WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 07:49

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 70 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 28 2008, 21:58 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Kas dėl varžto-obuoliuko - jis ir buvo savo vietoje, tik visas sudožtas kokį matote nuotraukose. Jei pirma lūžta ašelė, padidėjus žiedo eigai, obuoliukas pradeda daužytis į korpusą, ko pasekoje išsimala ir po to jau kaip matote. Šiai teorijai yra patvirtinimas - kitame siurblyje kur dar žiedas su varžtu-obuoliu sveiki, matosi, kad varžtas-obuolis yra šiek tiek paplaktas ir siurblio korpusas pažeistas.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2008, 22:05 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
xminde, varztai kartais atsisuka. Teoriskai :) .... gal metalas netoks buvo parinktas, gal uzverzimo stiprumas, dar vibracija (gal kavos kas persigeres buvo).
O tam varztui islipti ir ka nors nulauzti vietos kaip ir yra, o dar ta plokccia galvute, to varzto kaip specialiai, kad nepraslystu
Kad rotoriaus plunzeriukai landzioja del sliauzikliu, kurie yra po kampu, matau. Bet butent toje foto kur is priekio nufotkinta ten kazi kaip ne taip vienas pries kita vienoje asyje nestovi :roll:

Pole, tikrai speju, kad variklis darniai nedirbo, o tas masyvus ziedas man matosi, kad suktis gali. Nes jis asiu nesujungia, o auksto slegio plunzery sukelianti spaudima smauko per sliauziklius(4-i pirstai po kampu)
O kura siek tiek atidaro ir udaro plunzeriukai Poz 2(pagal knyg 155)

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2008, 22:07 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
xminde rašė:
Kas dėl varžto-obuoliuko - jis ir buvo savo vietoje, tik visas sudožtas kokį matote nuotraukose. Jei pirma lūžta ašelė, padidėjus žiedo eigai, obuoliukas pradeda daužytis į korpusą, ko pasekoje išsimala ir po to jau kaip matote. Šiai teorijai yra patvirtinimas - kitame siurblyje kur dar žiedas su varžtu-obuoliu sveiki, matosi, kad varžtas-obuolis yra šiek tiek paplaktas ir siurblio korpusas pažeistas.

O cia tai geras :bum:

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2008, 23:01 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Ačių Polei už talmudą apie LUcasus, dabar bent jau žinau kas yra kas, tas elektroninis devaisas tikrai yra masyviojo žiedo (kumštuotojo žiedo) padėties daviklis. Taip, kad dėl ko lūžta jį veikianti įvorė - lieka mistika fistika :(.
Visgi esu linkęs manyti, kad kaltė oro burbuluose kurie patenka į kumštuotojo žiedo padėti reguliuojančio stumoklio slėgio cilindrą.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2008, 23:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Cituoti:
kitame siurblyje kur dar žiedas su varžtu-obuoliu sveiki


O tame eksponate, ta ašelė jau nulūžusi?

Cituoti:
tas elektroninis devaisas tikrai yra masyviojo žiedo (kumštuotojo žiedo) padėties daviklis


Jap, tą ir aš jau spėjau išskaityti. Iki šiol iki ten nedaskaitydavau, nes nebuvo aktualu :wink:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 28 2008, 23:05 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Ten iš viso jau nebuvo nei ašelės, nei stumoklio, nei cilindro :). Su meistriukais bandėm samprotauti, kad dar gera ta dalis buvo įdėta į kitą siurblį su nulūžusia ašele :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 29 2008, 00:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
Luco keitimas i Boscha http://www.citdoks.de/anleitung.php?cr_id=486

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 29 2008, 14:04 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Štai ir fotoreportažas iš siurblio vidaus:

Taip atrodo mano siurblio korpusas kurį išmalė varžtas.

Paveikslėlis


Čia kito siurblio vidus - jau kažkiek padaužytas, toliau fotkėje to siurblio kumštinis žiedas su varžtu.

Paveikslėlis

Paveikslėlis


Čia elektromagnetinis sensorius, tai visgi jame būna sulindusi lūžtančioji įvorė.

Paveikslėlis


Išvada - siurbliui gavus oro, dėl slėgio stokos varžtas pradeda daužyti korpusą ir esamų vibracijų pasekoje lūžta įvorė. Ir jei variklis verčiamas dirbti toliau - atsitinka tai kas yra mano pirmose nuotraukose :(.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 02 2009, 18:25 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
O čia ledinis siurblio vidus :

Paveikslėlis

Paveikslėlis

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 02 2009, 21:31 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
Tai gedimo priezas oras...?

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 02 2009, 22:55 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Viena iš pagrindinių priežasčių tai oras kuro sistemoje.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2009, 01:06 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
Tai jau paleidai su perrinktu siurbliu ar ne?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2009, 01:31 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Kai paleisiu, tikrai pasigirsiu :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2009, 10:47 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgs 26 2007, 17:05
Pranešimai: 166
Miestas: Shiauliai
Butinai pasigirk, kur atlikinejai restauravimo darbus, t.y. kur privirinai isdilimus ir slyfavimus? Nes mano P605 irgi toks pat siurblys.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2009, 11:10 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Jokių restauravimų nebus, bus arba kitas naudotas, bet su gerom dalim siurblys, arba pirksiu naujas dalis ir jas dėsiu į kitą dar pussveikį siurblį, nes maniškis nebetinkamas toliasneiam vartojimui, pernelyg pažeista vidinė korpuso dalis.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 70 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007