EEO090 rašė:
Kitaip tariant, nori sumažint stabdyme dalyvaujančio, trintį sukuriančio paviršiaus plotą? Niu jau logikos kažkaip tai nepagaunu.
Aga; dabar jau visai drąsiai spėju, kad pats kelyje "rūčnyku" arba išvis nesinaudojai, arba naudojai išimtinai kaip stovėjimo stabdį

. Nes kitaip tokie klausimai net nekiltų.
Sistemos esmė tame ir yra, kad pristabdyti mašinos galą; išsitiesinti sumėčius, pvz. Arba priešingai; išprovokuoti užmetimą. Tai ir vadinama "trajektorijos koregavimu". Žaidžiant kartu vairu ir akseleratoriumi, tas smarkiai prisideda prie mašinos valdymo ant poslidės dangos. Ant turėtų Nissan universalų (su sunkiais galais, nes dažniausiai būdavo pakrauti) žiemą aš ir taip rankos nuo rūčnyko nenuimdavau; ant XMo to ryškiai trūksta. O čia laiku atėjo
mazas ir pakišo vertingą mintį

.
Kas dėl stabdymo tiesiojoje pakankamai ilgoje atkarpoje naudojant vien galinius stabdžius, tai čia kol kas tik spėjimas, kad tai bus įmanoma. Bet tikiuosi, kad bus. Kadangi kiekvienas stabdžių pedalo paspaudimas artina stabdžių krano smertį, man tiesiog širdį medumi užlieja mintis, kad nors kelissyk jo nereiks spausti, norint sustoti ne avariniu būdu

. Su kojiniu XMo rūčnyku nepristabdysi.
O aplamai, nesuprantu kipišo esmės

. Mašinoje viskas veiks kaip veikę; vienintelis skirtumas- ji pasunkės keliais kg. Ir atsiras papildomas pribumbasas, kuris kai reiks- veiks, kai nereiks, nebus ir naudojamas. Galima jį šiuo aspektu sulyginti su pvz. tokiu pribumbasu, kaip puodelių laikiklis

.
mazas rašė:
Tiesiog ta mintis atėjo (ne šovė) skaitinėjant forume ir tiek.
Respect

. Kiekvieną žiemą audžiau mintį, kaip tą "rūčnyką" gale prisabačint, bet mintis padaryti tą paprasčiausiai hidrauliškai iki šios temos nebuvo atėjusi.