Žiūrim, ką turim su ta kondiške...
Esant tam tikram apkrovimui, kompresorius naudoja tiek tai variklio galios. Kiekvienas nenaujas variklis turi tam tikrą individualią sukimo momento ir galios priklausomybės nuo apsukų kreivę (kad dešimt metų sukti varikliai turi lygiai tiek pat arklių ir tokią pat kreivę, kaip ir nauji-nereikia tikėtis). Be to, galimi ir papildomi faktoriai (klynijantis kompresoriaus guolis, pvz.).
Mažiausia variklio galia (t.y. kai kompresorius pasiima procentaliai didžiausią variklio galios dalį) yra jam dirbant laisvomis apsukomis; didžiausios sąnaudos-akseleruojant. Taigi, jei mėgstama užminti per tapkę nuo pat laisvų apsukų, kompresoriaus pridedamos sąnaudos dar papildomai padidėja. Jau rašiau, kad veikiantis kompresorius veikia variklį panašiai, kaip stringantys stabdžiai, o šis dalykas ypač kerta per sąnaudas pajudant iš vietos nuo laisvų apsukų, kai variklio galia ir sukimo momentas minimalūs.
Taigi, yra šiokia tokia priklausomybė ne tiek nuo bendros variklio galios, kiek nuo galios žemose apsukose (kuo mažiau-procentaliai-variklio galios atima kondiškė, tuo mažiau išauga sąnaudos). Taigi, sąnaudos su veikiančia kondiške (kaip kad ir bendrosios sąnaudos) ženkliai priklauso tiek nuo variklio, tiek nuo važiavimo stiliaus. Jei tai mechanika, ir švelniai pajudama iš vietos įsukus variklį ligi kokių 2krpm-vienas dalykas, o jei automatas užminamas lig dugno nuo pat laisvų-kitas

.
Kad tuščiai nebesiginčyti, ateičiai siūlau priimti bendrą formuluotę, kad kondiškė visgi mieste pasiima nuo litro ligi trijų, plente-iki litro, ir tiek

. Į patologinius atvejus "mažiau litro" ar "daugiau trijų" galima nė neatsižvelgti; tai greičiau išimtys.