPF/FAP darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu

http://www.galingas.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 01 2008, 11:22 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
galingas.lt rašė:
Realiai, Citroen-Peugeot grupes varikliuose iki HDI, is programines puses nera ko listi i ta masina. Chimicint kazka ir imti pinigus galima, bet mes tuo neuzsiimam - rezultato visvien nebus tinkamo :)


Supratau, ačiū, dabar bus ramu miegoti :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 01 2008, 20:20 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
Saves specu niekaip nedrysciau pavadinti. O be slegio seno(mechaniniu siurbliu) citroen dyzelio nelabai juntamai "uzpimpinsi" Kuro kiekis buvo taip pat padidintas. Bet slegi paminejau tik kaip pavizdi, kad turbinai turi buti labai garas tepimas kaip ir visoms judancioms dalims, kurios buna papildomai apkraunamos del chip tuningo. Nes negaliu pasakyti skaiciais kokie apkrovimai alkuninio kakliukams indeklam ir t.t.
www.signalas.lt Kreipiausi i sia imone, jie sake, kad 2.1 td 97-u su lucas siurbliu "chipina" ir, kad liksiu tikrai patenkintas, o jus sakote, kad ne. Tai "Signalo" chebryte sh..a stumdo :?: :?:

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 01 2008, 22:12 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 30 2008, 16:26
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
Karolisxm rašė:
Saves specu niekaip nedrysciau pavadinti. O be slegio seno(mechaniniu siurbliu) citroen dyzelio nelabai juntamai "uzpimpinsi" Kuro kiekis buvo taip pat padidintas. Bet slegi paminejau tik kaip pavizdi, kad turbinai turi buti labai garas tepimas kaip ir visoms judancioms dalims, kurios buna papildomai apkraunamos del chip tuningo. Nes negaliu pasakyti skaiciais kokie apkrovimai alkuninio kakliukams indeklam ir t.t.
http://www.signalas.lt Kreipiausi i sia imone, jie sake, kad 2.1 td 97-u su lucas siurbliu "chipina" ir, kad liksiu tikrai patenkintas, o jus sakote, kad ne. Tai "Signalo" chebryte sh..a stumdo :?: :?:


Nenoriu kad pasirodytu, jog drabstausi smeiztu, todel pateiksiu tik faktus:

1. Paziurejus i daromu masinu sarasa, Signalas.lt "chipuoja" viska, kas chipuojasi, t.y. varikli dalinai ar pilnai valdo kompas. Pvz. benzininiai atmosferiniai varikliai be jokiu turbinu ir t.t. - padarei "programa", pasodinai zmogu i masina, jam atrodo, kad skirtumas galingumo yra. Nedidelis, bet yra :) Pavazineji, paziuri kad skirtumo nelabai yra. Pastatai masina ant stendo, pamatai kad prisidejo 5-7Ag ir 10-12Nm... hmmm - vadinasi, trumpam psichologinis "tiuningas" suveike. O toliau kas??? :) Realiai tokie "pokyciai" yra ne chip tiuningas, o pinigu melzimas is zmoniu. Mes tuo neuzsiimam - kliento nuomone praejus laikui yra svarbiau uz pajamas, nes tik taip darbas sekmingai tesiasi toliau. Pirmas skirtumas.

2. Signalas.lt Klaipedoj yra tiesiogiai priklausomas nuo Kaunieciu chiptuning.lt, taciau irangos naujesnems masinoms daryti neturi - siuncia i Kauna (s.m. Rugsejo men. informacija), ir abu savo ruoztu pagrindine veikla nuo senoves turi viena: spidometru atsukinejimas, magnetolu iskodavimas, imobilaizeriu "taisymas" ir pan.
Tokios istaigos bent jau Vilniuje turi liudnoka patirti bandant "chipuoti" masinas.

O kas stumdo ir kas siulo paslaugas - parodo rinka ir klientu atsiliepimai :) Jei mazai informacijos - neturiu teises nieko pirsti, galiu tik patarti ieskotis informacijos, ir pagal atsiliepimus greit susidarys ispudis kuo pasitiketi, o kuo - ne: Google visagalis, nieko nepaslepsi :)

dali informacijos kuria buvau parases, istryniau - manau truputi perdaug parasiau. Kas spejo perskaityt - tas spejo. Nenoriu gadinti darbo kitiems - as uz sveika konkurencija, prisiminiau :)

_________________
Galingas chip tuning:

- Profesionalus kompiuterinis variklių tobulinimas
- DPF/FAP darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu

http://www.galingas.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 01 2008, 22:50 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
Na nera jie ten tokie pinigu melzejai. Perspejo, kad atmosferiniu benzininiu chipuoti neapsimoka 8)

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 02 2008, 07:59 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 30 2008, 16:26
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
Gerai, kad perspeja. Manes neperspejo kai domejausi, o labai atkakliai siule "chipuoti" BMW 320i :) O 2.1TD... nu as nieko negaliu pasakyti daugiau sitoj vietoj :)
O klientu is Klaipedos ir aplamai Zemaitijos ir Kaune, ir net Vilniuje daznai pasitaiko. Vadinasi, tam yra savu priezasciu.

_________________
Galingas chip tuning:

- Profesionalus kompiuterinis variklių tobulinimas
- DPF/FAP darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu

http://www.galingas.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 02 2008, 11:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
o kiek kainuotu Citroen C8 2.2HDI pachipuot, ir koks skirtumas nuo esamu KW ir Nm butu?

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 02 2008, 11:18 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Pavyzdžiai ir kainos:

109 Ag / 250 Nm ››› 136 Ag / 310 Nm (Citroen 2,0 HDI) Kaina - 650 Lt

130 Ag / 285 Nm ››› 160 Ag / 370 Nm (Audi 1,9 TDI) Kaina - 650 - 750 Lt

184 Ag / 390 Nm ››› 230 Ag / 510 Nm (BMW 330d) Kaina - 850 Lt

115 Ag / 280 Nm ››› 140 Ag / 340 Nm (Alfa Romeo 156 1,9 Jtd) Kaina - 650 Lt

140 Ag / 320 Nm ››› 175 Ag / 400 Nm (Audi A3 2.0 TDI) Kaina - 800 - 1000 Lt

233 Ag / 450 Nm ››› 275 Ag / 520 Nm (Audi A6 3.0 TDI) Kaina - 1100 - 1300 Lt

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 02 2008, 11:28 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 30 2008, 16:26
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
Aciu uz pagalba. Pridesiu, kad nezymiai kainos gali skirtis del programu sandaros, sudetingumo, pavaru deziu tipu. Tas labiau aktualu naujesnem masinom. Tarkim, VAG 2.0TDI paprasto mechaninio be DPF (dyzylio kietuju daleliu filtro) ir tokio pat su DSG deze, DPF ir kokia nors naujesne programos versija kaina gali skirtis ir 500-600Lt. Jei dar pridesim perrasymo "pedsaku" panaikinima garantinems masinoms - kaina dar isauga. Taciau viskas proto ribose, aisku.

_________________
Galingas chip tuning:

- Profesionalus kompiuterinis variklių tobulinimas
- DPF/FAP darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu

http://www.galingas.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 02 2008, 11:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
bet pagal lentele prisideda ~20% AG, cia kaip suprantu standartiskai, ar galima dar daugiau? nes kazkur teko skaityti jog policijos auto galia padiddinta ~70%

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 02 2008, 11:57 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 30 2008, 16:26
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
Cia vidurkis. Rezultatai skirtingais atvejais labai nevienodi. Tiesiog daugumai masinu "saugus" galios rezervas yra 20-30%. Visa kita - atskirai ziurima :)

_________________
Galingas chip tuning:

- Profesionalus kompiuterinis variklių tobulinimas
- DPF/FAP darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu

http://www.galingas.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 02 2008, 23:31 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
galingas.lt rašė:
xminde rašė:
O 1999 metų XMo 2,1 turbo zyzelį galima čipiškai papimpinti? :roll:

Realiai, Citroen-Peugeot grupes varikliuose iki HDI, is programines puses nera ko listi i ta masina. Chimicint kazka ir imti pinigus galima, bet mes tuo neuzsiimam - rezultato visvien nebus tinkamo :)

Dėl to, kad niekada nepavyko normaliai padaryti (kalba eina apie P8C su elektronikos valdomu Lucas siurbliu variklį), ar kad realiai iš jo nieko nebeįmanoma išspausti?
Patikslinus klausimą, ar darote dar ir kažką "mechaniškai", ar verčiatės vien tik "programiškai"?


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 03 2008, 00:16 
Atsijungęs
DUK moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 25 2005, 19:54
Pranešimai: 630
Miestas: Vilnius
galingas.lt rašė:
.......

Turiu tamstai tokį klausimą: sakykim, atvarau aš jums savo automobilį ir prašau pačipinti. Ar jūs tikrinat mano auto mechaninę pusę prieš duodami atsakimą ar ne? T.y. ar patikrinat turbinos sistemos slėgį, sandarumą ir pan. Gal kor nors koia nors žarnikė orą leidžia, ar tepalai sunkiasi ar dar koks š... Ar darot čipinimą nepatikrinę tokių dalykų? O gal patikrinat ir atsisakot daryti? Papsakok, kaip yra su šituo klausimu pas jus.

Ačiū.

P.S. Beja, ar jūsų variklio pačipinimas įtakoja automatinės pavarų dežės darbą? Po pačipinimo, netenka ir ten prikišti nagų? Auto 2002 C5 2.2 HDI

_________________
Mjo, ir reikėjao man pirkti ta Citroena...


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 03 2008, 07:43 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 30 2008, 16:26
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
Pugas rašė:
prie ko cia tie skysciai-susieti su ciptiuningu?

Skaitau aš tavo postus, ir vis stiprėja įspūdis, kad turimas reikalas su eiliniu "gazas-dugnas" stiliaus veikėju :) . Kai mašinoje težinomas vairas, ir gazo pedalo vieta. Visa kita, išskyrus neonkes- penktaeilis reikalas.
galingas.lt rašė:
xminde rašė:
O 1999 metų XMo 2,1 turbo zyzelį galima čipiškai papimpinti? :roll:

Realiai, Citroen-Peugeot grupes varikliuose iki HDI, is programines puses nera ko listi i ta masina. Chimicint kazka ir imti pinigus galima, bet mes tuo neuzsiimam - rezultato visvien nebus tinkamo :)

Dėl to, kad niekada nepavyko normaliai padaryti (kalba eina apie P8C su elektronikos valdomu Lucas siurbliu variklį), ar kad realiai iš jo nieko nebeįmanoma išspausti?
Patikslinus klausimą, ar darote dar ir kažką "mechaniškai", ar verčiatės vien tik "programiškai"?


Ne, musu darbas - tik programine puse tiek senom, tiek juolab naujom masinom. Galiu trumpai paaiskinti kodel: su senais varikliais - neapsimoka, su naujais - nera naudos (isskyrus pvz. iskart po turbina(om) esancio katalizatoriaus pjovima naujiems benzininiams varikliams (TFSI, 335i ir pan.) - rezultate, padarius atitinkama programa, turi nerealius reazultatus. Tik va gamtos gaila.. Negerai taip daryti.
Siaip ar taip, pas save mechaniniu darbu nedarau. Viskas svaru, grazu :)
Dar esme tokia: ka klientas gauna atvaziaves, ta pati gaus ir mums atvaziavus pas ji. Mobilumas - didelis pliusas dirbant su masinos programine iranga ;)

_________________
Galingas chip tuning:

- Profesionalus kompiuterinis variklių tobulinimas
- DPF/FAP darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu

http://www.galingas.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 03 2008, 07:54 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 30 2008, 16:26
Pranešimai: 29
Miestas: Vilnius
ArvydasAS rašė:
galingas.lt rašė:
.......

Turiu tamstai tokį klausimą: sakykim, atvarau aš jums savo automobilį ir prašau pačipinti. Ar jūs tikrinat mano auto mechaninę pusę prieš duodami atsakimą ar ne? T.y. ar patikrinat turbinos sistemos slėgį, sandarumą ir pan. Gal kor nors koia nors žarnikė orą leidžia, ar tepalai sunkiasi ar dar koks š... Ar darot čipinimą nepatikrinę tokių dalykų? O gal patikrinat ir atsisakot daryti? Papsakok, kaip yra su šituo klausimu pas jus.

Ačiū.

P.S. Beja, ar jūsų variklio pačipinimas įtakoja automatinės pavarų dežės darbą? Po pačipinimo, netenka ir ten prikišti nagų? Auto 2002 C5 2.2 HDI



Klausimas i klausima: kai ateini i parduotuve nusipirkti snapso, ar pardaveja paklausia, kaip pas tave su kepenim? :)
Jei rimciau - pavirsutiniska diagnostika atliekama kai kurioms masinoms. Ziurint aplamai, mes pasitikim, kad vairuotojas atveza +/- tvarkinga masina programavimui, mes savo ruoztu uztikrinam, kad programavimo kokybe atitiks visus kokybes reikalavimus. Kyla itarimas - pries arba po programavimo siunciu pas profesionalu diagnostika, su kuriuo bendrauju seniai ir visiskai pasitikiu. Arba, isaiskejus rimtesnems bedoms, aisku, programa nedaroma. Ukiskai kalbant, jei kuri nors svarbi detale prie mirties, papildoma apkrova ja uzmus galutinai. Ziurint is kitos puses, zmones kartais lieka patenkinti, kad tenka laiku pasikeisti kokia smulkmena, ir paskui ramia galva vazineja. Chip tiuningas - geras budas patikrinti, kas masinoj "ant ribos" :) Rimti trukumai islenda nedaznai.

Del pavaru dezes: "mechanikai" programa dazniausiai yra paprastesne, "automatas" tiesiog kiek kitaip padaromas. Atskirai programuoti dezes nereikia. Dar sudetingiau - su DSG ar SMG dezem, bet viskas padaroma. Yra keletas atskiru atveju tektu listi i dezes valdyma, bet tikrai ne PSA :)

_________________
Galingas chip tuning:

- Profesionalus kompiuterinis variklių tobulinimas
- DPF/FAP darbo korekcija
- galios matavimas 4x4 stendu

http://www.galingas.lt


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 88 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007