WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 16:24

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 10 2009, 20:06 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
As vis tik galvoju apie pezo galiniu suportu pritaikyma, kad tik vamzdeli isudyt iseitu, nes neatsimenu kaip ten jungiasi. Juk pezuose yra dar vienos st trinkeles stovejimui, tai nereiketu tureti reikalu su citroen hpizmatika. Tik va xmui arba prie pedaliuko trosa prijungti, arba galinga el., voztuva itaisyti, kad troseli uztrauktu. Xantioms turetu viskas tikti.
Siaip tai "knopkem" nelabai pasitikiu, manau el valdomas stabdis turetu uzdelsima, kas tikrai nepalengvintu sauniaus ilekimo i posuki

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2009, 20:29 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pežų ar kitokie suportai gal ir būtų gerai; su trosais jau ką nors galima ir paburti. Bet ar tikrai pežinių suportų tvirtinimo prie šakės taškai ir stabdžių diskai 1:1 kaip Xantijos ir XMo? Kiek mano atmintis neša, P307 suportai netgi tvirtinasi iš kitos rato ašies pusės. Net jei šiaip nors milimetru kas nors skiriasi, užmačią galima pamiršti.

O dėl staigaus reagavimo variante su knopke, tai uždelsimas teturėtų būti milisekundės, bemaž kaip ir paprastuose stabdžiuose. Spaudi knopkę, atsidaro elektromagnetinis vožtuvas, ir slėgis iš pakabos akimirksniu persiduoda suportams. Uždelsimas galimas nebent dėl laido ilgio, bet visvien tai bemaž "akimirksniu".


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2009, 21:09 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
EEO090 rašė:
Vadinasi, sistemoje turės cirkuliuoti papildoma dozė žalio kraujo. Ar pakaks to kraujo ir siurbėlės pajėgų, kai per el mag vožtuvą dalis LHM nuplauks blokuot galinių ratų, o čioperiui prireiks ūmai viso vairo, visų stabdžių ir dar pakaba ant krutesnio posūkio paprašys papildomo niam niam?


Va va. Ir tai manau diziausia beda.
Respekc EEO090

O kad senu xmu, xantiju ir pezu stabdziu tvirtinimas toks pats prie progos reikes daliu parduotuveje paciupineti

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2009, 21:15 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Dėl sistemėlės bendras LHMo tūris bakelyje turės būti padidintas ~150ml, jei antro ABS bloko nestatyti (su bloku ir papildomu vamzdynu gal ir 300ml susidarys), o siurbliui ar vairui tai nė motais; numatytas naudoti tai juk galinės pakabos slėgis ir jos sferų rezervas, o ne siurblio ar reguliatoriaus. Gal ką nuderinus ir pavyktų padaryti, kad stabdant galas pritūptų, bet siurbliui apkrovimas ar vairui nuostolis dėl to visvien mizernas būtų; centrinė sfera kompensuotų ir išlygintų.
Matyt, neįsikirtot, kaip padaryti numatyta :) . Spaudžiant įprastus stabdžius, argi perkraunamas siurblys, ar dingsta vairas? Tam vietoj stabdžių krano jau turėtų būti didžiulė skylė :) . O čia veiks tik pusė stabdžių.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2009, 21:20 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Kiek supratau, bus bandoma per knopke valdomą e/m vožtuvą paleisti slėgį į galinius stabdžius lygiagrečiai esamai sistemai. Acpėjau?
Kaip reguos galo cilindriukai į du maitintojus vienu metu?

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2009, 21:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
Kaip veikti turetu tai gal ir supratau, bet mano xmas laziant posuki tuo pat metu kertant per stabdzius, kad imest zemesne pavara sunegaluodavo. Istacius masina i posuki kuriam laikui manau pritrukdavo hidro smarves ir vairo atsukimas budavo = lauzimui, kol vel stiprintuvas suveikdavo

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2009, 21:29 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
ESminis klausimas: vardan ko? Kad CITROENAS pataptų į kokią mazdą ar galantą padabnas? Čia jau kvepia EREZIJA :pop:

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2009, 21:32 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
O del uzdelsimo stabdant dalinius ratus su "knopke" . Pailgetu vamzdynas atsirastu daugiau posukiu smierui iveikti. Kad "stabdziai "suveiktu beveik be uzdelsimo tai taip, bet kaip greit tas slegis bus "nuimtas" tais plonais, pailgintais vamzdeliais.
Senuju CRXu beda uzdelsiamas satbdziu trinkeliu atitraukimas nuo disku, del per mazo pralaidumo vamzdyno

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2009, 21:35 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Mano vaizdinys sekantis.
Kaip užmaitinti galiniai stabdžiai? Galinė pakaba->stabdžių kranas->ABS blokas->stabdžių trišakis->suportai. Tai va planuoju įsikirsti į iš galinės pakabos einantį vamzdiecą, ir per el.vožtuvą slėgį paduoti tiesiai į trišakį, apeinant ABS bloką ir stabdžių kraną. Gal vietoj trišakio reiks statyti keturšakį su kažkokiu atbuliniu vožtuvu (kad pajungus "knopkinius" stabdžius nebūtų slėgio į ABS bloką iš kito galo); šitai dar reiks apmąstyti, ir su laiku susitverti tam tinkamą devaisą. O pagrindiniai stabdžiai veiks taip pat, kaip ir veikė iki šiol. Net vienu metu numynus iki dugno stabdžius ir paspaudus knopkę, stabdžiai veiktų kaip ir įprastai. Yra niuansų dėl ABS veikimo, bet net nesiruošiu vienu metu jungti abiejų stabdžių :) . Be to, jei jis tilps standartinėje antisinkinės antrokų sferos vietoje ant tilto, nepasivarginčiau įkišti ir papildomo ABS bloko, nes esu suinteresuotas ne galinių ratų užsiblokavimu, o būtent stabdymu.

Karolisxm rašė:
Pailgetu vamzdynas atsirastu daugiau posukiu smierui iveikti
Vamzdynas kaip tik sutrumpėtų, ir gal netgi penkiagubai. Vamzdelių diametras būtų toks pat.
Bus "rūčnykas" su ABS :D .


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2009, 00:02 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Kov 02 2004, 18:31
Pranešimai: 814
Miestas: Kaunas
anonimas "skersastatys" susuko ir visa avinu banda sujudo.diskutuoja,surmuliuoja ,analizuoja .
smagiai jokiuosi :lol: :lol:
tai sekanti karta diskutuokit kaip tiuninguoti rolsroysa....

_________________
nuobodu? pirk citroen.nori nemigo naktu-isigyk "vokiska kokibe"


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2009, 08:01 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
A; o. Paskutinis štrichas galvon šovė (kaip ir visada paryčiais, kai tingima pabudus keltis).
Knopkę reikia daryti ne šiaip "knopkę", o dvipusį klavišą, statant patogioj vietoj šalia bėgių ryčiago. Paspaudei į vieną pusę- suveikia el.vožtuvas, ir stabdžiai veikia, veikiant ABS. Paspaudei kiton pusėn- suveikia el.vožtuvas, ir tuo pačiu atsijungia ABS; ratai blokuojasi. Tas leistų stabdyti beveik normaliai ne ekstremaliais atvejais, nė nenaudojant pagrindinių stabdžių.
Praktinis panaudojimas- įpratus naudotis šiuo stabdžiu, galima bus dvigubai rečiau minkyti pagrindinį; stabdžių kranas nemaigomas dvigubai ilgiau tarnaus. Trigubai greičiau susidroš galinės stabdžių kaladėlės su diskais, bet priekiniai tarnaus dvigubai ilgiau :) .
Matau vienus pliusus, ir ligi kitos žiemos devaisą esu linkęs susitverti.
Duokit kas rimtos techninės, o ne "idėjinės" kritikos, o tai rimtai pasidarysiu :D .


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2009, 08:28 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Po tokios rekonstrukcijos reikia poros mėnesių stažuotės, kad perbraukt visus jau įgytus vairavimo ir stabdymo įgudžius, tapusius jau refleksais. Ką galiu tiksliai pasakyt, stabdant vien galinius ratus mašinos elgesys praktiškai neprognozuojamas esant slidžiai arba net šlapiai kelio dangai. NES: primesk mašinos svorio balansus ant ašies važiuojant tiesiai ir tolygiai, paskiu stabdant ir dar stabdant paties sugalvota stabdžių sistema. Pažiūrėsiu, kokiais testais ir tiksliosios mechanikos principais užtikrinsi idealiai tikslų slėgį abiejų galinių ratų cilindriukuose. Mažiausias micro išbalansavimas- ir tavo Citrina, kurios galiniai ratai stabdant ir taip netenka dalies sukibimo su keliu lyginant su priek ratais (svorio pasiskirrstymas dėl inercijos) eina šonan kaip paleistuvė, o tu, nesitikėjęs tokio manevro, paleidi tą stebuklingą dviejų krypčių kniopkę, pradedi dirbt vairu ir duodi gazo, kad išvest mašiną iš šoninio slydimo. Duok dieve, kad šitai opracijai užtektų laiko ir vietos.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2009, 08:42 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
EEO090 rašė:
Po tokios rekonstrukcijos reikia poros mėnesių stažuotės, kad perbraukt visus jau įgytus vairavimo ir stabdymo įgudžius, tapusius jau refleksais.
True; per dieną sistema neįsisavinama. Įprasti tikrai reiks susukti ne vieną tūkst.km. Bet užtat įsisavinus... :D
Kad nenešiotų skerso, ir numatyta įprūdinti ABS (kurie ir sukels pagrindinį galvos galvos skausmą instaliuojant, o ne hidraulika). Pakol ratai sukasi- galas neslįs, nebent ant ledo dėl masių išsiskirstymo. Juk dozuojant tikru trosiniu "rūčnyku", stabdančiu galinius ratus, valdoma lygiai taip pat; ratai arba blokuojami, arba šiek tiek sukasi. Cilindriukams visai nebūtina idealiai tolygiai dirbti; tą už juos atliks ABS. Ir viskas puikiausiai pavyksta su tuo rūčnyku. Čia numatyta tas pats; tik vietoj ryčiago traukymo numatytas klavišo maigymas, kas dar lengviau ir dar mažiau nuo kelio dėmesį atitrauks.
Nežinau, tiesa, kaip numatęs vartytis mazas, kurio suplanuotoje sistemoje ratai tik blokuosis; toks devaisas jau tik saulių paišymui teskirtas. O aš galvoju apie stabdymą mašinos trajektorijos koregavimui; nevengiant tiesiojoje stabdį panaudoti ir kaip pagrindinį.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2009, 08:48 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Tada pakartosiu klausimą- vardan ko??? Kad vietoj 4 ratų stabdytų tik 2? Ir visa tai pavadinsi mašinos stabilumo koregavimu? Gal tada reikia pagalvot apie knopkes atskirai kairės ir dešinės pusės ratams? Kažin kaip išiminėtų posūkius mašina kai stabdoma viena kuri nors pusė :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

P.S.
Stabdymas pagristas trintimi. Kuo didesnis besitrinančių paviršių plotas, tuo efektyvesnis stabdymas. Tu nori priek ratus išvest iš stabdymo proceso, kad jie tame nedalyvautų, kad jų protektorius nesitrintų į kelio dangą ir visą krūvį (neaišku už kokias nuodėmes) permest galui. Kitaip tariant, nori sumažint stabdyme dalyvaujančio, trintį sukuriančio paviršiaus plotą? Niu jau logikos kažkaip tai nepagaunu.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2009, 11:12 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2005, 20:54
Pranešimai: 95
Miestas: Marijampolė
EEO090 rašė:
ESminis klausimas: vardan ko? Kad CITROENAS pataptų į kokią mazdą ar galantą padabnas? Čia jau kvepia EREZIJA :pop:

Belieka man sulaukt posto: ERETIKĄ ANT LAUŽO :!:
Ar malkom jau pasirūpinai?
EEO090 rašė:
Karolisxm rašė:
EEO090, pasklaust traktorininku kaip jie naudojasi 2-iems stabdziu pedalais, kai kiekvienas stabdo atskira puse. Ar tarybiniai trakroriai tai turejo nezinau.

Ar rusiškas vikšrinis traktorius niekuo nesiskiria nuo Citroeno?
YDINGAI SUFORMULUOTAS PALYGINIMAS :mrgreen:

Paminėtas buvo ratinis traktorius. Berods Belaruse yra 2 st. pedalai. Esant reikalui atsukęs juos jungiantį varžtą gali stabdyti vieną ratą, kuris tarkim ant ledo buksuoja o kitas stovi.
liuka rašė:
anonimas "skersastatys" susuko ir visa avinu banda sujudo.diskutuoja,surmuliuoja ,analizuoja .
smagiai jokiuosi :lol: :lol:
tai sekanti karta diskutuokit kaip tiuninguoti rolsroysa....

Gerai ir tai, jog kažkam ir nuotaiką pakeliam. Tiesa, turi atliekamą Rolsį? Mes iš jo be problemų padarytume AUTOMOBILĮ ...O kas dėl bandos, tai gal tiksliau būtų клуб весёлых и находчевых...
proffanas rašė:
Nežinau, tiesa, kaip numatęs vartytis mazas, kurio suplanuotoje sistemoje ratai tik blokuosis; toks devaisas jau tik saulių paišymui teskirtas. O aš galvoju apie stabdymą mašinos trajektorijos koregavimui; nevengiant tiesiojoje stabdį panaudoti ir kaip pagrindinį.

Pagarba Proffanui, tik va mazas vartysis tikriausiai... kai į penciją išeis... Tiesiog ta mintis atėjo (ne šovė) skaitinėjant forume ir tiek.

_________________
Evasion 99m. 2.0 HDI Exclusive
Xantia 93m. 1.8i 8v SUSIDEVEJO...
Veža netik nuo taško A iki taško B, bet ir C, D, E....
Ir apskritai CITROEN veža....


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007